X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Logitech Cordless Precision Controller


Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 16/01-05 18:20 
Er der nogen af jer der har denne controller? Hvad synes I om den? Hvor er den billigst henne?

Logitech Cordless Precision Controller
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/01-05 18:34 
KTC har en. Prøvede den til sidste træf. Man skulle lige vænne sig til den, men den ligger rigtig godt i hånden, og virker upåklageligt.

Det var ihværtfald mit umildbare indtryk.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ComradeComradeSkrevet 16/01-05 18:48 
Jeg har en, den er faktisk god syns jeg. Deværre kan jeg bedste lide de store controllere så får den ikke brugt så meget ..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
BeanoBeanoSkrevet 16/01-05 19:04, rettet 16/01-05 19:44 
Hvordan er den størrelsesmæssigt i forhold til en standard controller-s?

Er D-pad'en brugbar eller noget hø lige som Logitech's forgænger?
KTCKTCSkrevet 16/01-05 20:06 
Den er stort set på størrelse med Controller S, men lidt bredere over midten. Knapper og analoge sticks føles faktisk bedre og mere præcise end de originale, men DPAD virker lidt upræcis. Det er dog muligt, at det bare er en tilvænningssag, for jeg havde det på samme måde med S i starten.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JuggernautJuggernautSkrevet 16/01-05 21:26 
Jeg har også én og jeg fik lidt af en forskrækkelse da jeg åbnede pakken. DPAD virker som om den sidder løst. Man kan næsten vippe den ud af hullet med en negl. Jeg strøg ud til Computercity for at høre om problemet og de åbnede 2 andre pakker. Samme ting, så det er nok bare som det skal være. Udover det er jeg fuldt ud tilfreds. Ingen problemer :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig