X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Klapjagt i aalborg


Svar
The DaneThe DaneSkrevet 02/01-05 22:34 
Jeg skal lige høre hvor mange butikker der er i Aalborg hvor man kan sælge spil, brugte som i folie? Det er ikke fordi jeg skal have solgt mine spil, men jeg skal på klapjagt efter de svin der har stjålet alle mine PS2 spil, NGC spil (undtagen enkelte), visse PC-spil, DVD film, et par VHS film og andet godt fra havet.

Jeg vil dog sige hurra for udprintningsfunktionen, så jeg nu kan se hvilke spil der rent faktisk mangler - i tilfælde af jeg ikke får de rigtige tilbage.

Jeg kender indtil videre til disse:
Bog og Ide
EB-Games x2
Læsehesten (hvor den så befinder sig henne)
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
AsseAsseSkrevet 02/01-05 23:26 
Nu har jeg aldrig været i Aalborg, men mindes at have hørt noget om at der ligger en game? :)

Held og lykke med det.
nullernullerSkrevet 03/01-05 00:35 
Det KAN jo også være at de bliver forsøgt solgt på
Dba.dk
papkassen.dk
qxl.dk

det kan da ikke skade at holde lidt øje med disse sider.

mvh nuller
Nu med Xbox 360
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/01-05 00:41 
Eller på Gul og Gratis.dk.

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
The DaneThe DaneSkrevet 03/01-05 08:09 
Tak. Jeg kom også i tanke om hvis I kendte til nogen hjemmesider som købte brugte spil, så jeg kunne sende en mail til dem for information (eller mulig information). Har indtil videre prøvet ved Gamebits, brugtespil og overstock (hvor overstock jo så ikke køber brugte).

Men det er lige før jeg tror den måde tingene er taget på at det kunne være ting til personen/personerne selv. De har dog sjovt nok taget tid nok til at tage dynebetrækket fra begge dynerne.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
JimPPJimPPSkrevet 03/01-05 09:00 
www.2ndgames.dk - ligger godt nok i KBH, men de køber online.

Held og lykke
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
The DaneThe DaneSkrevet 03/01-05 11:52, rettet 03/01-05 11:53 
Til opdatering så fandt jeg da nogen af mine DVD film, og PS/2 spil liggende i en cd holder (et var specifikt Blood Omen) - desværre betyder det nok (som med mine NGC spil) at æskerne smides ud.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
D.B.M.D.B.M.Skrevet 03/01-05 12:05, rettet 03/01-05 12:06 
Har du haft indbrud eller hvordan er det sket?

Var der nogen specielle titler imellem, som vi andre måske kan være lidt opmærksomme på når vi kigger rundt omkring?

Det er utroligt at folk ikke har sans for hvad der er dit og mit.

Gamebits tager også imod brugte spil.

Pøj pøj med jagten.
TKTKSkrevet 03/01-05 12:09 
Du kan også kigge på:

BRUGTESPIL.DK
The DaneThe DaneSkrevet 03/01-05 12:21, rettet 03/01-05 12:22 
D.B.M. Ja, jeg havde indbrud mellem d. 26/12-31/12 og så d. 2/1 (kom hjem ca. 19.20) - Viceværten mener det må være sket omkring nytår, da han går tur.
Der var ikke så mange af hvad man kan kalde specielle spil - det skulle lige være noget i stil med Contra: SS, eller Gitaroo Man. Men det der blev taget var alle mine PS2 spil, NGC spil, spil til div. SEGA konsoller, Nintendo spil og så min Nintendo 64.
Ellers skulle mine specielle titler være Blood Omen, men der havde jeg jo stadig selve spillet.

Jeg har indtil videre sendt mails til Brugtespil, Gamebits, overstock og Laserdisken (mine film blev jo også taget) - hvor hverken Laserdisken eller overstock købte spil/film. De andre har ikke svaret endnu. Jeg skal ind til div. butikker i byen lidt senere og forhøre mig.

Det virker delvist uforståeligt den måde tingene er blevet taget på - på den ene side meget hurtigt (ting er overset), men på den anden side er der også taget tid til at gå helt ned i køkkendelen (kun 26 kvadratmeter værlse), og se i skabet. Men jeg håber da det er muligt at få det hele eller meste tilbage.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SonicSonicSkrevet 03/01-05 12:47 
Håber du finder dine ting igen! Det er sgu irriterende, at man adrig kan vide sig sikker på om ens ting er der når man kommer hjem igen!
Btw. havde du ikke dine ting forsikret?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
The DaneThe DaneSkrevet 03/01-05 15:01 
Nej, jeg var så "smart" at det havde jeg ikke (overmod vil jeg tro er den primære grund). Så det er faktisk det jeg ærgre mig mest over.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
WehnerWehnerSkrevet 03/01-05 16:02 
Hvis man er ung nok dækker ens forældres forsikring i visse tilfælde.

Iøvrigt: Aalborg Ø uden indboforsikring? Så stoler du vist lige lovlig meget på dine medmennesker...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoChronoSkrevet 03/01-05 16:54, rettet 03/01-05 17:00 
Jeg har boet samme sted som dig The Dane - der var indbrud hver weekend og mord på cykelstien udenfor. Hvis jeg var dig ville jeg flytte hurtigst muligt :)

EDIT: Og så var der dem som skød med haglgevær mod vores vindue, og jeg har hørt om andre der har haft blottere uden for vinduerne.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HankyHankySkrevet 03/01-05 18:21 
Chrono>...og jeg har hørt om andre der har haft blottere uden for vinduerne.

Se.. hvis det nu var en lækker dåse, sååååee ^_^
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
MåsseMåsseSkrevet 03/01-05 18:52 
Der er noget der hedder skiven i aalborg det ligger i Danmarksgade tror det er nr.15
Jeg har købt to Xboxe i håb om at få ligeså meget power som en ps2
Wired NickyWired NickySkrevet 03/01-05 21:58 
Chrono>
Jeg har boet samme sted som dig The Dane - der var indbrud hver weekend og mord på cykelstien udenfor. Hvis jeg var dig ville jeg flytte hurtigst muligt :)

OT: Med mindre man bor ved Trekanten, så er det altså ikke så slemt i 9220...
Lunch is for wimps.
The DaneThe DaneSkrevet 05/01-05 02:12, rettet 05/01-05 02:27 
Jeg kom lige til at tænke på - hvis der var nogen specielle imellem skulle det nok være nogen af de NTSC udgaver der blev nuppet - hvis man som sagt så ikke tæller dem med der kun var æske & manual.
Legend of Zelda: Four Swords som eks. blev/bliver vel ikke solgt i samme kasse hvor der også er link-kabel med. Ellers så er mht. NGC NTSC spillene det mest "mærkværdige" nok, at det også står på fransk eller hvor udbredt er Freeloader egentlig blandt normale folk? Set ud fra et importmæssigt synspunkt. For hvis ikke de kender nogen med Freeloader eller NTSC konsol bliver de relativt svære at komme af med.

Ved PS2 skulle det nok mest være de ældre spil (som så igen ikke er _så_ mærkværdige igen:
Jak and Daxter: Precursor Legacy
Tekken Tag Tournament (ikke så mærkværdigt i sig selv, men spillet kan ikke holdes lukket). Det samme med Ridge Racer V. Der kan her muligvis også nævnes Silent Hill 2 Spec. Edd., og Unlimited Saga (papkasse og hele svineriet).

Dreamcast er der så Shenmue og Shenmue II i god stand - ved ikke med de andre, men det er nok dem jeg ville sætte fingeren på.

Ved NES - Mattel version af Ghost n' Goblins, Castlevania og Castlevania II: Simon's Quest, Clu Clu land og Donkey Kong (der kan så være andre).

Til Master System vil jeg næsten tro alle, for én som ikke kender til spil, vil være specielle. De er også NTSC eller også er det Genesis spillene.

Ved Chakan til Mega Drive er kassen ødelagt. Mener også at der er nogen mærker/ridser i spillene fra en tidligere udlejning.

Nå, men hvis ikke jeg skrev det tidligere så fandt jeg da en bunke forskellige spil der var overset (end ellers). Så et lille hurra til mig - desværre betyder det jo stadig sandsynligvis flere udsmidste æsker, men mit nok dyreste spil bliver da i folden.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
valiantvaliantSkrevet 05/01-05 10:07 
Wehner>
Hvis man er ung nok dækker ens forældres forsikring i visse tilfælde.

Iøvrigt: Aalborg Ø uden indboforsikring? Så stoler du vist lige lovlig meget på dine medmennesker...

Kan kun anbefale at man uanset hvor man bor tegner en indboforsikring, i denne forsikring er der normalt også en ansvarsf. og det bør man have.

Min yngste ikke hjemmeboende datter blev kørt ned på cykel i november, der kan være tvivl om skylden, men gudskelov har hun og kæresten en indboforsikring som står i begges navne.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig