X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

MSN Messenger problemer


Svar
DarklynoonDarklynoonSkrevet 29/12-04 20:18 
programmet bliver ved med at fortælle log on navnet eller koden er forkert.

selv om dette ikke er tilfældet , prøvede at hente programmet igen, men det samme sker igen,

nogen forslag?

morten
Mortal Kombat the mother of all fighting games
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 29/12-04 21:21 
så kan det jo nærmest kun være fordi du ikke har skrevet det korrekte login eller password..
har du taget højde for store og små tegn?
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
SumezSumezSkrevet 30/12-04 00:31 
Prøv at logge ind på en af Microsofts andre sider, der tager "Passport" login. Hvis den heller ikke tillader dig, er der en funktion til at få password'et mailet til dig. Så kan du jo se om det ER det rigtige, du har. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SøgAArdSøgAArdSkrevet 16/11-05 23:54, rettet 17/11-05 10:15 
Hver gang jeg logger på msn messenger popper "100" vinduer op med teksten "x har tilføjet dig...", hvor x er brugere jeg har slettet fra mine kontaktpersoner. Nogen der har oplevet noget tilsvarende?
Home is where the hardware is..
flusweflusweSkrevet 17/11-05 09:00, rettet 17/11-05 09:01 
Du har en virtual stalker efter dej...

Set han/hon på din "ignore" list istället.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 17/11-05 10:14, rettet 17/11-05 10:17 
Tror næppe jeg har 100 "stalkers".

EDIT: Rettede i mit originale indlæg, da meningen kunne misforståes.
Home is where the hardware is..
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/11-05 12:03 
Du kan sætte Messenger op, så ALLE andre end dem på din liste bliver blokeret.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 17/11-05 12:18 
I misforstår, det er en BUG (som jeg så ikke ved hvordan jeg slipper af med)!
Home is where the hardware is..
LessCDTLessCDTSkrevet 17/11-05 14:40 
> Søgaard

Har du prøvet at logge på dit messenger-account på en anden computer? - For hvis det virkede der, kunne problemet ihvertfald indskærpes til din computer, og så kunne sagen tages videre derfra.
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
SøgAArdSøgAArdSkrevet 17/11-05 16:13 
Det har intet med min PC at gøre. Hvor end jeg logger på msn messenger, kommer de samme "x har tilføjet dig..." vinduer frem.
Home is where the hardware is..
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 17/11-05 22:40 
Man burde efterhånden samle alle de "bugs" sammen vi har, og så skrive en lang mail til MS og brokke os. Måske ville de tage det bare lidt seriøst... hmmm.. :-/
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
ElgenElgenSkrevet 18/11-05 08:02, rettet 18/11-05 08:03 
NOOOOT! }:-)
Så skulle det da være første gang i meget lang tid.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
CoreCoreSkrevet 15/10-06 16:08, rettet 15/10-06 18:37 
Er der nogen der har en teori om hvorfor jeg ikke kan logge på Messenger?

Brugernavn og password passer, og det brokker den sig heller ikke over. Men den står bare og forsøger at logge på i det uendelige, uden at der sker noget.

Jeg har via indstillingerne testet forbindelse på alle leder og kanter, og den skriver hver gang, forbindelsen er fin, og jeg sagtens burde kunne logge på.

Firewallen ligger ned i forvejen, så det er ikke den. Selve Messenger har været af- og geninstalleret adskillige gange. Windows er blevet opdateret, og karantænemapperne i antivirusen har været endevendt.

Intet af det har virket. Jeg er online på alle andre områder (inkl. Live som kører via pc'en, med et sekundært netkort).

Jeg er en meget frustreret mand nu. Nogen der har et bud?

Uden Messenger kan jeg jo ikke grovspamme Konsolkongen og Kristensen, når de skal tvinges til at spille COD2, så det er ret vigtigt at jeg får det til at køre igen ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HankyHankySkrevet 15/10-06 18:05 
Hvilken version af Messenger benytter du dig af?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
CoreCoreSkrevet 15/10-06 18:26 
Windows Live Messenger.

Jeg har også prøvet at logge på med de gamle versioner, men problemet er tilsyneladende det samme i dem alle sammen.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 15/10-06 23:47 
Du kan også prøve nogle af klonerne - Trillian etc.

Ellers er den oplagte mulighed at prøve fra en anden computer med en anden IP.

MSN er også i ny og næ ustabil her.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 01/03-08 15:17 
Jeg har lige opgraderet til det nyeste Windows Live Messenger (Version "2008" Build 8.5.1302.1018) på min PC, og den har et irriterende Vista-skin på sig. Jeg kører XP, så jeg vil gerne have "normalt" skin på - kan man skifte det ud?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig