X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Godt Nytår


Svar
WonderboyWonderboySkrevet 30/12-04 21:50 
Hej alle sammen kan i nu have et rigtigt godt nytår og jeg håber i kommer ind i det nye år med alle finger og øjne og jeg siger tak for det gamle år og håber vi snakkes ved i det nye år hygge her fra.

Mvh Wonderboy(Brian).
I love monster land
HyakotakeHyakotakeSkrevet 30/12-04 22:02 
Godt nytår!

Jeg håber, at alle som ikke tænker sig om, mister mindst en hånd.
flusweflusweSkrevet 31/12-04 00:32 
varför det?

Gott nytt GAME -ÅR!
CrishakeCrishakeSkrevet 31/12-04 01:11, rettet 31/12-04 01:16 
Hyakotake>
Jeg håber, at alle som ikke tænker sig om, mister mindst en hånd.

Det var dog en mærkelig holdning.. Nææ, håber nu ikke der er nogen der kommer til skade (selvom de ikke altid tænker med hjernen).

Godt nytår til alle! Og tak for et godt år på Playright ;)
MarcusMarcusSkrevet 31/12-04 13:58 
Godt nytår! Boykot fyrværkeri. Mindre skader, mindre forurening.
FourDFourDSkrevet 31/12-04 15:27, rettet 31/12-04 15:27 
LoL.. Nytår ville være virkelig virkelig lam hvis man afskaffede fyrvækeri.
Men godt nytår alligevel :)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
SumezSumezSkrevet 31/12-04 16:30 
Jeg kan godt klare mig uden. Har aldrig købt sprængstoffer, og i år kan man jo altid sige at det er af respekt for dem, der har mistet deres hjem i Kolding. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 31/12-04 16:36 
Sumez>
Jeg kan godt klare mig uden.

Samme her. Fyrværkeri siger ikke mig noget længere og ville egentlig ikke have noget imod, at der blev skåret ned på det. Alkohol derimod... ;)

Anyways, godt nytår til alle i gæve Play:Right brugere.
(...)
seebergseebergSkrevet 31/12-04 16:55, rettet 31/12-04 16:55 
Hvem gider fryse fingerene udenfor, når man kan sidde inde og drikke!?

Men godt nytår alligevel
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
GreaseballGreaseballSkrevet 31/12-04 18:19 
Godt nytår alle sammen. Kom nu godt ind i det nye år :D

Hvem gider bruge 200,- på et dumt batteri når der er så meget andet man kan bruge pengene på.
kingsizekingsizeSkrevet 31/12-04 18:49 
Godt nytår til alle (både drenge og piger!)

Pas nu på jer selv!
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
OkottaOkottaSkrevet 31/12-04 19:00 
Situationen og tilstanden taget i betragtning, så synes jeg det er utroligt, at folk i det hele taget har lyst til at piske rundt og fejre, at det snart er nytår.

Utroligt at man er i en tilstand af, at have lyst til at te sig som en åndssvag og drikke hjernen ud, alting taget i betragtning.

Helt utroligt - smagsløst.

2004 har uden sammenligning, været det værste år jeg personligt har oplevet; Oplevet det ske, og set det ske - jeg er slet ikke i stand til at sige "skidt - det er nytårsaften så pyt nu med det".

Så derfor; Sandsynligvis et bedre nytår i 2005.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
kingsizekingsizeSkrevet 31/12-04 19:30 
Derfor, endnu størrer grund til at fejre at et nyt år venter os, med forhåbenligt mindre død og ødelæggelse end i år!
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
SquareSquareSkrevet 31/12-04 19:31 
Jeg håber at i alle sammen får et rigtig godt nyt år.

Jeg håber også at vi i de nye år, ikke ser så mange forfærdelige ulykker, som i de sidste par måneder af 2004.
It's only a state of mind.
PaenPaenSkrevet 31/12-04 20:34 
Godt Nytår

Take Care!!

mvh
Dawn
Lóriens blade falder ikke forgæves
Per SPer SSkrevet 31/12-04 23:56, rettet 31/12-04 23:56 
Happy Gaming og Godt Nytår til alle.. :)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
BobbeBobbeSkrevet 01/01-05 00:27, rettet 01/01-05 00:31 
Godt nytår :)

Edit: første indlæg i 2005 ;)
Spiller nu: Wii
HyakotakeHyakotakeSkrevet 01/01-05 10:00 
STOP! Nytåret er aflyst! Vi må følge Okottas gode råd og sidde og surmule over menneskehedens ondskab i stedet for... hov, nå nu er det for sent, der er en masse mennesker, der har haft en sjov aften...
OkottaOkottaSkrevet 01/01-05 12:34 
Hvem sagde surmule?

Jeg snakkede om at te sig åndssvagt og drikke hjernen ud.

Der er heldigvis en forskel.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
DommergaardDommergaardSkrevet 01/01-05 13:29 
Godt nytår! Håber I havde en god aften. Jeg var til fest ved en veninde, vi var ca. 50 mennesker i huset... det var sq hyggeligt! Så ville mig og en ven ned på toilettet og så begynder vi at snakke, så taber han fandme nøglen ned i vasken og vi kan ikke få den op. Vi sad fast i over en time!! Så kom hendes forældre og brækkede døren op... pinligt! De tog det dog ikke så tungt!

GODT NYTÅR! Så skal der games!
RuneSPRuneSPSkrevet 01/01-05 14:22, rettet 01/01-05 16:00 
haha godt nytår!

damn, jeg var til den fedeste fest igår... der var indrettet en kæmpe LADE udelukkende til fest! med swimming pool, grill, bar osv osv, det var så nice... + en masse søde piger og så var aftenen jo skabt... det var faktisk meget sjovt, fordi mig og en af mine venner gik bare rundt i byen og smadrede postkasser osv osv, og så stødte vi lige pludselig på den her nice fest og så blev vi inviteret indenfor :)
KilroyKilroySkrevet 01/01-05 15:25 
RuneSP>
det var faktisk meget sjovt, fordi mig og en af mine venner gik bare rundt i byen og smadrede postkasser osv

Så det er typer som dig jeg skal have fat i når min postkasse er blevet sprængt til atomer;)
Kilroy Was Here
RuneSPRuneSPSkrevet 01/01-05 18:14 
Nemlig ja :)

ej, vi prøvede, men vi fik faktisk slet ikke smadret noget som helst så det var vel egentlig på sin måde heldigt nok :)=
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig