X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ønskes: Kameratelefon


Svar
WehnerWehnerSkrevet 06/01-05 16:44 
Hejsa,

Husholdningens ene telefon er ved at stå af, så jeg søger i den forbindelse en anden mobiltelefon.

Jeg er ikke så meget inde i emnet, og det er ikke så vigtigt, hvilken det bliver. Jeg har dog følgende krav:

1. Skal have kamera
2. Batteriet skal være nogenlunde i orden
3. Det skal være en 'normal' udseende telefon. Ikke en eller anden oversize smartphone-thingy.
4. Må ikke være SIM-låst.

Jeg vil helst bytte med Xbox- og PS2-spil, omend lidt kontanter til at runde handlen af evt. kan komme på tale, hvis det er en attraktiv telefon.

Send mig en PM, hvis du er interesseret, så skriver jeg tilbage med hvilke spil, jeg vil af med.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dpldplSkrevet 06/01-05 18:32 
jeg har MÅSKE en sony ericsson T610.

Men kan ikke lige huske den stand. og om der er sim lock på (skulle der ikke være, sin den er over de 6 måneder)

vis du er intresseret, så kan jeg tjekke om den er iorden.


jeg har alligevel fået en nokia 6260(smartphone er fremtiden), så skal ikke bruge den mere.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
WehnerWehnerSkrevet 07/01-05 11:32 
Hvis du gider ville det være dejligt - selvom jeg allerhelst ville have en Nokia kunne den sagtens komme på tale.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 09/01-05 02:47 
Andre?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 11/01-05 18:49, rettet 11/01-05 19:02 
Til dpl:

Jeg har sendt dig tre beskeder. Gider du lige læse dem og melde tilbage?

Til alle andre:

I skal ikke holde jer tilbage...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig