X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

2 årig drengs forældre efterlyses!


Svar
BlossomBlossomSkrevet 05/01-05 19:52 
Jeg har fået en såkaldt kæde-mail,
som jeg for en gangs skyld går ud fra er ægte nok, og ikke noget af alt det platte fake, der kommer ind imellem.

Den viser ganske enkelt billedet af en ca. 2 årig europæisk udseende dreng der sidder på et hospital i Phuket.
tekst fra mail:
The boy about 2 years, from Khoa Lak is missing his parents. Nobody knows what country he comes from. If anybody known him please contact us by phone 076-249400-4 ext. 1336, 1339 or e- mail : info@phuket-inter-hospital.co.th <mailto:info@phuket-inter-hospital.co.th>

Jeg har hæftet mig ved at der er et par stavefejl i teksten, og det kan da godt være at jeg er naiv, men jeg håber ikke, og kan ikke forestille mig at nogen kunne være så ondskabsfulde at drive gæk med en så kæmpe katastrofe, og derudover så lyder mail adressen ok i mine ører.

Jeg ved ikke om der er mulighed for at oploade billedet i dette indlæg, men hvis ikke, så skriv hvis I er intereseret i at modtage mailen.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
solid snakesolid snakeSkrevet 05/01-05 19:58 
Den har jeg også modtaget, Men jeg har også senere modtaget en hvor der stod hans forældre var fundet og at drengen var svensker. Jeg ved dog intet om det er rigtigt.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
BlossomBlossomSkrevet 05/01-05 20:03 
Jeg synes bare det er så forfærdeligt med alle de mennesker der har mistet deres ægtefæller, børn eller børn der har mistet forældre.

Grunden til at jeg startede indlægget var egentlig den artikel der er i ekstra bladet idag om de to danske forældre der går og søger efter deres lille 3 årige dreng.

Man skal aldrig være forudindtaget og bare sige: Det er da ikke ham..
Der måtte for min skyld gerne blive sendt flere af den slags mails ud, så man kunne få dem spredt så meget som muligt.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 05/01-05 20:30 
Blossom>
Jeg synes bare det er så forfærdeligt med alle de mennesker der har mistet deres ægtefæller, børn eller børn der har mistet forældre.

Grunden til at jeg startede indlægget var egentlig den artikel der er i ekstra bladet idag om de to danske forældre der går og søger efter deres lille 3 årige dreng.

Man skal aldrig være forudindtaget og bare sige: Det er da ikke ham..
Der måtte for min skyld gerne blive sendt flere af den slags mails ud, så man kunne få dem spredt så meget som muligt.


Link...
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
TKTKSkrevet 05/01-05 21:03 
Blossom, der ER en englænder der har drevet gæk med tragedien.

De savnede fra England vist, eller et andet land, - (kan ikk lige huske det) - blev udgivet på nettet med mails og tlf. numre på pårørende som man kunne kontakte hvis man vidste noget. Han skrev så en mail, med falsk navn, hospital osv, i mailen skrev han at den forsvundede person var død, og det selvom de måske ER i live i dag.
Overvej lidelsen for de pårørende at få noget så grusomt og så heldigvis falsk, at vide i en MAIL!


Ufatteligt hvor komplet sindsyge folk kan være !!!
FourDFourDSkrevet 05/01-05 21:50 
Det er sg* sjældent at man kan stole på et kædebrev.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
solid snakesolid snakeSkrevet 05/01-05 23:08 
Det er ikke det samme foto på Ekstra Bladet som det der var i den email.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
DarkenDarkenSkrevet 06/01-05 00:08, rettet 06/01-05 00:53 
"Det er en finsk dreng som er blevet genforenet med sin far og farmor."

(avisen har btw tryllet lidt med factsne omkring oliver historien, kan jeg fortælle jer)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
dRxLdRxLSkrevet 06/01-05 15:41 
Darken>

(avisen har btw tryllet lidt med factsne omkring oliver historien, kan jeg fortælle jer)

Fortæl mere, hvor ved du sådanne ting fra?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarkenDarkenSkrevet 06/01-05 16:29, rettet 06/01-05 16:38 
jeg edited min post, hvor i jeg skrev jeg havde også modtaget overstående mail og at jeg havde sendt den videre til en af de pårørende. Jeg kender denne person og ønsker derfor ikke gå i detaljer om hvad jeg ved. Jeg ændrede den efter jeg lærte at det ikke var ham.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
BlossomBlossomSkrevet 07/01-05 09:36 
ok!

Mailen var ikke fake.

her er en artikel fra en svensk avis, som fortæller at historien har haft en positiv slutning:

Forenet med far
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig