X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

MGS 3


Svar
BaggyBaggySkrevet 15/01-05 20:39, rettet 15/01-05 20:46 
Hej.

Jeg har anskaffet mig MGS 3 NTSC udgave. Men jeg har et problem (gameplay). Når jeg hænger ud over en kant i armene og vil hive mig op, kommer jeg ikke op. Den viser lige bevægelsen, men bliver hængende dernede.

Jeg ville derfor høre om der er andre der spiller det eller hvordan det evt fungerede i MGS 2?
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/01-05 22:20 
Jeg mener at man skulle holde knappen inde i 2eren?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BaggyBaggySkrevet 16/01-05 00:15 
Ja.. Holder L2+R2 inde.. men han trækker sig kun op, så han kigger over kanten, og ikke helt op..
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/01-05 00:18 
Jeg mener at hvis man bliver ved med at trykke L2+R2, så træner han. Det er sq lang tid siden :/

Men prøv at trykke på noget andet samtidig.
Spiller nu: Phantasy Star IV
AnastacioAnastacioSkrevet 16/01-05 00:26, rettet 16/01-05 00:27 
Jeg har selv spillet, men man kan ikke træne som i 2'eren.

Men får at hive dig op skal du trykke trekant mener jeg det var.
Winners make it happen, Losers let it happen!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/01-05 01:17 
Nu har jeg ikke prøvet 3eren, så jeg snakkede selvfølgelig om 2eren. Regnede med at det var det samme.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JAAJAASkrevet 16/01-05 02:24, rettet 16/01-05 02:27 
Trekant er det korrekte svar. Man KAN træne præcis som i 2'eren, men om træningen virker fandt jeg ikke ud af. I 2'eren fik man mere health efter et stykke tid, men efter en 50 stykker i 3'eren skete der ikke noget, og jeg gad ikke lave flere virtuelle armhævninger på daværende tidspunkt.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/01-05 03:27 
Fik man ikke bare mere udholdenhed? Mener ikke at ens energi blev øget?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KilroyKilroySkrevet 16/01-05 09:36 
Så vidt jeg husker skal man bruge Trekant til at hive sig op igen?

Det er immervæk alt for lang tid siden jeg har spillet MGS2!
Kilroy Was Here
JAAJAASkrevet 16/01-05 16:25 
Konsolkongen>
Fik man ikke bare mere udholdenhed? Mener ikke at ens energi blev øget?

Energi, udholdenhed .. whatever!

Og ja, nu har vi vist fået kommunikeret videre, at det er trekant, man skal bruge :P
BaggyBaggySkrevet 16/01-05 17:00 
Tak for alle svarene :D
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
SøgAArdSøgAArdSkrevet 07/12-05 01:08 
Har nogen herinde gennemført spillet?
Home is where the hardware is..
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 07/12-05 08:12 
Yup
JAAJAASkrevet 07/12-05 15:26, rettet 07/12-05 15:27 
Mon ikke de fleste med en PS2 har? (ladet spørgsmål :P)
lkzlkzSkrevet 07/12-05 15:43 
Jeg kunne aldrig slå hende den sidste boss hvor man skulle bruge Close Combat System (eller noget i den stil), forsøgte i mange timer men gav til sidst op.

Som en sidebemærkning; Jeg kender andre som gav op på robot bosserne i MGS2, da der ikke var nogen indikation af hvornår man var færdig.
McLovin
SøgAArdSøgAArdSkrevet 07/12-05 16:20, rettet 07/12-05 16:21 
Går ud fra at du omtaler "The Boss", som jeg synes var en af de lettere boss fights.

Men hvis ikke det er blevet nævnt før, kommer der snart et remake og et "kick ass" et af slagsen, hvis du spørger mig.

IGN>
Metal gear Solid: Subsistence

A New Camera System!
For the first time ever, the Metal Gear series will do away with the conventional top-down camera in favor of a fully free-roaming third-person camera system. Instead of using the old-school system, the new moveable camera will allow players to get a longer range of view.

Online Play!
Subsistence will also allow for players to participate in online matches separated into two distinct modes. Kojima said that the team is hoping to have at least eight players able to play against each other. The first mode is a Team Battle where two groups can fight against each other. The second mode is called "Snake Vs. Enemies." This mode pits snake and other players against computer controlled enemies in "cat and mouse" gameplay.
The online mode of play will allow players to use all the techniques available to them in the regular game. this includes using the guns and grenades as usual. The CQC techniques are also available for sneaking up on an opponent and quickly taking them out. When asked about how the Snake Vs. Enemies mode will play out, Kojima mentioned that the Camo Index will play an important role, but refused to share any more details.


Extra Secrets and Goodies!
Players of Subsistence will be able to access a Secret Theater in which there will be all of the movies that have been spreading across the internet from Konami's own Japanese web site. The different movies are all parodies of the storyline in MGS3 where absolutely nothing is sacred and plenty of work is put in in the name of a good joke.
There will also be a Demo Theater mode that will allow players to go back and view any of the cutscenes from within the regular game itself. From Snake's first encounter with Eva to his meetings with The Boss to any other scene, it will all be in here.


Duel Mode!
This mode of gameplay lets Snake relive all of the boss encounters from Snake Eater. It can be further broken down into two styles. Normal Duel Mode is an exact recreation of those original encounters, while a "tweaked" Duel mode allows gamers to alter a variety of unspecificed options and fiddle with the gameplay in general.

More Monkeys!
Subsistence will contain more Snake vs. Monkey missions. Once again, snake will be pitted up against the monkeys of the Ape Escape games. They'll be runnign rampant in more locations from MGS3 and must all be captured before the time runs out.

More Paint!
Facepaints that were available in other versions will now be available in America. Want to get the Union Jack stuck onto Snake's mug? It's right here.

Old-School!
Both MSX versions of Metal Gear and Metal Gear 2 will be included. This is not the bogus Snake's Revenge that was made in America, but the true sequel that was once the domain of importers. History buffs and retro gamers rejoice.
Home is where the hardware is..
JAAJAASkrevet 07/12-05 18:50, rettet 07/12-05 18:52 
lkz>
Jeg kunne aldrig slå hende den sidste boss hvor man skulle bruge Close Combat System (eller noget i den stil), forsøgte i mange timer men gav til sidst op.

Du behøver slet ikke beskæftige dig med CQC. Du kan bare gemme dig og skyde hende. Det kræver nok nogle forsøg at finde rytmen (man skal gemme sig efter hver gang, man skyder hende), men det er bestemt ikke umuligt.

Og ja, Subsistence bliver et monster.
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 08/12-05 11:56 
lkz>
Jeg kunne aldrig slå hende den sidste boss hvor man skulle bruge Close Combat System (eller noget i den stil), forsøgte i mange timer men gav til sidst op.

Jeg brugte bare Sniperen og thermal goggles. Så var hun egentlig let nok.
JAAJAASkrevet 08/12-05 15:03 
Nå, ja. Jeg glemte at nævne thermal goggles som et essentielt led i planen :P
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig