X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wow... Hvem har preordered?


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 04/01-05 09:49 
Hej Gutter.

Er jeg den eneste hvis liv står på stand-by indtil World Of Warcraft udkommer? [t8]

Nu er der kun et par dage til at os som har preordered kan spille Final Beta (Yeah Baby). Hvor mange har preordered herinde fra?
For The Love Of The Game
kingsizekingsizeSkrevet 04/01-05 10:03 
Me me me...
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
HeroldHeroldSkrevet 04/01-05 11:05 
Jeg har en CE på hold :) Men Final Beta haster ikke lige for mig, for jeg har spillet Beta siden Februar - nu vil jeg bare i gang.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
zAcuzAcuSkrevet 04/01-05 13:14 
Darknon, mit liv er ikke på stand-by - nej det er gået i stå, indtil jeg kan begynde på final beta :D

Det bliver jo "SPILLET"..

Og ja, jeg har preordered :D
KTCKTCSkrevet 04/01-05 19:08 
Forresten, hvis der stadig er nogen, der søger Beta-keys, så har jeg (GAME Viborg) netop fremskaffet en sidste stak af de eftertragtede skiver. Sig til, hvis det er noget, for man kan jo få beløbet trukket fra når den fulde version kommer.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 04/01-05 19:17 
jeg har også forudbestilt en CE...
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
FourDFourDSkrevet 04/01-05 20:03 
Mit liv i stand-by?
Hvad for et liv? :P

Jeg har sg* også invisteret i sådan en beta æske. Det bliver super great!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
The DaneThe DaneSkrevet 04/01-05 20:18 
Har en forudbestilling, men sætter mig til at spille City of Heroes EU beta (undrede mig faktisk, da jeg hørte om den første gang - en EU beta) indtil Wow FB starter.
Håber så jeg får en Coll. edd. af spillet når det kommer (ja, de er svære at få fat på).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KalicolaKalicolaSkrevet 04/01-05 20:44 
Kan slet ikke vente med at få mine grådige hænder i den der art-book som følger med CE... ARGH!!!
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 05/01-05 11:37 
Der findes stadig masser af Final Beta-keys derude, hvis folk ikke har fået nogen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
kingsizekingsizeSkrevet 05/01-05 13:26 
hvor kan man efterhånden få fat på CE udgaven?
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
PlaykidPlaykidSkrevet 05/01-05 13:27 
Ikke her.
Men jeg mistede også interesen for Warcraft siden 2'eren.
Spiller nu: Halo 3
SqafemrSqafemrSkrevet 05/01-05 17:29 
Nu hvor vi snakker om wow... er der så nogle der ved hvor meget det vil koste pr. mdr. at spille wow?

"In the states" betaler de hvist nok 15$... men man kan jo aldrig vide med de europæiske priser!
zAcuzAcuSkrevet 05/01-05 17:38 
Man kan få halvårs betaling, som kommer til at koste 360 for 6 måneder!..

;)
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 05/01-05 17:58 
0 kr for mig :D Ellers får Vivendi slag med gulvmoppen!
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
ValkyrieValkyrieSkrevet 05/01-05 18:26 
Har skam forudbestilt:)

Jeg tror Final beta starter på fredag. Håber de for ordnet lag/QUE problemerne som amerikanerne oplever ligenu:'(
Well crucify the insincere tonight...
zAcuzAcuSkrevet 05/01-05 18:51 
cosmos_dk>
0 kr for mig :D Ellers får Vivendi slag med gulvmoppen!

Hvad skal det sige? 0 kr,- for altid?
KalicolaKalicolaSkrevet 06/01-05 10:37 
jeg vil tro at det kommer til at lægge mellem 70-100 kr.

Soon!!!!
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 06/01-05 10:44 
zAcu>
Hvad skal det sige? 0 kr,- for altid?

Jeg tror han mener en pressekonto. Jeg håber ikke han holder vejret :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 09/01-05 12:58 
Pressekonto, ja :]

Ville da være unfair hvis man rent faktisk skulle punge ud ;)
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 09/01-05 12:59 
Er I øvrigt i gang med at dl'e klienten fra Boomtown, men jeg gik i stå ved 50% på begge filer :!
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig