X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Marts 2005


Svar
OkottaOkottaSkrevet 10/01-05 15:28 
Marts i år bliver usigelig dyr - hvis man vel og mærke vil ha' alle de spil der bliver udgivet, i denne måned.

Resident Evil 4
Splinter Cell: Chaos Theory
Conker: Live and Reloaded
Super Monkey Ball
TimeSplitters: Future Perfect
Doom III
Far Cry
DOA: Ultimate
Jade Empire
Otogi 2 (men det var vist allerede i Februar)
(Og jeg har sikkert glemt nogle flere)

+

PSP
Nintendo DS

Det er jo sindssygt meget video-spils relateret på én måned, og oven i alle spillene, så kommer der også lige to stk's nyt hardware.

Voldsomt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
3of193of19Skrevet 10/01-05 16:30 
Løsning:
Køb import :D
TKTKSkrevet 10/01-05 16:33, rettet 10/01-05 16:36 
Conker må da gå hen og blive et af årets bedste og fedeste spil! Alt andet virker unaturligt, med de pics der ligger på nettet, og div. trailere :p
SonicSonicSkrevet 10/01-05 16:49 
Det bliver en rar måned! Håber jeg har sparet lidt op til ihvertfald resident evil 4... det må jeg eje!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
jaesjaesSkrevet 10/01-05 16:53 
Okotta>
Jade Empire

Det bliver spændende, om det bliver spillet, som vil forene tilhængere af henholdsvis vestlige og japanske rollespil i harmoni og gruppekram :)

Og ja, vild måned.
CoreCoreSkrevet 10/01-05 18:11 
Metal Gear Solid: Snake Eater var da vist også i marts...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SephirothSephirothSkrevet 10/01-05 19:15 
Det er det! Alle PS2-ejere med respekt for sig selv skal eje denne titel

Resident Evil 4 er også et must-buy for mig.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RuneSPRuneSPSkrevet 10/01-05 19:26 
Indeed. Resident Evil 4 er i hvert fald must buy for mig. Har desuden tænkt mig at købe:

Conker: Live and Reloaded
Jade Empire
BeanoBeanoSkrevet 10/01-05 19:26 
Stranger's Wrath kommer vist også i marts :)
fumfumSkrevet 10/01-05 19:28 
Forza er vel også ved at være op over, men der vil jeg lige se et par reviews først.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
KeenKeenSkrevet 10/01-05 19:30 
Okotta>

Splinter Cell: Chaos Theory
Conker: Live and Reloaded
Super Monkey Ball


Disse tre er dem jeg ihvertfald skal anskaffe og iden rækkefølge, det bliver en god måned :)
dchangdchangSkrevet 10/01-05 19:33 
Jeg skal bare have Super Monkey Ball, så er jeg godt tilfreds. :-) Og så måske lige en DS osse.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
BeanoBeanoSkrevet 10/01-05 19:47 
fum>
Forza er vel også ved at være op over, men der vil jeg lige se et par reviews først.

Man begynder at frygte en udsættelse mere efter at have set den demonstreret på CES :(
ValkyrieValkyrieSkrevet 10/01-05 20:34 
Best-selleR>
Conker må da gå hen og blive et af årets bedste og fedeste spil! Alt andet virker unaturligt, med de pics der ligger på nettet, og div. trailere :p

Det er et fedt spil, men stadig en port(single player) af N64 spillet.

I Marts er det MGS3 og Jade Empire for mig:) Måske Otogi 2^_^
Well crucify the insincere tonight...
psychomantispsychomantisSkrevet 10/01-05 22:14 
Er der ikke også noget med at Gran Turismo 4 ligger til en marts release?

Iøvrigt troede jeg Jade Empire lå tættere på sommeren.
DommergaardDommergaardSkrevet 10/01-05 22:28 
Skal have følgeden spil i hvert fald:

Splinter Cell: Chaos Theory - Har nydt at spille de 2 andre spil i serien og 3'eren ser ud til at blive rigtig lækker!
Conker: Live and Reloaded - Det her er vist et MUST hvis man har en Xbox. Især fordi det er Rare der har lavet det. De har virkelig lavet nogle fede spil gennem tiden.
TimeSplitters: Future Perfect - Spillede 1'eren på PS2 hos en ven da det kom ud og købte 2'eren da det blev udgivet på GC i sin tid. Elsker den grafiske stil og synes det er et fedt FPS, så det skal jeg helt sikkert også have.

Ærgeligt at man først begynder at få SU til Juli! =\
jaesjaesSkrevet 11/01-05 00:25 
psychomantis>
Er der ikke også noget med at Gran Turismo 4 ligger til en marts release?

25 februar. Og det er heldigvis gået guld, så det skal da kamme helt over for Sony, hvis det ikke udkommer til tiden :)
jaesjaesSkrevet 11/01-05 00:27, rettet 11/01-05 00:30 
Sonic.dk>
Elsker den grafiske stil og synes det er et fedt FPS, så det skal jeg helt sikkert også have.

Me too. Det er utroligt befriende med en FPS med ok humor, og en uhøjtidelig grafisk stil, til en afveksling :)
KeenKeenSkrevet 11/01-05 03:26 
Der er faktisk også et spil kaldet "Advent Rising" som faktisk ser meget spændende ud, som også udkommer i marts
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig