X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Storm


Svar
RJKRJKSkrevet 08/01-05 21:37 
Grundet stormen har vi været uden strøm omkring 14.00 - 21.30. Alt skulle nu køre igen.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HankyHankySkrevet 08/01-05 22:02 
Rart i er tilbage igen :)
Det gik vel også udover jeres hjem så?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
StriferStriferSkrevet 08/01-05 22:03 
Mit tag var ved at blæse væk :)
XBL Gamertag: ZeNtiX
The DaneThe DaneSkrevet 08/01-05 22:05 
Et af naboens træer væltede ud over vejen, og min storebror/svigerinde fik en bjælke ned gennem taget, som landede ca. 1 m fra deres 1½ årige barn.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HankyHankySkrevet 08/01-05 22:08, rettet 08/01-05 22:09 
Lige overfor vores hus, foregik noget stort nybyggeri.
Det der kæmpe reklame-skilt, med sponsornavne osv. med en
højde på ca. 6-7 meter, væltede halv-vejs ud på vejen.
Jeg stod og så det ske'.. lidt spøjst at se træpæle
med en diameter på ~40 cm knække sammen som tændstikker :O

Der er vist sket utallige ting rundt omkring..
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 08/01-05 22:08 
The Dane>
Et af naboens træer væltede ud over vejen, og min storebror/svigerinde fik en bjælke ned gennem taget, som landede ca. 1 m fra deres 1½ årige barn.

Puha! Godt der ikke skete noget..
Home is where the hardware is..
TweelTweelSkrevet 08/01-05 22:40 
2 knuste ruder ude på altanen i mine forældres hjem i Kolding, hvor jeg læser til eksamen. Jeg håber ikke der er sket noget ved mit kollegieværelse i Odense.
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
DommergaardDommergaardSkrevet 08/01-05 23:21 
Et par væltede træer og noget af vores tag der var ved at flyve af. Syret nok!
SonicSonicSkrevet 08/01-05 23:23 
Det anede mig at det var pga. stormen stedet her var nede :)
Var lige et smut i tyskland og hente lidt guf til cuben idag, og damn bilen blev revet rundt af stormen!
Anyways, håber i alle er kommet godt igennem strabasserne :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
The DaneThe DaneSkrevet 08/01-05 23:36, rettet 08/01-05 23:37 
Søgaard - Ja, træet kunne være væltet ind over hækken ;) (naah, vi skal op og kigge til dem imorgen).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 09/01-05 02:05 
Blæsten larmede lidt udenfor vinduet.. sov det meste af dagen væk. Anede slet ikke det var så seriøst før jeg så nyhederne..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SøgAArdSøgAArdSkrevet 09/01-05 02:49 
Tågehoved :)
Home is where the hardware is..
SumezSumezSkrevet 09/01-05 03:05 
Nu har P:R jo ikke været oppe, så der har ikke været nogen til at fortælle mig det. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/01-05 08:33 
Vi havde lidt blinkende lys, så jeg valgte at skåne PC'en og slukke den mens det ruskede udenfor...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig