X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Regionsfri DVD


Svar
RJKRJKSkrevet 12/01-05 23:26 
Er der en ordentlig måde at se alle regioners DVD på en ikke-moddet Xbox?

Hvad med DVD Region X til Xbox? Er det noget der virker ordentligt?

Med "ordentligt" mener jeg blandt andet at den afspiller 60Hz film i 60Hz og ikke hakker dem ud i 50Hz.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JmogJmogSkrevet 12/01-05 23:37 
Svaret må nok være nej, desværre. Det eneste DVD-software der findes til Xbox, udover MS-afspilleren, er dem der kræver modding. Dit bedste bud er altså softmodding, som er rimelig besværligt, men dog muligt.

Softmodding er diverse fixfaxerier med savegames. Der er nogle guides til dem ovre på xbox-scene.com. Husk, at de bærer den samme risiko for Live-banning, som chipning gør.
RJKRJKSkrevet 12/01-05 23:40, rettet 12/01-05 23:41 
Jeg linker så også lige ;)

Bed især mærke i "Please note: This product requires a NTSC compatible TV for the viewing of NTSC discs."

Og jeg har selvfølgelig fjernbetjeningen og dermed muligheden for at se region 2.

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/01-05 23:40, rettet 12/01-05 23:43 
Er det i bund og grund ikke bare noget med, at man downloader en savefile til et memo card. Ligger det over på xboxen, starter spillet (MechAssault, Nightfire eller Splinter Cell) og så skulle man kunne smide en cd med homebrew gejl i?

Eller er jeg helt gal på den?

EDIT: Spørgsmål til softmodding.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 12/01-05 23:44 
@RJK: Nåda, der tog jeg så fejl. Jamen, så behøvede du jo slet ikke hjæp ;-)

Mht. softmodding, mener jeg, der ligger noget mere i det. Der skal vist også fifles med nogle af Xboxens systemfiler.
RJKRJKSkrevet 12/01-05 23:46 
Jmog>
så behøvede du jo slet ikke hjæp ;-)

Joeh. Jeg ville godt vide om den virker ordetligt, og især om den kører 60Hz på 60Hz skiver - det gør Xboxen jo normalt IKKE.

Eller om der var et bedre alternativ.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JmogJmogSkrevet 13/01-05 00:41 
Eller om der var et bedre alternativ.

Det er der da. Det hedder en DVD-afspiller ;-)
RJKRJKSkrevet 13/01-05 00:46 
Nu var pointen så at afsætte en Xbox fremfor en DVD-afspiller ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig