X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Trivia-tilmelding


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 03/01-05 16:09 
Vi er så småt ved at have nok indhold til at starte Trivia op igen. Ranglisten genstartes således én af de nærmeste dage.

Sidste gang indførte vi automatisk alle aktive brugere på ranglisten, fordi mange ellers aldrig ville opleve, hvad Trivia går ud på. Det har de fleste gjort nu, så denne gang kører vi efter tilmelding.

Alle der skriver i denne tråd senest onsdag aften... Se hele indlægget
74 emne(r).
« < 1 2

Svar
tastasSkrevet 04/01-05 20:36 
<---
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
bootsbootsSkrevet 04/01-05 21:49 
Me too..... ;o)
FlappyFlappySkrevet 05/01-05 00:32 
- og mig...
WolverineDKWolverineDKSkrevet 05/01-05 07:13 
jeg er også klar :)
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 05/01-05 13:45 
Jeg er frisk.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
CrishakeCrishakeSkrevet 05/01-05 18:29 
Er også frisk på at få bank ;)
RJKRJKSkrevet 05/01-05 18:31 
Og vi nærmer os sidste chance for tilmelding...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NeonodeNeonodeSkrevet 05/01-05 20:04 
Er også frisk!!
CutePuppyCutePuppySkrevet 05/01-05 21:20 
Vil skam gerne deltage ^_^
//Cutepuppy
RJKRJKSkrevet 05/01-05 21:45, rettet 05/01-05 21:52 
Tilmeldingen er nu lukket og Trivia er genstartet. Adgang er åben for alle. Omkring 60 spillere starter på ranglisten, der er påbegyndt med placeringer bestemt ud fra lodtrækning.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JAAJAASkrevet 09/01-05 15:47 
Kan vi ikke få lidt længere line mht. udløb af svarfrist på udfordringer. 72 timer, f.eks. 36 timer føler jeg er et godt stykke i underkanten, og bliver jeg ved med at have en stor del af mine nederlag på statistikken, som kampe jeg aldrig har deltaget i, tror jeg gejsten forsvinder.
KilroyKilroySkrevet 10/01-05 09:31 
Hvorfor er der så mange obskure Fighters og Gradius agtige spil!? Jeg har jo ikke en snebolds chance i helved for at holde styr på dem alle:D
Kilroy Was Here
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 10/01-05 09:47 
Hvad med at lave en "superliga" og 1.division. Superligaen skulle være for et begrænset antal deltagere (f.eks. 10) og 1.division for et ubegrænset resterende deltagere (som mig ;) )
Så en gang om måneden (f.eks.) kunne der være nedrykning og oprykning for f.eks. de to dårligste i den bedste liga og to bedste i 1.division.
Om det er for besværligt ved jeg ikke...
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
SumezSumezSkrevet 10/01-05 10:40, rettet 10/01-05 10:41 
Kilroy>
Hvorfor er der så mange obskure Fighters og Gradius agtige spil!? Jeg har jo ikke en snebolds chance i helved for at holde styr på dem alle:D

Der er vist ikke så mange "obskure fighters", indtil videre. Hovedsagelig kendte titler. Men hvis man ikke er så meget inde i fighters, kan det selvfølgelig også være forvirrende. :)
Jeg vil gerne tage ansvaret for den næsten urimeligt store andel af, for de fleste, ukendte PC Engine-spil, der dukker op. Men alle andre kan jo bare uploade screens til spil, de gerne vil have repræsenterede, så det er vel fair nok. :)
Trivia-systemet sørger dog for at hver kamp lægger ud med populære spil, for at slutte med de mindre populære, så de sidste billeder vil altid være svære..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/01-05 13:14 
men hvad afgør om et spil er "populært"? ;)
RJKRJKSkrevet 10/01-05 13:29 
Anmeldelser, vurderinger, samlerobjekter, ønsker og en række andre faktorer. Det er rimeligt skudsikkert.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JAAJAASkrevet 10/01-05 14:48 
Jeg spørger lige igen, da mit indlæg vist druknede i mængden.

Kan vi ikke få lidt længere line mht. udløb af svarfrist på udfordringer? 72 timer, f.eks. 36 timer føler jeg er et godt stykke i underkanten, og bliver jeg ved med at have en stor del af mine nederlag på statistikken, som kampe jeg aldrig har deltaget i, tror jeg gejsten forsvinder.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/01-05 15:05 
Det kunne jeg også godt tænke mig. Jeg har heller ikke tilmeldt mig, af samme grund.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 10/01-05 15:21 
Nu har vi jo vurderet os frem til, at 36 timer er det bedste. Det handler om flowet i ranglisten. Jo længere tid der går, fra man sender en udfordring, til den bliver besvaret, jo mindre relevans har den. Og i perioder med pæn ativitet, så er tre døgn altså meget lang tid. Man vil i alt for høj grad kunne udnytte ventetiden og sætte listen i stå. Derfor har vi vurderet, at det er bedre for helheden, at dem der ikke har mulighed for at være her hver dag, så taber nogle kampe på dette. Desuden går der vel ikke de store skår af nogen, fordi de tager nogle kampe pga. tidsfristen. Den egentlige statistik på, hvor gode folk er, er topscorerlisten. Og der spiller "tidstabte" kampe ikke ind.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 18/09-05 20:04 
Efter en del dages nedetid som følge af nedbrud hos vores Trivia-server, er Trivia nu oppe at køre igen.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JmogJmogSkrevet 19/09-05 22:35 
Den er vist gået død igen. Jeg fik de første par billeder i min seneste duel, men derefter kom ingen af dem frem. Jeg prøvede at gå ind i Trivia og vælge duellen manuelt for at fortsætte, hvor jeg slap, men samme resultat.
RJKRJKSkrevet 20/09-05 01:33 
Og virker nu igen...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 25/09-05 16:42 
Trivia er nede igen, jeg fik ingen af billederne :(
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
RJKRJKSkrevet 25/09-05 22:20 
Det nåede jeg ikke lige at registrere. Virker nu.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
74 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig