X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSP Spil?


Svar
NeriedNeriedSkrevet 05/01-05 11:36 
ville gerne vide hvilke spil der er ud kommte til PSP og hivlke der vil komme, for jeg overvejer nemlig at købe en fra lik-sang.com
zAcuzAcuSkrevet 05/01-05 11:39 
Samme her - Jeg er så tæt på trykke på "order" knappen på lik-sang, men hvis jeg tænker mig om, er der ikke rigtig nogen spil releases som jeg venter på fra PSP'en side?

Nogen der kan hjælpe en på vej?
AnastacioAnastacioSkrevet 05/01-05 21:07 
Der er f.eks. Metal Gear Ac!d, som er et strategi baseret kortspil. Lyder måske skod i første gang, men ifølge flere skulle det være rigtig fedt og sjovt - køber det selv når det udkommer i US.

Derudover er der Lumines som er skabt af skaberen af Rez. Det er et puzzle/music spil - en slags videreudvikling af Tetris - skulle være den bedste launch titel sammen med RidgeRacers.

Derudover er der ApeEscapeArcademia, som er et spil med massere af minispil, bl.a. bowling, hockey osv. men med lange loadetider

Så er der GranTurismo4Mobile, som sikkert bliver rigtigt godt.

Andre racerspil er WipeOutPure og Axel International Racing - begge spil ser mere end imponerende ud.

Det mest imponerende spil er dog lige blevet annonceret - det er et action rpg ved navn Untold Legends - fantastisk grafik ud fra screens og udviklet af SOE.

Death Jr. ser også ud til at blive et nogenlunde godt platform spil.

Den vigtigste titel at holde øje med er dog Mercury efter min mening. Dette er et spil, hvor du skal dirigere kuler igennem flere forskellige udfordrende levels.
Du styre spillet ved at vippe og hælde selve PSP konsollen takket være en sensor.

Ellers tjek psp.ign.com og psinext.com

Håber det hjalp bare lidt :)
Winners make it happen, Losers let it happen!
SumezSumezSkrevet 05/01-05 21:10 
Anders P>
som er skabt af skaberen af Rez.

Tom hype :) Han står også bag det mildest talt betydeligt ringere Space Channel 5. :)
Jeg vil se en acceptabel anmeldelse før jeg kommer i nærheden af Lumines.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 05/01-05 21:15 
Kan den her bruges?

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SephirothSephirothSkrevet 05/01-05 21:37 
Jeg har også kun hørt godt om Lumines. Folk på diverse boards er ellevilde.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
happyEDhappyEDSkrevet 05/01-05 22:03 
Der er også vampire Chronicle 2D fighter, jeg har lige bestilt det vedplayasia.com.
Eller går der nok noget tid før der kommer noget...
Og husk lige at MGA er på JAP. og tror det er rimelig vigtig med tekst i spillet.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
OkottaOkottaSkrevet 05/01-05 22:09 
Sumez>
Tom hype :) Han står også bag det mildest talt betydeligt ringere Space Channel 5. :)
Jeg vil se en acceptabel anmeldelse før jeg kommer i nærheden af Lumines.

Efter din vurdering af Rez, tror jeg bare at....næh - nevermind.

Anmeldelse af Lumines?

Her er den
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SumezSumezSkrevet 05/01-05 22:29 
Okotta>
Efter din vurdering af Rez, tror jeg bare at....næh - nevermind.

??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RuneSPRuneSPSkrevet 05/01-05 22:33 
Anders P>

Det mest imponerende spil er dog lige blevet annonceret - det er et action rpg ved navn Untold Legends - fantastisk grafik ud fra screens og udviklet af SOE.


Det ser sgu imponerende ud. Minder umiddelbart lidt om Dungeon Siege og Baldurs Gate: Dark Alliance.

Det første PSP spil som ser godt ud =)
OkottaOkottaSkrevet 05/01-05 22:36, rettet 05/01-05 22:36 
Sumez >

Det der 6/10 der - det er jo nærmest en fornærmelse.

Seriøst; Det mener jeg altså.

Rez er noget nær det perfekte spil - det er så alt-omsluttende spil som noget kan være, og alle ingredienserne er perfekte. Selv boss fights'ene forstår at innovere (bl.a i deres designs).

Der er dage hvor jeg råber "10/10", når jeg spiller det; Musikken *alene* er et 10 tal.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SumezSumezSkrevet 05/01-05 22:51, rettet 05/01-05 22:52 
Rez er absolut genialt! Det er jeg da ikke et øjeblik i tvivl om. Jeg elsker det spil.
Men et gameplay, der allerhøjst ligger på niveau med Panzer Dragoon, stort set ingen udfordring og ikke mere end fem baner (plus det der temmeligt begrænsede ekstragejl) skaber ikke ligefrem et fantastisk spil. Der er langt fra en stor oplevelse til det perfekte spil. Prøv at sammenligne med de andre spil, jeg har givet 6.
Ja, der er en udfordring i spillet, hvis man går efter at få 100% af alt, men det er ikke nogen sønderligt underholdende udfordring.

Det jeg stillede spørgsmålstegn ved var hvorvidt Lumines var ligeså genialt eller om det var på niveau med Space Channel 5 (der på trods af en charmerende stil er røvkedeligt). Jeg afskriver bestemt ikke at det kan vise sig at være ganialt..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 05/01-05 22:54 
Lumines er noget nærmere Rez end Space Channel 5. Det er fængende som Tetris og lydmæssigt omsluttende som Rez - og at det så indeholder en god portion gamemodes gør jo ingenting. ;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SephirothSephirothSkrevet 05/01-05 23:12 
... og det er på engelsk?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
PalleJensenPalleJensenSkrevet 05/01-05 23:43 
Ja - stort set alt er på engelsk - jeg har hørt at der skulle være en enkelt japansk menu, men jeg har endnu ikke selv set den...

(der er ikke engelsk i Ridge Racer vel?? jeg har i hvert fald ikke kunnet finde det...)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SephirothSephirothSkrevet 05/01-05 23:43 
Nej, ikke meget. Men alt er nogenlunde forståeligt, når du har rodet lidt rundt med det.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
NeriedNeriedSkrevet 06/01-05 11:39 
Tak alle sammen for hjælpen

Men hvornår ud kommer den i USA og EU??
3of193of19Skrevet 06/01-05 12:06, rettet 06/01-05 12:07 
Når Sony klarer at producere mere end 10.000 units om ugen, hahaha!
*bare et lavt tal jeg har smidt ud for sjovs skyld til at illustrere problemet.
BeanoBeanoSkrevet 06/01-05 12:29, rettet 06/01-05 12:30 
popo>
Men hvornår ud kommer den i USA og EU??

USA launch "engang i marts" annoncerede Sony i går, og måske også Europa i marts men ikke fastlagt endnu.
Heller ingen pris for USA og Europa endnu.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig