X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

F.E.A.R trailer


Svar
HeroldHeroldSkrevet 30/12-04 15:55, rettet 30/12-04 15:55 
Jeg ved ikke om der er nogen af jer, der har set Monoliths kommende spil, F.E.A.R. men den seneste trailer giver mig altså gåsehud.

Det bliver uden tvivl et af den slags spil, jeg hader at spille, men ikke kan lægge fra mig. Især den sidste del af traileren synes jeg er imponerende og fyldt med stemning.

En af 2005s oplagte stortitler.

Trailer (kræver gratis registrering)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RuneSPRuneSPSkrevet 30/12-04 16:10 
Den der grafik er altså også pænt imponerende, i hvert fald ud fra screenshotsne at dømme... (er ved at downloade den...)

Men 2005 kan da heller ikke blive et helt dårligt shooter år hvis det der S.T.A.L.K.E.R også kommer...
SumezSumezSkrevet 30/12-04 16:50 
Hmm. Monolith?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 30/12-04 16:54, rettet 30/12-04 16:56 
Ja.

Jeg synes også, den er småvild (og sindssygt blodelig, på godt og ondt). Gameplayet må gerne være mere varieret i det fulde spil, efter min smag.
RuneSPRuneSPSkrevet 30/12-04 17:02 
Jep, umiddelbart synes jeg det ligner "endnu" en shooter, tilsat nogle ekstra gode detajler og skrækeffekter som umiddelbart virker ganske fint. fx, den kommunikation som hele tiden er mellem "spileren" og de andre... ellers går der måske lidt for meget "the ring" i det :)?
OkottaOkottaSkrevet 30/12-04 17:15 
Jeg så den første film for nogle uger siden, og siden da har jeg forsøgt at finde flere ingame film fra F.E.A.R.

Mange tak for info'en! :-)

Det ligner noget man aldrig har set før, i en FPS.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 30/12-04 17:16 
Sumez>
Hmm. Monolith?

De har lavet andre FPS'ere; Du kender dem ikke.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SumezSumezSkrevet 30/12-04 17:32 
Hvorfor skal du nu "bestemme" at jeg ikke kender Blood eller No One Lives Forever?
Jeg synes bare det er meget sjovt at de deler navn med, ja, Monolith.

Anyway, ser stilmæssigt meget interessant ud (hvis man så bare kunne få lov til at spille som hende pigen..). Gode, effektfulde lyde. Jeg kan godt lide hvordan det starter som et typisk FPS, men så bliver rigtig anspændt på en rigtig fed måde... Men hvad med resten af spillet? Jeg frygter også "endnu en shooter"-oplevelsen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OkottaOkottaSkrevet 30/12-04 17:46 
Jeg bestemmer ikke dit og dat; Dit indlæg lød som om, at du ikke anede hvem Monolith var.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ValkyrieValkyrieSkrevet 30/12-04 18:51 
Hvorfor skal man spille som en swat guy?:( Eneste der synes det er ved at blive for ordinært med alt det der "lone ranger swat/spion/soldat dude in hell"?

Det kunne være rigtig fedt at spille som pigen:)

Det minder mig om den der film Carrie!

Det ser heller ikke ligeså "cheap" ud som Doom 3 hvor et monster bare spawnet bag en og man ikke kunne se en pind pga af mørket og den lille lommelygte:/

Quake 4 ser også okay ud! De siger at de vil levere Single PLayeren fra Quake 2 blandet med Multiplayeren fra Quake 3: http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=317620

De bliver nok de største FPS næste år. Men Far Cry Project er også rigtig flot:)
Well crucify the insincere tonight...
SephirothSephirothSkrevet 30/12-04 20:15 
Okotta>
Jeg bestemmer ikke dit og dat; Dit indlæg lød som om, at du ikke anede hvem Monolith var.


Du aner vist ikke hvem "Monolith" er...?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
DarkenDarkenSkrevet 30/12-04 20:37 
Okotta>
Det ligner noget man aldrig har set før, i en FPS.

Nok mere enig med Rune:

RuneSP>
Jep, umiddelbart synes jeg det ligner "endnu" en shooter, tilsat nogle ekstra gode detajler og skrækeffekter som umiddelbart virker ganske fint. fx, den kommunikation som hele tiden er mellem "spileren" og de andre... ellers går der måske lidt for meget "the ring" i det :)?

Lidt matrix effects, lidt ragdoll fysik, masser af action, blod og gys, men jeg synes (ifølge den trailer der) at udførelsen er hvad der ser ud til at hæve spillet... kan godt lide der i elevatoren hvor så siger han "oh boy" på den helt rigtige måde.

Herold>
Det bliver uden tvivl et af den slags spil, jeg hader at spille, men ikke kan lægge fra mig.

right on!, hader også at spille spil som feks silent hill, er bare så dårlig til at håndtere de shok man får =D
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
OkottaOkottaSkrevet 30/12-04 21:03 
Sephiroth>
Du aner vist ikke hvem "Monolith" er...?

Med mindre der er to udvikler hold som hedder nøjagtigt det samme, så ved jeg hvem Monolith er.

Dermed ikke sagt, at der ikke er to hold som deler nøjagtigt det samme navn - men det ville da være weird.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
HyakotakeHyakotakeSkrevet 30/12-04 21:23 
Valkyrie>
Det kunne være rigtig fedt at spille som pigen:)

Ja, men det ville ikke gøre det mere originalt, desværre :-) Det er allerede set i bl.a. "Fatal Frame 2"
SumezSumezSkrevet 30/12-04 23:19, rettet 30/12-04 23:20 
Okotta>
Med mindre der er to udvikler hold som hedder nøjagtigt det samme, så ved jeg hvem Monolith er.

Dermed ikke sagt, at der ikke er to hold som deler nøjagtigt det samme navn - men det ville da være weird.

Så vidt jeg ved er det ikke de samme, der har lavet Xenosaga og No One Lives Forever.
Jeg KUNNE (ikke) tage fejl. :)
Og nu ikke mere om det. Jeg har såmænd hørt om de vestlige Monolith før (kan ikke huske sammenhængen, men det var efter NOLF), og bemærkede også dengang det med navnet, selvom gruppen formentlig er noget ældre end den mere kendte gruppe eks-Square-folk. ;)
Og nu ikke mere om det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 31/12-04 01:18 
IMO er det bedste der er kommet fra Monolith stadig Blood. Oh man, det var tider.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 03/01-05 12:13, rettet 03/01-05 12:33 
Sådan skal det satme se ud, det er helt sikkert. Jeg er solgt, jeg æder det rådt. for en gangs skyld et spil som gør de små ting rigtigt.
Her snakker jeg om debri. Uanset hvor man skyder hen, så vælter det rundt med røg, støv, stumper fra vægge, ruder og andre ting. Der kommer ikke bare en simple gnist som i de fleste spil, og det er lækkert at se.

Og så ser det tilmed action fyldt ud. Ikke noget snige rundt som i rainbow six (Boring), det lader til at det er god rambo stil, uden at overdrive som i painkiller.

Spillet ser for vildt ud, ragdoll, masser af debri, masser af ting som kan ødelægges, en sky af røg i luften efter en kamp, blod, vold, Normal Mapping (YEAH BABY). Jeg kan slet ikke vente. det her spil taler lige til mig.

HL2 fangede mig ikke, Riddick er ret fedt, men det her F.E.A.R kommer da til at sparke røv, ihvertfald hjemme hos mig.

Tak for linket, KANON. Glæder mig til at se det igen derhjemme med lyd på :D

(edit) Eneste kritik punkt jeg har er lys-effekten fra lommelygten, den er ikke særlig fed i forhold til Riddick.. IMO

(edit) Hvor ser det spil for vildt ud. Gode animationer, fjenderne virker smarte, og hurtige. Det ser scary ud. Cinematic scenerne er godt filmet og klippet sammen. Spillet oser af kvalitet!
For The Love Of The Game
HyakotakeHyakotakeSkrevet 03/01-05 20:51 
Det ser jo godt ud... og hovedpersonen kan endda både bære sit våben fremme og bruge en lommelygte på samme tid :-)

Er der nogen, der kan trylle navnet frem på voice actor på ham SWAT dude, man møder cirka 9 minutter inde i traileren? Han lyder bekendt, men jeg kan ikke lige komme på hans navn.
OmenOmenSkrevet 03/01-05 22:49 
Selv om de benægtede det sidst jeg snakkede med dem, håber jeg stadig at Monolith ligger inde med en opfølger til Shogo inden for de næste to år...

Shogo var/er fantastisk.
Vote Ficus!
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 03/01-05 23:12, rettet 03/01-05 23:13 
Jeg har også gode minder om Shogo og en efterfølger i denne serie ville bestemt ikke være at kimse af.

Men indtil da ser F.E.A.R. bestemt ud til at levere varen.
(...)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig