X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Trivia hvornår?


Svar
dRxLdRxLSkrevet 29/12-04 13:07 
Jeg ved med usvigelig sikkerhed at Playright serveren efter i går er i bedre stand end den nogensinde har været, så hvornår kan vi komme til at spille trivia igen?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 29/12-04 13:16 
Når vi har nogle billeder igen ;) Vi har sat 5.000 som mål. Nærmere info, når jeg lige har ordnet nogle ting, som den tidligere serverguy opgav ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 29/12-04 22:54 
Kan vi ikke starte før vi har 5.000? Vi er nogle der blot spiller for sjov og som savner det meget.

Man kunne evt. have en midlertidig ladder hvor folk bliver gjort opmærksomme på at den nulstilles når billed-basen er oppe på 5.000.

Kom nu Rune =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
flusweflusweSkrevet 29/12-04 23:06 
YESS, give us Trivia back!

Och priset i "screens-recovery-from-browser-cache"-tävlingen går väl till mej?

för det kan väl inte gå till "familjen"? ;)
RJKRJKSkrevet 30/12-04 00:03 
Trivia fungerer meget dårligt med få screens. Men vi burde relativt hurtigt komme op på de 5.000 igen, hvis alle gør en indsats. Der er vist fx endnu kun fem mand, der har undersøgt deres cache. Hvilket jo ikke er alt for overbevisende...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 30/12-04 01:06 
Hvem har sagt, at man skal fortælle, hvis man har undersøgt sin cache? ;)
RJKRJKSkrevet 30/12-04 01:37 
Haha, okay. "Fem der har fundet noget" ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 30/12-04 01:39 
Okay - nu har jeg checket min cache, og jeg har desværre intet jeg kan sende til jer.

I der har noget; Sæt i værk! :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SøgAArdSøgAArdSkrevet 30/12-04 02:19 
Jeg ved ikke engang hvad cache er :)
Home is where the hardware is..
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig