X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Revolution bliver, ahem, speciel


Svar
KilroyKilroySkrevet 09/01-05 14:11 
Jeg har ikke kunnet finde det her postet nogen steder, så her goes:
http://cube.ign.com/articles/575/575714p1.html

Revolution Controller Breaks Tradition?
Japanese weekly reports next console controller does away with staple feat... Se hele indlægget
Kilroy Was Here
241 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
HankyHankySkrevet 12/06-05 02:14 
Det ved vi jo ikke noget om endnu, da der ikke er sluppet nogle hardwarespecifikationer ud. Eller har jeg sovet?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JmogJmogSkrevet 12/06-05 02:38, rettet 12/06-05 19:16 
De har selv sagt at den blive minimum 2-3 gange hurtigere end Gamecube. Det burde række til HD-opløsninger. Så meget mere krævende er HD jo heller ikke. Den nuværende Xbox kan jo godt køre HD-opløsninger i flere spil.

Der er heller ikke noget i vejen for at have noget skaleringssoftware kørende i maskinen som kan outputte 480p-spil som 720p. Det giver ikke mere detaljeret grafik, men giver et klarere billede for folk med displays, der har 720p opløsning.

Faktisk er der ingen, der ved, om Gamecube ikke er i stand til at lave HD-opløsninger. Det er blot noget, man går ud fra, fordi der ikke er kommet nogen spil, der understøttede det. Nintendo er jo lettere teknologi-forskrækkede, så det er ikke utænkeligt, at den ville kunne gøre det i visse spil. Der burde dog ikke være nogen tvivl om at Revolution burde være i stand til det.

Mange har en eller anden forestilling om at HD er noget nyt, fantastisk og drønavanceret (og dermed dyrt). Det er helt forkert. At gøre en maskine i stand til at outputte HD er der ingen ben i. Det kræver blot at grafikchippen understøtter den givne opløsning. Jeg kan ikke forestille mig, at den grafikchip, de bruger, ikke kan understøtte 1280x720. Det kan selv det mest mugne discountgrafikkort til PC. Det er blot mere krævende for hardwaren, men det er vel ikke grund nok til at sige "vi understøtter det ikke". Lad dog muligheden være åben, så kan udviklerne selv eksperimentere med, hvor gode resultater de kan få ud af det.

Det eneste Nintendo behøver for at lade muligheden være der er at lade Revolution have enten VGA, component eller DVI/HDMI-ud og så en grafikchip der kan outputte HD-opløsninger. Resten af hardwaren skal så være kraftig nok til at rendere det, men det burde altså ikke være et problem.

VGA har de vist allerede snakket om, at Revolution har, hvilket jo sjovt nok er et HD-kompatibelt display, som findes i stort set alle hjem. Siden Gamecube havde component, er det ikke usandsynligt, at Revolution også får det (på trods af at nye US-cubes mangler det). Det ville være dybt godnat og yderst pinligt, hvis den _ikke_ har component.

Det giver heller ingen mening når Kaplan snakker om at spillene vil blive meget dyrere, hvis Nintendo understøtter HD. Igen, det er jo helt op til udviklerne, om de vil nøjes med 480p eller gå højere. På de nuværende maskiner laver udviklerne spillene udfra hvad maskinerne kan trække og optimerer dem så meget de kan til de effekter, de gør brug af i spillet. Det ville være præcis det samme i højere opløsninger.

Man kunne måske argumentere for, at det ville være tidskrævende at lave spillet i to opløsninger. Ja, det må det jo være, på trods af at de fleste PC-spil understøtter 10 forskellige (tit flere). De har ikke engang fordelen af at kunne optimere deres spil til en bestemt hardwarekombination som konsollerne.

Det er sørgeligt at Nintendo ikke prøver at være med i den teknologiske udvikling. Efterhånden som flere og flere får widescreen displays, LCD TV og lignende i løbet af de næste fem år, vil Revolution gradvist komme til at se ud som et dateret stykke isenkram sammenlignet med PS3 og Xbox 360. Spillene vil utvivlsomt være glimrende, det plejer de jo at være, men hvorfor bevist få ens eget produkt til tydeligt at se dårligere ud end konkurrencens? Det vil også koste udviklere med tiden.
RJKRJKSkrevet 12/06-05 13:13, rettet 12/06-05 14:25 
Nintendo forsøger sikkert at gøre Revolution rigtig billig ved kun at have composite- og mono-udgange, hvormed den selvfølgelig hverken kan understøtte HDTV eller digital surround ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 12/06-05 14:04 
Pas nu på hr. drillepind, du ved udmærket godt at Nintendo fanboys har det svært med humor ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
jaesjaesSkrevet 12/06-05 15:21, rettet 12/06-05 15:22 
De burde også gå væk fra optiske drev. For nu må de efterhånden have fået finpudset cartridge-teknikken så meget, at de kan producere dem billigere end DVD'er. 2048 Mbit må jo være nok til selv de største spil ;)

Nej, Jmog har da fat i noget, og Kaplan virker ikke overvældende inde i sagerne. Det vil være mere end tåbeligt ikke at lade udviklerne have muligheden. _Så_ dyrt er det jo heller ikke at understøtte component eller lignende HD-kompatibel teknologi...
Zzap!Zzap!Skrevet 12/06-05 18:42, rettet 12/06-05 18:44 
Mit bud er at Rev. kommer til at køre 640x480 med AA 4X. Så må HDTVet selv om hvordan det skalerer signalet (langt de fleste HDTV har indbygget scaler).
Den relativt lille opløsning vil gøre, at det er muligt at få ca. det samme visuelle resultat med meget mindre forbrug af eDRAM og båndbredde (minus selvfølgelig en lille smule i skarphed).
Det giver god mening når man tænker på at mere end 90% af verdens fjernsyn stadig er SD (selv om det måske kommer til at ændre sig til 80-70%, i løbet af de næste 5 år).

Jeg tror udelukkende at VGA tilslutningen er ment, som en alternativt display metode så mangel på en ledig skærm, ikke er det der holder folk tilbage fra at købe konsollen.
Born to kill space
RuneSPRuneSPSkrevet 12/06-05 22:52 
George Harrisson udtalte jo også at alle 1st party spillene ville være gratis at downloade, og sådan ser det jo ikke ud til at det bliver nu :/ desuden står der jo bare i artiklen at den ikke understøtter det på nuværende tidspunkt, og den er jo som bekendt ikke færdig endnu... men håber selvfølgelig at den understøtter det, alt andet ville være tåbeligt (det samme gælder også optisk udgang - det er et must :)
HeroldHeroldSkrevet 12/06-05 22:58 
Zzap!>
Jeg tror udelukkende at VGA tilslutningen er ment, som en alternativt display metode så mangel på en ledig skærm, ikke er det der holder folk tilbage fra at købe konsollen.

Det giver faktisk også mere mening, hvis online-delen bliver en vigtig del af maskinen. Mange har deres internet ved computeren, og der er den ekstra skærm sjovt nok også, så de voksne kan se TV, mens ungerne leger.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RuneSPRuneSPSkrevet 12/06-05 23:20, rettet 12/06-05 23:22 
Samt den minder om et DVD/CD drev så måske fitter de den til så man faktisk kan sætte den i sin PC xD Ville faktisk være fedt hvis man på en eller anden måde faktisk kunne "connecte" den til sin PC og man så startede den op via et slags program der hed "revolution" eller lign., og så kunne man bare minimere det hvis der var nogle som skrev til en via msn osv :)
Zzap!Zzap!Skrevet 12/06-05 23:36, rettet 12/06-05 23:54 
Rigtig god ide!
Sega havde faktisk samme plan med DC. De havde tænkt sig, når det var muligt at skalerer DCen ned til en enkelt chip, at lave et AGP kort med alt, minus drev og modem, ligesom de gjorde det engang med Sega PC (forkert navn?) kortet.
Born to kill space
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/06-05 00:52 
Det er så vidt jeg husker allerede blevet gjordt. Mener der var en herinde fra der skrev noget om det, omkring sidste E3, da der var snak om en ny håndholdt fra SEGA.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 13/06-05 02:16 
Jeg husker også noget med Dreamcast on a chip - og at de ville smide den i set-top bokse, og dermed lade folk spillet deres Dreamcast-spil der. Jeg ved dog ikke om projektet nogensinde blev til noget?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
The BruceThe BruceSkrevet 22/06-05 16:52, rettet 23/06-05 12:12 
De 'gamle' spil downloads til Revolution blir (måske) forbedret med opdateret grafik?

Iwata siger de er ved at undersøge mulighederne for det pt. og åbner endda op for at det eventuelt også gælder for N64 spil...bedre framerate anyone- noget jeg ville EEELSKE at se i Goldeneye eller Perfect Dark, men det er vel ikke sandsynligt, at de blir downloadable- er der?

Classic Upgrades!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
RuneSPRuneSPSkrevet 22/06-05 17:25 
well de burde i det mindste gøre sådan at de kører i en højere opløsning (hvis altså revo kommer til at understøtte det *gulp*) for det burde da ikke være noget problem. De sætter den vel også bare til at emulere alle de gamle spil eller sådan noget :S
RuneSPRuneSPSkrevet 24/06-05 21:53, rettet 24/06-05 22:46 
Det revolutionerende aspekt ved kontrolleren afsløret?:

The secret could be out thanks to a patent office registration!

According to a documentation on the US patent website, Nintendo's new console will feature gyroscopic, tilt-sensitive technology, an LCD touch screen, and a greatly reduced number of face buttons.

The patent document referring to the Revolution as "the game device" states that the controller is a "housing held by a player" and "the handheld game device" - it also goes on to describes key aspects of the controller's functionality.

The controller’s gyroscopic ability is the key focus within the patent, describing the function as, "a tilt sensor provided on the housing, a viewpoint coordinates determination mechanism for determining viewpoint coordinates in accordance with an output value of the tilt sensor." Essentially saying that the tilting action will affect what we see on the screen

The document goes on to say "the game system allows the player to feel as if the three-dimensional game space is tilted in accordance with a tilt of a game device, etc., with a minimal processing burden,".

Furthermore the patent gives details of the layout of the controller's face buttons and confirm that an LCD screen will be present on the device. "The handheld game device includes a rectangular housing. The housing has the liquid crystal display,"

The number of buttons present on the controller are further explained in the patent, informing us that "a direction instruction switch [d-pad], a start switch, and a select switch are placed on the left side of the LCD, movement instruction switches (A button) and (B button) are placed on the right side of the LCD, and, if necessary, other movement instruction switches R and L are placed on the right and left ends of the upper side of the housing, respectively."

This essentially tells us that the controller features no analogue stick purely for the fact that the tilting mechanism acts as the substitute.

"The handheld game device includes a control circuit (for example, a CPU chip) having a CPU core," more details include; "An LCD controller, a work RAM, a video RAM, and an interface circuit are connected to the CPU core via a bus (an address bus and a data bus)."

"LCD controller" confirms the screen will be touch compatible while the rest of the text indicates the controller has enough processing power of its own to run graphical routines and mini games on the LCD screen.

The controller will also accommodate a cartridge slot according to the document, "The handheld game device has a cartridge insertion slot formed in the upper side there of for removably inserting the game cartridge."

The patent would suggest that this is most likely a memory card device, as it says, "A desired cartridge is connected to the connector as a preparation for starting a game. As a result, the player (user) is allowed to play his/her desired game by changing the cartridge." The ability for different players to boot up their own save games from their own memory cartridges is clearly possible.

Essentially the controller has a reduced number of face buttons and a touch screen that gives gamers the freedom to look around, move, and affect their level of acceleration, by tilting the controller.

Nintendo has yet to confirm that the details of this patent are in fact the real deal but it is very likely that you've just been described Nintendo's innovative controller!

Hvis dette er sandt så lyder det til at analog pinden bliver skiftet ud med gyro-teknologi, således at hvis man skal gå/se til siden/frem/whatever så skal man tilte paddet i den pågældende retning... tvivler på at det vil virke helt godt :/
BobbeBobbeSkrevet 24/06-05 22:56 
Hvad er kilden til overstående?
Spiller nu: Wii
RuneSPRuneSPSkrevet 24/06-05 22:57 
oh yea soz:

http://www.cube-europe.com/news.php?nid=7959
BobbeBobbeSkrevet 24/06-05 23:08 
Efter nærmere gennemlæsning, lyder det nærmere som den nye Gameboy (LCD-skærm og cartdridgeslot).
Synes ellers at det er en fin idé, tror bare folk vil kigge på en i bussen, når man vipper vildt med den ;)
Spiller nu: Wii
DavaliDavaliSkrevet 24/06-05 23:11 
Har et joystick til Playstation/Playstation 2, hvor man skal vippe joysticket. Desværre fungere det af l*rt til, så jeg håber ikke det bliver sådan ved revolution, selvom teknologien nok er noget et stykke videre, siden mit joystick blev lavet.
NaieraNaieraSkrevet 24/06-05 23:19 
Microsofts vippepind til pc fungerede fint, og den har efterhånden en del år på bagen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KilroyKilroySkrevet 25/06-05 08:23, rettet 25/06-05 08:59 
Jeg kunne også forestille mig det var den næste Gameboy. Det lyder underligt med en display, når Nintendo har fortalt at der ikke vil være sådan et på Revolution controlleren.

Skulle den være autentisk, så tillader jeg mig at være en smule bange. To analoge pinde erstattet af tilt? Vil det ikke gøre det mægtigt svært at lave spil der spænder alle tre konsoller? Eksempelvis TimeSplitters 4. Lad os forestille os at det bruger samme kontrolskema som tidligere TimeSplitters spil. Hvordan skulle tilt kunne erstatte to analoge sticks, og vise sig nyttige i f.eks FPS?

Edit: Det viser sig at Gamespot allerede har haft fingrene i denne nyhed. Så meget for kontrolleren, altså...

Gamespot Rygte Kontrol
Kilroy Was Here
yokanabsteryokanabsterSkrevet 25/06-05 12:07, rettet 25/06-05 12:09 
Gamespot>
Bogus or not bogus?: Bogus. Patent 6,908,388 is not the Revolution controller, though without the illustrations, that mistake would be all too easy to make. But it wouldn't be surprising if the Acceleration Sensor is incorporated into Nintendo's next-generation plans in some way.

Det _er_ ikke revolution.
soon the world will be one big computer
The BruceThe BruceSkrevet 05/07-05 01:19, rettet 05/07-05 01:28 
Uanset om folk troede på 'Nintendo On' filmen eller ej, så er den 'skyldige' nu krøbet frem og har taget den fuldt ud fortjente ære for den. ...og JO, det var selvsamme person som mange havde skulet til- ham der lavede 'Mario Universe' filmen- en 23-årig spansk, kunst studerende...

De har også fået fat på nogle af hans andre værker!!!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
WehnerWehnerSkrevet 05/07-05 01:24 
Nintendo burde hyre ham. Han skabte mere opmærksomhed end de selv kunne :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
The BruceThe BruceSkrevet 05/07-05 01:30 
Ja, de burde- uanset om hans ideer angående Nintendos næste stykke hardware kan lade sig gøre til et massemarked eller ej, så var jeg sgu mere hyped over hans film end jeg har været i lange tider- af NOGEN konsol!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
RuneSPRuneSPSkrevet 05/07-05 01:46 
Og han havde vist lavede filmen på 5 dage med 2 timers sovepause :O!
BobbeBobbeSkrevet 05/07-05 13:34 
Nye rygter:

3D holografi....
Spiller nu: Wii
KilroyKilroySkrevet 05/07-05 15:17 
Jeg tror ikke at Nintendo laver en maskine man skal have ekstraudstyr for at benytte. Dette rygte gør brug af en art skærm der sættes foran nogen lasere. Især ikke når Nintendo slår på at levere den billigste konsol.
Kilroy Was Here
jaesjaesSkrevet 05/07-05 17:23, rettet 05/07-05 17:35 
Efter Reggie-baby forleden udtalte, at når det kommer til kontrolleren, så skal man have i baghovedet, at den skal kunne bruges til at spille spillene til Nintendos tidligere konsoller med, så hælder jeg mest til, at kontrolleren bliver én stor trykfølsom skærm, evt. med nogle få knapper på.

Det er selvfølgelig en lidt småkryptisk udtalelse, han kommer med, for med mindre vi taler om spil, der kræver specielle kontrolmuligheder, kan man kan jo spille alle de tidligere spil med et almindelig GC-joypad.

Oh, hvor jeg dog hader og elsker al den rygte- og hype-sniksnak :)

http://ngc.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=63730
ChronoChronoSkrevet 05/07-05 18:41 
Han sagde det faktisk allerede under E3.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Zzap!Zzap!Skrevet 05/07-05 21:29, rettet 05/07-05 21:31 
En trykfølsom skærm ville aldrig virke som eneste kontrol mulighed. Man ville simpelthen mangle den berøringsmæssige feedback af formen på knapper, der indikerer hvor de er, spændingen i joysticket så man ved for meget man presser og klikket fra knapperne så man er sikker på at trykket er registreret.

Der har været tale om at Nintendo har gang i noget samarbejde, med det der firma, der lagde sag an mod alle, der satte en vægt på akslen af en elektromotor, kan ikke huske hvad de hedder. Men de skulle have fundet på at lade skærmen vibrere når ens finger var over en knap, og efterfølgende give en "klik følelse" når man trykker ned på den.
Jeg tvivler dog på at det ville fungere på en konsol hvor man bare skal være 100 på at fingeren er over den rigtige knap. Man trykker også mange gange flere knapper ned samtidig, hvilket jeg tvivler på at en relativt billig touch skærm ville kunne klare at registrere.

Noget jeg til gengæld kunne se fungere, ville være et ganske almindeligt touchpad med samme vibration og klikfunktion.
Det ville være genialt i alle funktioner, hvor man normalt ville bruge en mus. F.eks. ville det være langt bedre end et analog stick til at styre kameraet i et platformspil og selvfølgelig også til FPSer.
Born to kill space
jaesjaesSkrevet 05/07-05 23:20 
Zzap!>
En trykfølsom skærm ville aldrig virke som eneste kontrol mulighed.

Det er jeg enig i, og håber også på et par analoge styrepinde, hvis konceptet viser sig at holde stik. Placeringen kan dog blive et problem, hvis der skal være fri adgang til skærmen.
RuneSPRuneSPSkrevet 05/07-05 23:49 
Ikke fordi at det som sådan har noget med Nintendo at gøre, men bare lige for at vise hvor langt de faktisk er nået med hologram-projektere:

http://vizoo.dk/showreel_mpgs/Fashion_Web.mpg
RuneSPRuneSPSkrevet 24/07-05 19:40, rettet 24/07-05 19:41 
Nyt interview fra Shigsy og Iwata:

The Revolution, it's graphical capability, Luigi, Pikmin, Smash Bros and more are all talked about in this probing chat!

Electronic Gaming Monthly have Nintendo's gaming god Shigeru Miyamoto and company president Satoru Iwata, and here's what they had to say:

EGM: Some people are saying Nintendo has given up trying to lead technologically and is focused on innovation.

Iwata: I don't think the Revolution's (graphics) will be inferior in any fashion to Xbox 360 or PS3. Even if you look at Zelda on GameCube - I don't think that looks inferior to what the competition is touting as "next generation" visuals. But we think there are more important things for now than making the system work with a high-definition television. The majority of people won't be playing our system with an HDTV, (though) with the Revolution, 480p resolution will be standard. We are not making light of graphics and technology - we are trying to make the best-balanced machine that will appeal to the most people.

EGM: Why make the DVD player optional with Revolution? And how will it work - is it an attachment or a remote or what?

Iwata: The majority of households already own a DVD player or two. We don't want them to spend extra money just to have a console which happens to have DVD capability. And the DVD player isn't going to be an attachment; it’s going to go inside the machine so you won't even (be able to) tell the difference.

EGM: You've promised Wi-Fi for the Revolution but will it also have a standard Ethernet port?

Iwata: (No, it) doesn't have an Ethernet port. However, through the USB port, it’s possible to have Ethernet with an adapter. Considering where the machine will be placed in the household, we think it would be difficult for people to route the typical Ethernet line to it. Also, We're considering connecting the DS with the Revolution via Wi-Fi.

EGM: Moving on to other games--we know Smash Bros. is coming to the Revolution, but what about DS?

Miyamoto: We're thinking about it.

EGM: What about Luigi's Mansion? Is that series over, or will we ever see another?

Miyamoto: The director often says, "Make another one! Make another one!" and I want to use Luigi again.

EGM: Any chance we'll see another Pikmin?

Miyamoto: Nothings set in stone yet, but the interface we're creating for the Revolution is well suited for Pikmin - I think it would be a good match. Not much I can say other than that.

EGM: Will we ever see anything more of Stage Debut? (a technology demo that allowed players to map their face on in-game characters)?

Miyamoto: Yeah, I want to do something with it.

EGM: Speaking of the virtual console, might older offline multiplayer games, like Mario Party, be altered so you could play them online with the Revolution?

Iwata: We know that we will offer the past games for sure. But we are discussing the possibility of having older games like Mario Party playable online. So if our discussion goes well, and if the technical aspects of Revolution also go well, that's possible.

EGM: You've said the Revolution controller will be unique - do you worry about it alienating developers? Say Splinter Cell comes out for all the next-gen systems; might the Revolution controller be so different that it'd be tough to map the controls onto?

Iwata: Well, of course, the idea is that the Revolution will sell and sell and sell so it becomes the standard in the industry. (Smiles) However, at least for the launch period...we designed the controller so it can play any of the different conventional styles. After all, we are talking about it playing games from our past machines (i.e. the virtual console). So don't worry.


Source: EGM

http://www.cube-europe.com/news.php?nid=8043

Well, i det mindste påstår Iwata da at grafikken i spillene til Revolution vil være på højde med dem til PS3 og X360, samt at controlleren er lavet så man sagtens kan spille "ordinære" spil på den. Så må man bare håbe at den (pt) meget svage 3. parts støtte er fordi at Nintendo ikke engang har givet alle informationerne omkring Revolution ud til alle udviklere endnu, eller at de ikke har fået et dev-kit endnu, hvilket dog lyder endnu mere besynderligt :/
KilroyKilroySkrevet 25/07-05 09:59 
Jeg forstår ikke at Nintendo ikke inkluderer en Ethernetport. Det kan da ikke være alle mennesker der har deres maskiner stående i stuen, og at denne skulle være langt væk fra en ethernetopkobling.
Jeg ved selvfølgelig ikke hvordan Nintendo planlægger det, men det virker umiddelbart bøvlet at skulle sidde og fuske rundt med USB-adaptorer, når både Sony og Microsoft har placeret en (eller flere) ethernetporte bag på deres konsoller for nem adgang til nettet.
Kilroy Was Here
BeanoBeanoSkrevet 25/07-05 10:18 
Det studsede jeg også over - virker ret tåbeligt ikke at inkludere en ethernet port og tvinge brugere til at benytte wireless. Kan da ikke koste mange yen at inkludere.

Men Nintendo's logik (eller mangel på samme) kan efterhånden ikke overraske :(
RuneSPRuneSPSkrevet 25/07-05 10:51 
Den er jo så lille så det er sikkert pga plads problemer :P
BeanoBeanoSkrevet 25/07-05 11:11 
Ja et ethernet stik fylder bare helt vildt :!
KilroyKilroySkrevet 26/07-05 09:44 
Gad vide hvordan den almindelige forbruger tager imod det. Xboxen har for mig været utrolig nem at tilslutte internettet, med PS2en som nummer to. Dog har jeg hørt mange rædselshistorier om at man har skulle tage kontakt med internetudbydere og ligende for at få det til at virke.
Xboxen havde den fordel at den med det samme kunne gå på nettet. (Ikke at servicen var der, men der var en ethernetport).
PS2 har i min mening lidt under at man skulle købe den adapter, og at installeringen af den ikke er uden problemer. Både PS3 og Xbox360 vil begge have ethernetporte og service fra begyndelsen. (Forhåbentligt i PS3s tilfælde. Det vil Revolution sikkert også, men hvor mange vil benytte sig af det fra begyndelsen når der skal købes noget, efter min mening, overflødigt udstyr for at gøre det?

Men det er sikkert bare mig der lader min mistro til Nintendo blæse det ud af proportioner.
Kilroy Was Here
DommergaardDommergaardSkrevet 26/07-05 11:39 
Det her kunne være et godt bud på controlleren! :)

Revolution...
RJKRJKSkrevet 26/07-05 11:40 
Sagde Nintendo ikke at der ville være færre knapper/sticks end hos konkurrenterne...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DommergaardDommergaardSkrevet 26/07-05 11:49 
Det må jeg have overhørt så. Det er også bare mere konceptet med at spil-designerne selv kan designe controllerens layout. Det kunne fx bare være et stort touch-scree-display der hvor knapperne skulle være. Så kan designerne selv designe controlleres udseende.

Jeg er godt nok spændt på at se hvad Nintendo har fundet ud af denne gang. Er bare ræd for at de ender ligesom Sega. Dreamcast var, og er, jo en utrolig fed maskine!
JmogJmogSkrevet 26/07-05 11:57 
Tvivler på at rigtige knapper ikke vil være på den. Det ville være at skyde sig selv i foden, når nu bagudkompatibiliteten er så stor en ting. Touch screen-knapper vil aldrig være lige så effektive at bruge som almindelige.
JinkJinkSkrevet 26/07-05 12:25 
Øhm, hvad er der revolutinerende ved den controller?
HankyHankySkrevet 26/07-05 12:32 
Intet. Derfor er det heller ikke controlleren?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KilroyKilroySkrevet 31/07-05 10:00, rettet 17/09-05 14:02 
Der er dukket billeder op fra nogle Revolution techdemoer, og nogle af billederne skulle stamme fra spil under udvikling.

Tech demoer
"Faces"
Revolution bliver, ahem, speciel

"Woman Faces"
Revolution bliver, ahem, speciel

"Kine Town"
Revolution bliver, ahem, speciel

"Ayamon"
Revolution bliver, ahem, speciel

"Kings of Street"
Revolution bliver, ahem, speciel

"Unreal World"
Revolution bliver, ahem, speciel

"Shaddy N°23"
Revolution bliver, ahem, speciel

Indtil videre ser det jo ud som om at Revolution grafisk godt kan konkurrere med Microsoft og Sonys kraftværker. Nu mangler vi bare kontrolleren:)

JeuxVideo
Kilroy Was Here
SumezSumezSkrevet 31/07-05 10:28 
Det er noget lækker Cel Shading, og den der by med bilen ser også mums ud.
Jeg ville stadig ønske at der var et større skridt til den næste generation, men det her får mig stadig op at køre, ligesom Killzone 2 videoen gjorde.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 31/07-05 11:55 
Du ville ønske at der var større spring til næste generation - og alligevel kan en pre-renderet video få dig op ad stolen?? Hmmm...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 31/07-05 21:28 
Det er da lige meget om den er prerenderet, hvis den viser, hvad PS3'en kan præstere. At det bliver et satans opgave for dem at programmere sådan et "actionpacked" spil, er en helt anden side af sagen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RuneSPRuneSPSkrevet 01/08-05 00:52, rettet 01/08-05 00:53 


Flot, men desværre "fake".
241 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig