X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Revolution bliver, ahem, speciel


Svar
KilroyKilroySkrevet 09/01-05 14:11 
Jeg har ikke kunnet finde det her postet nogen steder, så her goes:
http://cube.ign.com/articles/575/575714p1.html

Revolution Controller Breaks Tradition?
Japanese weekly reports next console controller does away with staple feat... Se hele indlægget
Kilroy Was Here
241 emne(r).
« < 1 2 3 4 5

Svar
RuneSPRuneSPSkrevet 13/08-05 03:13 
Lige en masse forskellige mock ups:

http://www.4colorrebellion.com/revolution-controller-mockups/

Nogle mere interessant end andre =)
DommergaardDommergaardSkrevet 13/08-05 12:21 
Utroligt at folk gider at blive ved med at lave de mock-ups! :)
RuneSPRuneSPSkrevet 17/08-05 22:49, rettet 17/08-05 23:30 
Måske er der ikke længe til at vi får mere af vide omkring Revolution:

In your last mailbox you mentioned that there would be more information about the revolution shortly after Leipzig. How educated of a guess is this?

Matt responds: I wouldn't call it a guess.


Matt @ IGN
WehnerWehnerSkrevet 17/08-05 23:21 
Kilder på dine ting RuneSP...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Zzap!Zzap!Skrevet 17/08-05 23:29 
IGN, Matt Casablanca eller hvad han nu hedder.
Born to kill space
RuneSPRuneSPSkrevet 17/08-05 23:29 


soz
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-05 23:39, rettet 17/08-05 23:40 
Håber mest af alt på lidt info omkring controlleren. Er ved at blive lidt træt af rygterne.

Alternativt kunne de jo vise noget af Metroid Prime 3. Jeg er godt nok ikke 100% overbevist af toeren, men jeg elsker det første ubetinget.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HulleHulleSkrevet 23/08-05 10:16 
Dem der har set Revolutions controller er vist godt tilfredse. Spørgsmålet er så bare hvornår vi andre dødelige får den at se.

Devs excited by Revolution pad (Eurogamer)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KilroyKilroySkrevet 23/08-05 11:37 
Nu er der jo bare det at alt hvad Peter Molyneux rører ved bliver til guld. Indtil det udkommer;)
Jeg synes stadig at Nintendo skal komme ud af busken med controlleren. Jo længere de venter, jo mere bliver folk skuffet hvis det ikke er så genialt endda. Jeg tvivler nemlig på at hverken MS eller Sony kan nå at kopiere noget, selvom det er Nintendos store frygt.
Kilroy Was Here
HulleHulleSkrevet 23/08-05 14:40 
Jeg er heller ikke selv så tosset med Peter Molyneux. Eller det vil sige, jo, det er jeg. Tosset med hans idéer, på papiret. Men i praksis er det noget helt andet..

Tilgengæld finder jeg Nintendos hemmeligheds kræmmeri for spændende. Mener det ville være kedeligt hvis alt blev afsløret med det samme. PS3, Xbox 360 og Revolution alle afsløret fuldt ud til E3, med udgivelses dato omkring samtidig. Nej tak :)

En stor del af det der er spændende ved denne industri, er at man kan glæde sig til noget.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
happyEDhappyEDSkrevet 23/08-05 17:09 
Syntes også det er sjovt med lidt hemligheds kræmmeri. Syntes det er blevet alt for nemt at vide alt , alt for hurtig.

Mon ikke det bliver til tokyo gameshow vi ser noget til controlleren, og ja selvfølgelig mere til maskinen og spillende.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
ChronoChronoSkrevet 26/08-05 20:19 
Den 16. september ved vi alt!

Iwata vil tale på Tokyo Game Show
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HankyHankySkrevet 26/08-05 20:22 
Det var på tide!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RuneSPRuneSPSkrevet 29/08-05 22:44 
og det er ikke kun SPOnG som skriver det:

Nintendo has announced that what we have all been waiting for since E3 will happen at the Tokyo Game Show on September 16th. Nintendo president, Satoru Iwata, will make the keynote speech for that date and unveil the controller for the Nintendo Revolution. Also during the speech he will be showing off the Revolution in full. What does that mean? A detailed outline of the hardware, the controller and how it will connect to the Revolution, and exactly how the system will work. After that, several games will be demonstrated on the machine, headlined by Mario 128. The other games are unknown at this time. But it is possible that the new Smash Brothers will be shown (as we know they are working on this game). You can bet that we will be covering the TGS this year extensively. The Café is where you want to be come September 16th.

www.gamecubecafe.com

Om de så bare har det fra spong skal jeg ikke kunne sige, men de kan heller ikke vente særlig meget længere med at vise den controller :/
SumezSumezSkrevet 30/08-05 08:34 
Hvis controlleren virkelig er så speciel, er det da sølle at fremvise Mario 128, et spil der oprindeligt var tiltænkt GameCube.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 30/08-05 11:16 
Hvis det virkelig var en officiel udtalelse, så tror jeg altså flere spil sites ville skrive om det. Gamespot har f.eks. kun nyheden under deres Rumor Mill, og IGN har vist ikke engang nævnt det. Men jeg håber det er sandt :)
Bede-xBede-xSkrevet 30/08-05 12:26, rettet 30/08-05 12:28 
Sumez>
Hvis controlleren virkelig er så speciel, er det da sølle at fremvise Mario 128, et spil der oprindeligt var tiltænkt GameCube.

Det er vel lidt ligesom og bruge Mario 64 som "killer app" til DS :)

Men mon ikke Mario 128 demonstrerer maskinens potentiale bedre en det blev set med DS'en.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RuneSPRuneSPSkrevet 30/08-05 15:37 
Sumez>
Hvis controlleren virkelig er så speciel, er det da sølle at fremvise Mario 128, et spil der oprindeligt var tiltænkt GameCube.

Well du ved jo ikke hvornår de besluttede sig for at lave Mario 128 om til et Revolution spil i stedet for, det kan da meget vel være et af de første spil de begyndte at lave til Revolution. Desuden så tror jeg også at der er en del som gerne vil se HVAD det er som gør Mario 128 så specielt :) Desuden er det jo ikke det eneste spil de vil fremvise... (følge de uofficielle udtalelser)
SumezSumezSkrevet 30/08-05 23:03 
Bede-x>
Det er vel lidt ligesom og bruge Mario 64 som "killer app" til DS :)

Men det er vi vel også enige om var temmelig ringe.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 31/08-05 00:49 
Det er vi, Sumez.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RuneSPRuneSPSkrevet 31/08-05 20:59, rettet 31/08-05 21:00 
Ifølge Nintendo Power så vil Chrono Trigger og andre spil fra Square Enix være downloadable på Revolution :) Har aldrig prøvet Chrono Trigger eller et eneste Final Fantasy spil så det kan da være at det skal prøves med Revolution :)
jaesjaesSkrevet 01/09-05 12:51, rettet 01/09-05 12:53 
Hvis kontrolleren blev som i dette, med stor sandsynlighed, falske Nintendo-dokument, ville den blive ret cool, og dyr.

Direkte link til PDF-fil (2 MB)
FourDFourDSkrevet 01/09-05 13:05 
Er der ikke en anelse for "mange" muligheder til at være rigtigt? Ville jo være umuligt at overskue sådan en dims.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
Zzap!Zzap!Skrevet 01/09-05 21:26, rettet 02/09-05 19:05 
Så fake som det næsten kan blive (bare den ukritiske brug af times afslører det) og ikke engang særligt interessant.

Jeg fatter ikke hvorfor så mange er så vilde med scrollwheel, det er da alt for dyrt i forhold til hvad det kan bruges til.

Jeg ville langt hellere have et touch-felt. Med det ville man kunne lave en roterende bevægelse med fingeren, som havde samme funktion som et scroll hjul, bortset fra at man ikke skulle padle afsted med fingeren som en besat, men kunne nøjes med een glidende bevægelse.

Jeg tror faktiske at et helt almindeligt fast gyroskop ville være en udemærket kontrolmetode. For der har jo faktisk været mange joypads med tilt-teknologi fremme før, men de alle har sammen har haft den fejl, at der ikke har være noget feedback, som f.eks. fjederen i et joystick giver.

Et gyroskop vil ikke virke som en fjeder, men det vil give noget modstand *mens* man vipper det, det vil være godt til f.eks. at styre et kamera, vel at mærke med den kæmpe fordel frem for den traditionelle måde at man kan beholde fingrene på samme sted. Det er håndledene og "holdefast-fingrene", der ville styrer bevægelsen.

Modstanden mod at blive vippet ville også gøre at man havde et slags virtuelt plan at skubbe controlleren rundt på (som man skyder en mønt rundt på en flade), så hvis man f.eks. i Pikmin vil flytte kameraret, skupper man bare i den retning det skal, gyroen kan måle at det er lige stort tryk på akslen både for oven og for neden og derfor "ved det" at det er et skup og ikke et vip.
Born to kill space
RuneSPRuneSPSkrevet 04/09-05 15:08 
Nyt interview med "Shiggy":

Why wait so long to release a new installment of Mario? The wait is frustrating players everywhere...

Mario is and always has been a concept title from his birth. We are always looking for new ways of playing with him, manipulating him, to create something new and unique. We're in the midst of preparing something special for his future, something never before seen. You'll understand when you see it that we can't quite release it right away. The new Mario game will surprise many people. Give us the benefit of the doubt. I think we'll present you with a new way to have fun. There's even a new character by his side.

Mario 128 will be released for Revolution then?

Yes, of course! It's no surprise, but of course we will rename it, obviously. That won't be the only surprise of next year though. We based the Revolution around this new type of game. Mario 128 played a large role in the Revolution's conception, much like Mario 64 in it's time. But we won't just be focusing on Mario. We're working on some very impressive games which push interactivity to the max. Games of a new era.

The new Zelda, it's not really good news that...

Please allow me to interrupt you by saying that you will have to be patient, really. This will be, without a doubt, the last Zelda game as you know it in its present form (Maybe he means the concept?). I worked on it personally, moreso than Wind Waker! I haven't invested as much into any game as I have this one. Our goal was to make the best Zelda game ever. The most rich/satisfying and melancholy. We've really improved it in just a few months. Everything's coming together much quicker. We may have some last minute ideas...

You're going to move it to Revolution?

No, it is a Gamecube title.

In any case, you want to preserve the air of mystery around Nintendo?

We will be revealing many details soon. It's true, we do like surprises (laughs). While our gamers are sleeping, we're busy thinking up new ideas. But while they're playing - we're playing as well.


Cube-europe
Bede-xBede-xSkrevet 04/09-05 16:23, rettet 04/09-05 16:26 
RuneSP>
This will be, without a doubt, the last Zelda game as you know it in its present form

Jeg kan nu ellers godt klare nogle stykker endnu, før jeg ville blive træt af den serie. Hvis man da kan blive træt af Zelda ;)

RuneSP>
(Maybe he means the concept)

En sætning som denne, er altså ikke i den artikel, der bliver henvist til. Pas på med og sætte ting ind i citater.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RuneSPRuneSPSkrevet 04/09-05 16:58 
well copy pasted "artiklen" fra cupe-europes forum, og så først at de også havde lavet en nyhed om det bagefter så linkede til den i stedet for forum posten.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 04/09-05 19:14 
I worked on it personally, moreso than Wind Waker! I haven't invested as much into any game as I have this one. Our goal was to make the best Zelda game ever. The most rich/satisfying and melancholy.

Jeg kan bare ikke vente med at få fingrene i det spil... Men Miyamoto ved jo også præcist hvilke knapper han skal trykke på, for at få Zelda-fans gejlet gevaldigt op :)
(...)
jaesjaesSkrevet 04/09-05 19:24 
Af alt Shiggy overhovedet har nævnt om Zelda: TP, burde dette afsnit være nok til at give de fleste Zelda-fans åndenød og nervøse ticks i Dankort-fingrene :)

"I worked on it personally, moreso than Wind Waker! I haven't invested as much into any game as I have this one. Our goal was to make the best Zelda game ever. The most rich/satisfying and melancholy. We've really improved it in just a few months. Everything's coming together much quicker. We may have some last minute ideas..."
SumezSumezSkrevet 04/09-05 19:28 
Ja, han ved da hvordan man skal sælge et spil. Hvis de var ligeså gode til at sælge deres konsoller, ville Nintendo stadig være de største. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RuneSPRuneSPSkrevet 15/09-05 23:59 
Så går jeg i seng og når jeg vågner kl 7 så håber jeg på at det første jeg ser på diverse game sites er den (forhåbentlig) fantastiske Revolution controller og alle hemmelighederne bag den :o)
WikzoWikzoSkrevet 16/09-05 06:29 
Jeps, jeg stod op og fandt alt ^_^

Se mere :D
ChronoChronoSkrevet 16/09-05 07:57 
Hvordan skal man spille SNES spil med den? Hvor er X og Y?

Ellers lyder alt den nye funktionalitet spændende - så blev det alligevel noget gyro sjov :)

Revolution bliver, ahem, speciel
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 16/09-05 09:47 
Mht SNES spil, og andre gamle spil for den sags skyld, så læste jeg at der vil blive mulighed for at købe et SNES joypad som add on, så man kan spille det med den "originale" controller. Bare lidt ærgeligt at man skal ud og investere mere, men det ville da også være rart hvis man kan bruge Gamecube controllerne til de gamle spil.
KilroyKilroySkrevet 16/09-05 11:50 
Svovlmunk>
Bare lidt ærgeligt at man skal ud og investere mere

Er det ikke meget i Nintendos ånd? Jeg får vilde flashbacks til den ekstra ram og hele 'Connectivity'-idéen, hvor folk blev kastet ud i køb af kabler og maskiner for at kunne benytte et spil fuldt ud.
Kilroy Was Here
SumezSumezSkrevet 16/09-05 13:46 
Før vi får en konsolkrig ud af det, så ja, og alle de andre firmaer. Hvis idé var det at man pludselig skulle ud og købe dyrt ekstra hardware for at save sit spil?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
fumfumSkrevet 16/09-05 13:52 
Ja, det er selvfølgelig smart at man kan gemme direkte på de enkelte spil, men det er jo lidt svært på en cd.

Og når det er op til udvikleren at sørge for gemmefunktion i de enkelte spil til gba, ds etc. så bliver det da noget rod. Jeg har da set nogen forskellige spil, hvor der er umuligt at slette gemte spil.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
SumezSumezSkrevet 16/09-05 14:07 
Jeg mener nok at det er en indbygget GBA-funktion at slette al data på cartidgen ved at holde nogle bestemte knapper inde når man tænder den..
Og jeg synes ikke du kan argumentere imod at memory cards udelukkende er en måde at få flere penge ud af forbrugeren. Man kunne jo ligesågodt lade det følge med eller indbygge et i konsollen (lidt ligesom Saturn havde, bare helst uden batteri..)
Tilbage til Revolution.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 16/09-05 14:56 
Selvfølgelig er det ikke UDELUKKENDE en måde at få flere penge ud af forbrugeren.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
happyEDhappyEDSkrevet 17/09-05 13:36, rettet 17/09-05 14:01 
Og det gør PS3 og Xbox360 ikke? Det er jo vanvittigt dyrt! og tillægsting er der da meget af der til!
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
lightyear dklightyear dkSkrevet 22/09-05 00:31, rettet 22/09-05 00:34 
Det er alligevel sjovt at vi for det meste savner og vil ha innovation i spil, MEN hvis (igen for det meste) firmaerne bag spil og konsoller dyrker lidt innovation i forhold til brug af ekstra controller tingester, vi egentlig ikke har en chance for at forudse hvor vil føre hen og ændre vores måde at tænke og spille på, brokker vi os (nogen der "måske" føler at nintendo eller sony eller hvad ved jeg skylder dem noget)på prisen prisen prisen, vi ved jo godt det koster at producere og ja jeg er enig med er det selvfølgelig plat og lidt mærkeligt at de kommer op med noget grej man skal bruge bare for at SAVE et spil, men det er en forretning og det er jo ikke fordi de sælger en kop te til 85 kr på en fin resturant (true story), så skal vi ikke lade nogen ihvertfald lidt innovative og anderledes mennesker tjene lidt penge på noget, der måske en dag vil få min mor til at tage fjernbetjeningen op, og tænke ej hvor sjovt den ved hvor jeg pejer og drejer, og hov finder ud af hvor sjovt det egentlig var at slå mig ud i en sværd duel, ej okay måske overdrev jeg lidt men man ved jo aldrig hvad innovation og anderledeshed (er der et ord der hedder det, hmm?) kan føre til.
are you CHICKEN?
241 emne(r).
« < 1 2 3 4 5

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig