X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mario sælger ud


Svar
SumezSumezSkrevet 07/01-05 11:36 
Straight from Neo-Geo.com.. Jeg vil gerne høre hvad folk har at sige her på P:R.

Mario har altid været Nintendos vigtigste franchise (måske slået af Pokémon i en periode), og det er ikke noget nyt at de vil gøre alt for at tjene penge på ham, men det lader til at nå helt nye længder i disse måneder...

http://www.nintendo.co.jp/n10/news/050107/index.html]Mario DDR[/LINK]" target="">Mario DDR - Et tydeligt forsøg på at score kassen ved at indsætte Mario i et produkt, der i forvejen findes i en milliard afskygninger og har svært ved at begå sig på andre platforme end PlayStation (sikkert fordi det er den vi alle har dansemåtter til).

http://www.gamespot.com/news/2005/01/05/news_6115715.html]Mario hold i NBA Street V3[/LINK]" target="">Mario hold i NBA Street V3 - Mario i et EA Sports spil. Så står verden ikke længere.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 07/01-05 11:41 
Jeg må nok erkende at der hvor Mario indblandes i NBA ser meget underligt og akarvt ud! Så det tidligere på Gamespot, og syntes ikke det så forfærdeligt overvældende ud!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
PlaykidPlaykidSkrevet 07/01-05 11:48 
Tja.
Jeg er nu glad for mario spillene, men kun som vi kender ham fra 2D, og 3D platform.
Spiller nu: Halo 3
BeanoBeanoSkrevet 07/01-05 11:59 
Mario må gerne tabe et par klio, så godt han dyrker lidt sport :)
WehnerWehnerSkrevet 07/01-05 12:14 
Med det antal titler han efterhånden har været med i, har Mario vel altid været lidt en sell-out sammenlignet med den mere eksklusive Link. Og personlig vil jeg gerne danse til alle de klassiske Mario-temaer.

Men en EA-titel? Der bør grænsen nok sættes.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ValkyrieValkyrieSkrevet 07/01-05 12:45 
Vent... Var Mario Party ikke et sell out i sig selv?:/

Jeg tror at Hiroshi Yamauchi, er totalt pissed ligenu på Satoru Iwata!

Han skulle heller aldrig have været præsident.

I det mindste var Hiroshis metoder aggresive(Square boycot, ignored)
Well crucify the insincere tonight...
SumezSumezSkrevet 07/01-05 12:49 
Valkyrie>
Vent... Var Mario Party ikke et sell out i sig selv?:/

Ikke mere end så mange andre spil med Mario (Super Smash Bros., Mario Tennis, osv.)
Men at Nintendo sælger ud af Mario franchisen er bestemt ikke nyt (bare tænk på alle de produkter, der eksisterede i firserne). Synes bare det er langt ude at se det i et NBA-spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 07/01-05 12:50 
Helt enig.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 07/01-05 12:55 
Det værste er, at hvis jeg ikke hovedsageligt var fobisk overfor sportsspil, ville det nok få mig til at købe spillet..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 07/01-05 13:29 
Godt jeg aldrig kunne finde på at købe spillet til GC.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 07/01-05 13:41 
Ja, nyder også jeg kan vælge det til Xbox eller PS2. Mario i et NBA-spil er en tåbelig idé, og giver overhovedet ikke mening, foruden at tjene penge hjem.
Michael_Michael_Skrevet 07/01-05 13:57 
Sign of the times.
Sørgeligt, men muligvis nødvendigt for Nintendo.
ChronoChronoSkrevet 07/01-05 14:43, rettet 07/01-05 14:43 
Som GameSpot skriver er det jo det samme som da Link var i Soul Calibur II.

Jeg synes da det er okay - det er jo NBA Street - et totalt urealistisk spil i forvejen. Og dansespil til GameCube lyder da også helt fedt - med Mario på æsken får de måske endda solgt så mange spil at der kommer flere dansespil til maskinen. Og det er jo kun godt :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 07/01-05 14:59 
Chrono>
det samme som da Link var i Soul Calibur II.

Hvilket også var sørgeligt...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 07/01-05 18:49 
Enig med Chrono. Kan ikke se problemet, så længe Nintendo ikke direkte sælger ud, og laver en årlig opdatering af *indsæt spilserie her* :)

Jo flere der får kendskab til GC, jo bedre IMO (men ikke for enhver pris selvfølgelig...).
Michael_Michael_Skrevet 08/01-05 10:03 
Det kan faktisk blive et problem hvis Mario (som jo ikke blot er Nintendo-maskot, men til en vis grad også er garant for Nintendos kvalitet i spil) begynder at dukke op i "dårlige" spil, og på denne måde er med til at øge salget af disse.
ChronoChronoSkrevet 08/01-05 12:05 
Det er sikkert rigtigt. Men meget tyder da på at de to omtalte spil bliver gode. Deres forgængere var da.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Michael_Michael_Skrevet 08/01-05 12:40 
Det kan meget vel være, men det er under alle omstændigheder et skråplan at komme ud på.
Ligegyldigt hvordan de vender og drejer det, vil Nintendo ikke kunne bevare samme kvalitetskontrol, som var det på egne produktioner.
Jeg gruer for den dag, et af salgsargumenterne for Mortal Kombat 12 er Mario eller Donkey Kong som "secret characters"....
kimmerkimmerSkrevet 08/01-05 12:49 
!!! off-topic !!!

Jeg gruer for den dag det næste Mortal Kombat spil blive udgivet. Har den series udviklere ikke snart forstået, at den er kørt fallit?
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
Michael_Michael_Skrevet 08/01-05 13:00, rettet 08/01-05 13:00 
Desværre ikke.
Nu køber Midway mindre udgivere og integrerer MK-virussen ind i andre etablerede spil-baser.
Senest gik det ud over Paradox som blev købt i slutningen af 2004, og som nu resulterer i en helt ny MK-mutation i form af Mortal Kombat: Shaolin Monks som kommer til PS2 og XBX i slutningen af 2005.

Capcom ved da i det mindste hvornår toget ER kørt. Bortset fra en enkelt eller to Street Fighter kompilationer om året, tærsker de vist ikke mere langhalm på den franchise.
RJKRJKSkrevet 08/01-05 13:03 
Palmer Eldritch>
Capcom ved da i det mindste hvornår toget ER kørt.

Dét er der vist forskellige meninger om... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Michael_Michael_Skrevet 08/01-05 13:09 
Selvfølgelig.
Capcom kaster vel også al nytænkning i undereksponerede franchiser som Mega Man X42 Battle Network The Next Generation;)
SephirothSephirothSkrevet 08/01-05 21:37 
Ja, når man begynder at lave halve efterfølgeren (MegaMan Battle Network 4.5) i to forskellige udgaver, kan man da ikke beskyldes for milking.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SumezSumezSkrevet 09/01-05 02:02 
Palmer Eldritch>
Capcom ved da i det mindste hvornår toget ER kørt.

Dobbelt-uenig. :P
1. Som i også lige fik redt bod på, er Capcom nok det værste firma i verden til indholdsløse efterfølgere (efter EA Sports måske).
2. Street Fighter-serien har lige fra starten kun gået op ad bakke. Street Fighter III: Third Strike er et af de bedste kampspil nogensinde, og såfremt de kan formå at lave en 4'er i samme kvalitet som forgængerne, er toget alt andet end kørt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 09/01-05 06:45, rettet 09/01-05 08:08 
kimmer>
Jeg gruer for den dag det næste Mortal Kombat spil blive udgivet. Har den series udviklere ikke snart forstået, at den er kørt fallit?

Har du prøvet Deception? Det er altså rigtig godt!

Jeg fandt lige nogle billeder fra NBA Street:
http://www.the-magicbox.com/0501/game050106j.shtml
Peach er vist den der passe bedst ind... hvorfor har de ikke ændret stilen på enten Nintendo-karaktererne eller NBA-spillerne? Det ser da dumt ud det her.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 09/01-05 12:32 
Ja, de skal da i hvert fald ikke ændre NBA-spillerne til at se "kiddy" ud bare for at en lam karakter som Mario kan passe ind. Det ville være forrykt. Ikke nok med at NBA-spillerne skal have tæsk af Mario, det ville jeg i forvejen have meget ondt i numsen over, men hvis EA begyndte at få dem til at se direkte fjollede ud, ville de nok for alvor blive sure.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KilroyKilroySkrevet 09/01-05 13:12 
Mario virker jo grotesk stor på et af billederne. Ikke sært at modspilleren næsten flyver gennem luften.

Jeg undrer mig bare over at der ikke er blevet lavet noget lignende i de andre udgaver af spillet. Jeg tænker på Master Chief, Cortana, Arbiter og en Combat Flood i Xbox-udgaven, og Jak, Daxter, Ratchet og Clank i PS2-udgaven...
Kilroy Was Here
NaieraNaieraSkrevet 09/01-05 13:19 
Næh, Mario læner sig bare forover mens spilleren falder til den anden side, fordi Mario lige "brækkede hans ankler".
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ChronoChronoSkrevet 09/01-05 13:25 
De skulle hellere have digitaliseret Bob Hoskins til formålet.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KilroyKilroySkrevet 09/01-05 13:37 
Du leger med ilden Chrono! Muligvis var Bob Hoskins et udemærket valg som en Mario, men han bringer minder tilbage om den absolut dårligste film lavet over et spil nogensinde. (Street Fighter var poesi i sammenligning!)
Kilroy Was Here
WehnerWehnerSkrevet 09/01-05 13:52 
Ron Jeremy ville være et endnu bedre valg. Jeg har bare på fornemmelsen, at Nintendo ikke er interesserede.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 10/01-05 08:29 
Mario optræder i endnu et nyt 3. parts spil...

Dance Dance Revolution with Mario
SumezSumezSkrevet 10/01-05 08:30 
*host* :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KilroyKilroySkrevet 10/01-05 08:44 
Jeg tror du skulle have sovet længere i dag, Beano;)
Læs første post:P
Kilroy Was Here
BeanoBeanoSkrevet 10/01-05 10:53, rettet 10/01-05 10:53 
Zzzzzz... uuhh..huh ?

Sorry ;)
JoachimMAJoachimMASkrevet 16/01-05 17:07 
Mario blev sgu da solgt ud for længe siden. Den der Mario film var en skændsel, og desuden har vi da set utroligt mange dårlige spin-offs førhen.

Det generer mig nu ikke synderligt, så længe de egentlige spil er gode, er jeg glad.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
SumezSumezSkrevet 16/01-05 18:43 
Sumez>
og det er ikke noget nyt at de vil gøre alt for at tjene penge på ham

Wehner>
Med det antal titler han efterhånden har været med i, har Mario vel altid været lidt en sell-out

osv...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 25/01-05 21:25 
Med det kommende Fight Night Round 2 fra EA følger en version af Super Punch-Out!.

Mon Nintendo er ved at bane vejen for en efterfølger? Eller "sælger de ud" igen?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig