X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Resident Evil 4


Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 11/01-05 18:47 
Dette spil ser utrolig lækkert ud og det er jeg helt sikkert ikke den eneste der synes. Spillet er lige blevet anmeldt på gamespot og har fået en FORNEM karakter! Suit yourself:

Resident Evil 4
AsseAsseSkrevet 11/01-05 18:52 
Jeg forudbestilte US versionen engang i starten af januar, og forventede at de sendte det i dag (bestilte fra lik-sang), men får så den besked at de ikke har fået nok hjem, og derfor bliver det først sendt om 4 dage :(
JimPPJimPPSkrevet 11/01-05 19:53 
Mit blev sendt igår fra VG+ - Yir :)

Har faktisk ikke glædet mig så meget til et spil, siden Resident Evil 0 ;D
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
Michael_Michael_Skrevet 11/01-05 20:09 
Har også bestilt US-versionen, men kommer samtidig i tvivl om der kommer en EU/PAL version også.
RaGeRaGeSkrevet 11/01-05 22:03 
Venter også spændt på mit eksemplar.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
DommergaardDommergaardSkrevet 11/01-05 23:15 
Greg Kasavin roser bare spillet til skyerne i Video-reviewet! Ikke blot det bedste Resident Evil-spil, men det bedste Horror/Action spil nogensinde!

Tror dog ikke at jeg køber spillet, er ikke så vild med Horror-genren! :!
AndréAndréSkrevet 12/01-05 14:38 
jeg har heller ikke intr. mig for serien da gameplayet er for langsomt til mig, men denne gang køber jeg det da det er mere shooter agtigt, er der nogle der ved hvornår den kommer ud herhjemme??
Det er bedre at have styr på lortet end at have lort på styret..
kimmerkimmerSkrevet 12/01-05 14:41 
Synes jeg har hørt nogen snakke om Marts måned.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
seebergseebergSkrevet 12/01-05 15:21 
18. marts
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
dchangdchangSkrevet 12/01-05 19:16 
Omg det ser fedt ud i video-reviewet. Jeg er egentlig heller ikke så meget til horror-games, men det ser skisme godt ud.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
DommergaardDommergaardSkrevet 12/01-05 19:22 
Ja, her har vi da nogen som har fundet ud at af udnytte Gamecubens hardware ordentligt! ;)
dchangdchangSkrevet 12/01-05 19:33 
Jeg er sgu ligeglad med hvordan det ser ud, bare det er noget ved at spille. ;-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SephirothSephirothSkrevet 12/01-05 19:40 
... men alligevel, tror jeg ikke, det er til at komme udenom, at spillets grafik og fantastiske art-direction vil være med til at gøre oplevelsen og stemningen endnu bedre.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
dchangdchangSkrevet 12/01-05 20:52, rettet 12/01-05 20:52 
Det er nok heller ikke til at komme udenom. Men jeg er ikke en af dem der går op i om det er grafik de-luxe, eller om det er super duper high-definition super de-luxe grafik, set med 3d-briller og ens tredje øje. ;-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PlaykidPlaykidSkrevet 12/01-05 21:00 
Jeg tror nu ikke jeg er helt vild med at spillet er så acton præget som det er, det virker mindre uhyggeligt.
Måske vil jeg endda kunne spille det.

Men jeg giver det da en chance.
Spiller nu: Halo 3
RuneSPRuneSPSkrevet 12/01-05 21:08 
Deler samme pessismisme som PS2-drengen, men hvis man skal dømme efter anmeldelserne så skulle det jo være det mest uhyggelige spil i serien... så på den front skal det i hvert fald overraske mig meget for at det skal holde vand... tror simpelthen ikke på at det kan stikke REmake :/
SumezSumezSkrevet 12/01-05 21:09, rettet 12/01-05 21:09 
Tja, RE-spillene har jo aldrig været uhyggelige, så det er da fedt at de vælger at spille mere på et andet element i stedet. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 12/01-05 21:12 
Er der ikke stadig "fuld-grønlænder-styring"?

I så fald kan resten være ligegyldigt for mit vedkommende :(
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
kimmerkimmerSkrevet 12/01-05 21:47, rettet 12/01-05 21:48 
PS2 playkid>
Jeg tror nu ikke jeg er helt vild med at spillet er så acton præget som det er, det virker mindre uhyggeligt.
Måske vil jeg endda kunne spille det.

Men jeg giver det da en chance.

Der er vist en, der ikke har prøvet demo'en :-)

Spillet er uhyggeligt. Ikke på samme måde som tidligere, men som der også bliver nævnt i alle anmeldelser: man føler sig forfulgt. På intet tidspunkt kan man ånde lettet op (Med mindre man går rundt... læs længere nede :-) ). Man bliver hele tiden jagtet af syge menneske-ligende skabninger. Specielt uhyggeligt, er de første par møeder med manden med motorsaver. Han er ikke sådan at bide skeer med. Der går ikke langtid, før man finder ud af, at et hug fra ham og så er man død. Derfor skal man ikke lade ham komme for tæt på, men, man kan ikke holde ham væk, når der samtidig er fire - seks galninge med høtyve og knive efter dig. Løb, skyd, løb, skyd. Man da selvfølgelig også få et kraftigere våben end pistolen. Ammunitionen til den slags våben, hænger dog ikke på træerne, så der går ikke længe, før man bruger pistolen igen. Er det skræmmende? Ja, meget endda, bare på en anden måde end i de oprindelige Biohazzard spil.

Nu har jeg kun spillet demo'en, men de forskellige senarier jeg har set fra diverse film klip, synes jeg nu heller ikke virker specielt indbydende. At rende rundt i en kulsort landsby mens regnen falder ned i lår tykke stråler (hvilket ikke gør sigtbarheden bedre) eller gå rundt i et alt for stille slot? Puha, det er ikke noget jeg ville gøre, hvis det nu ikke var fordi, det var i Biohazzard 4 :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
ChronoChronoSkrevet 13/01-05 07:29 
Wehner>
Er der ikke stadig "fuld-grønlænder-styring"?

Nu har jeg kun lige læst en opsummering af en anmeldelse - tror det var gamespy - men der stod at styringen var ændret.

Ellers er den gamle styring altså heller ik så slem :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
PlaykidPlaykidSkrevet 13/01-05 07:50 
Jaja, nu håber jeg bare stadigt det er så uhyggeligt at jeg kun tør kigge på:)
Det var mest spændende.
Spiller nu: Halo 3
kimmerkimmerSkrevet 13/01-05 09:10 
Styringen er ændret. Meget faktisk. Den er ikke lige så stiv og langsom. Den er dog heller ikke lige så hurtig og overdrevet som i Tomb Raider og DMC serien. Leon kan godt virke lidt langsom, når han skal vende sig eller rundt om et hjørne, men det er slet ikke som i de tidligere spil. F.eks når Leon skal vende sig, så ligner det ikke noget fra en Michael jakcson concert. Ikke nogen moonwalker agtige skridt bagud mens han drejer - han vender bare kroppen.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
SumezSumezSkrevet 13/01-05 09:13 
Chrono>
Ellers er den gamle styring altså heller ik så slem :)

Jo :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RuneSPRuneSPSkrevet 13/01-05 16:22 
Sumez>
Chrono>
Ellers er den gamle styring altså heller ik så slem :)

Jo :)

Kun for n00bs1!1!1! :P
AmbyAmbySkrevet 18/05-05 11:23 
Nogen der kender et sted hvor spillet kan fås som PAL? CD-WOW har udskudt min udgave i 1½ måned nu. Boomtown har det ikke. ChoicesDirect har det heller ikke.
Play.com er "Out Of Stock". Hvad sker der med det spil?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
John DoeJohn DoeSkrevet 18/05-05 11:28 


Gameplay
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
AmbyAmbySkrevet 18/05-05 11:55 
Mange tak. Hermed bestilt.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Zzap!Zzap!Skrevet 18/05-05 20:40 
kimmer>
Styringen er ændret. Meget faktisk. Den er ikke lige så stiv og langsom. Den er dog heller ikke lige så hurtig og overdrevet som i Tomb Raider og DMC serien.

Helt klart en forbedring over de tidligere spil, men jeg fatter dog ikke hvorfor de ikke gjorde styringen analog, nu de havde gang i analogsticket. Ufattelig!
Born to kill space
RuneSPRuneSPSkrevet 18/05-05 21:09 
hvad mener du?
Zzap!Zzap!Skrevet 18/05-05 22:42 
At styringen ikke er analog, men digital selvfølgelig! Hvad ellers?
Born to kill space
RuneSPRuneSPSkrevet 18/05-05 23:34 
... og hvad vil det så helt præcis sige :)?
Zzap!Zzap!Skrevet 19/05-05 00:14 
Ej nu må du sgu styre dig! :)

Analog kontrol reagerer på hvor meget du har skubbet til joysticket og i hvilken vinkel.

Med digital styring måles der kun op, ned, højre, venstre og diagonalerne. ikke hvor *meget* du trykker i de retninger.
Det er ligesom hvis du skulle køre en bil, og du kun kunne trykke speederen helt i bund eller slet ikke.
Born to kill space
RuneSPRuneSPSkrevet 19/05-05 00:24 
Oh i see :)

Men når jeg umiddelbart tænker tilbage på spillet så stemmer det ikke overens med det du siger, i hvert fald ikke 100%. Når man sigter efter noget og kun rykker analogpinden en smule til siden - så flytter sigtet sig også kun en smule, og derimod hvis man rykker pinden helt over så drejer Leon sig så hurtigt som han nu kan.
Zzap!Zzap!Skrevet 19/05-05 00:32 
Prøv igen, det er samme hastighed uanset hvor meget du eller lidt du trykker.
Måske synes Capcom at digital styring er det eneste rigtige til RE spil? rolleyes
Born to kill space
DeluxScanDeluxScanSkrevet 19/05-05 05:41 
RE har altid haft en afsindig dårlig styring, der gør nar af alle landvindinger indenfor brugervenlighed. Faktisk den største grund til, at jeg altid har holdt mig væk fra serien.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
JmogJmogSkrevet 19/05-05 15:29 
Zzap!>
Prøv igen, det er samme hastighed uanset hvor meget du eller lidt du trykker.

Ikke helt. Det er rigtigt at styringen af Leon, når han drejer og går, altid er konstant. Når man er i sigte-mode foregår det dog analogt. Ellers ville det også være umuligt nogensinde at ramme noget præcist på større afstande.
Zzap!Zzap!Skrevet 19/05-05 18:45 
Jeg gennemførte ellers hele spillet med d-paddet. :D
Born to kill space
JmogJmogSkrevet 19/05-05 18:59 
Fordi du troede, man ikke kunne sigte analogt med sticket? Prøvede du overhovedet at spille med sticket?
Zzap!Zzap!Skrevet 19/05-05 19:26 
Selvfølgelig, men jeg kan bedre lide at spille spil der er beregnet på digital styring med et digitalt pad. Der er mindre slør (vandring af sticket før reaktion).
Born to kill space
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 19/05-05 21:07 
Kan ikke huske i hvilken tråd jeg bashede RE4 til PS2...

Prøv lige at se her - PS2 er imponerende!

Jeg er en jerk
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dchangdchangSkrevet 19/05-05 21:33 
Har de lavet en Saddam Hussein med at koble flere PS2'ere sammen eller? For det ser da urimeligt godt ud i forhold til de screenshots man har set.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
JmogJmogSkrevet 20/05-05 00:19 
Zzap!>
Selvfølgelig, men jeg kan bedre lide at spille spil der er beregnet på digital styring med et digitalt pad. Der er mindre slør (vandring af sticket før reaktion).

Nu er hele spillet jo ikke beregnet på digital styring. Sigtning er jo klart beregnet på sticket. Der har du jo langt større præcision, og det er også nemmere at bevæge sigtet skråt.
The BruceThe BruceSkrevet 25/05-05 15:03 
Born2Play>
Kan ikke huske i hvilken tråd jeg bashede RE4 til PS2...

Prøv lige at se her - PS2 er imponerende!

Hvis spillet først kommer til Vinter, så virker det MEGET usandsynligt, at alt det der er fra PS2 udgaven- der er jo klip fra scener helt i slutningen af spillet- jeg tror mere på at det bare er en ny teaser, de har skruet sammen for at lokke PS2 spillere til- det kan jo snildt være Gamecube-sekvenser, de har klippet sammen...men jeg skal nok tro på det så snart nogen sidder og SPILLER det på deres PS2...
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
RuneSPRuneSPSkrevet 25/05-05 16:12 
Det kan jo sagtens være at de har fået det til at se sådan ud på PS2... ved 10 fps :P Meget af arbejdet går jo også ud på at få det optimeret så godt som muligt...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig