X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PCE Duo, Duo-R, Duo-RX


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 15/01-05 12:56 
Da jeg må krybe til korset og indrømme hvor meget jeg har fortrudt at have solgt min SuperGrafx, har jeg besluttet mig at investere igen. Dog skal der være cd med denne gang. Jeg har kigget på en Duo, Duo-R og Duo-RX. Men hvad er forskellen udover designet? Såvidt jeg kan læse mig frem til, er forskellen at Duo-R og RX har fået fjernet stikket til hovedtelefonen. Ellers skulle det være det samme. Nogen der kan hjælpe?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 15/01-05 13:02 
Du kan heller ikke bruge batterier i R og RX. Du skal helt klart gå efter det design der passer dig bedst. R og RX er også lidt mere holdbare, men jeg har nu ikke haft problemer med min normale Duo, som endda har været åbnet for at blive modificeret.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 15/01-05 13:36 
Skal batterierne bruges som en slags back-up i tilfælde af strømsvigt eller hvordan? Nu du nævner designet må jeg da sige at de hvide er de fedeste, men det er jo en smagssag som aldrig bliver afsluttet. Der er desværre ikke mange Duo(R,RX) til salg i øjeblikket, men det haster heller ikke. Får først penge i slutningen af måneden.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 15/01-05 14:31, rettet 15/01-05 14:32 
Batterierne skulle bruges sammen med Duo-skærmen. Slæb-bar konsol? Jeg synes personligt bedst om Duo-R'en, men nu fik jeg min Duo billigt, endda med RGB-modificering.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 15/01-05 14:38 
Så er der ikke meget at bruge batterierne til. Jeg har også snakket lidt med Star Soldier omkring en modificering. Må jeg spørge om hvorfor du hælder mest til Duo-R istedet for RX? Nå ja...Hvor meget måtte du slippe for konsollet? Jeg har luret lidt på et par RX og de ligger generelt omkring $250.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 15/01-05 14:43 
Jeg gav Martin 1.500,- for den. Jeg hælder mest til R i stedet for RX fordi jeg synes bedre om designet på R. Jeg synes de har kørt stilen lidt for langt med RX'eren.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 15/01-05 15:05, rettet 15/01-05 15:07 
Ok.. Synes ellers bare at designet stort set er ens. Joypadded og tænd/sluk knappen skulle være forskelligt. Men det skulle vist også være det. Jeg tror nu ikke det gør den store forskel på om jeg køber R eller RX. Hit-Japan har en RX på Ebay pt. Den har jeg overvejet, men det kommer helt an på om han får den solgt inden den udløber. Som jeg skrev tidligere får jeg pengene i slutningen af måneden, så han har bare at sætte den til salg igen :) Desuden skrev jeg til ham om den virkede 100% og det skulle den gøre. Jeg er bare lidt skeptisk. Ikke over at den burde virke men med alle de konsolting han sælger, burde han næsten ikke lave andet end at checke om det virker...

Duo-RX
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 15/01-05 15:32 
Jeg tror hit-japan er mere end bare én person. Jeg lugter ingen rotte ved den auktion.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 15/01-05 17:44 
Hit-Japan er en top notch eBay-butik. Deres priser kan godt være i overkanten, men jeg kan kun anbefale dem!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kimmerkimmerSkrevet 15/01-05 18:05, rettet 15/01-05 18:05 
Synes nu ikke deres priser er i overkanten. De priser de tager, er den slags priser man kan tage, for de ting de sælger og den stand de er i. I forhold hvad man kan komme ud for "rigtige" net-butikker tager for samme ting, er det næsten billigt.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
SumezSumezSkrevet 15/01-05 18:40 
Det er sandt. Det er kun sammenlignet med hvad man ellers kan finde på eBay, at priserne er "høje", og det er mest i forsendelsen at de er lidt stive i det.
Og man kan bestemt også falde over nogle virkelig gode priser hos dem. Mine tre Hori sticks, jeg fik fra dem, var jo nærmest gratis. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig