X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Profetkonkurrencen!


Svar
RJKRJKSkrevet 31/12-04 19:30 
Det er svært at spå, især om fremtiden... Hvordan tror I spilmediet kommer til at opleve 2005? Her er tretten profetsprøgsmål, der alle kan besvares Ja eller Nej. Tip dine profetbud nu og så får vi at se om et år, hvem der vinder en eller anden præmie, som vi finder på til den tid :) Begrund gerne besvarelserne og lad være med at snyde-rette i dem, tak. I tilfælde af pointlighed er vinderen den, ... Se hele indlægget
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
59 emne(r).
« < 1 2

Svar
RJKRJKSkrevet 25/08-05 14:44 
9. Nej.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SephirothSephirothSkrevet 25/08-05 23:51 
10. nej - nu vi er i gang :)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SephirothSephirothSkrevet 31/08-05 18:48 
Jeg må lige spørge: Hvis Super PLAY nu bliver genoplivet inden årets udgang, hvad er svaret så?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RJKRJKSkrevet 31/08-05 18:50 
Så er det hvad end jeg har svaret... ;p

Der er en del af svarene der ikke er endt som rene ja eller nej, så det må vi jo lige evaluere på sidst på året.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 31/08-05 18:56 
Det der skræmmer mig mest ved en profetkonkurrence som denne, er at se hvor mange der er hjemme foran computeren nytårsaften ;)
SephirothSephirothSkrevet 31/08-05 19:08 
Ok, Rune - kunne nemlig godt forestille mig, at det sker i en eller anden form.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RuneSPRuneSPSkrevet 31/12-05 04:03 
Hvordan er det så gået med de forskellige spørsmål :)?
RJKRJKSkrevet 31/12-05 10:31 
Vi har afgjort og optalt, men ville godt lige have præmier helt på plads, inden vi offentliggører resultatet. Så det bliver formentligt først lige efter nytår.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RuneSPRuneSPSkrevet 14/01-06 07:35 
noget nyt?
59 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig