X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sider fast i Wolfenstein?


Svar
nerosnerosSkrevet 27/12-04 15:09 
Så er det sku lykkes mig at side fast i et så simpelt fps spil som Return to Castle Wolfenstein. Hvordan kommer man forbi den dumme vagt inden man skal gemme sig i trucken for at komme ind på den der Rocketbase? Lige gyldigt hvad jeg har prøvet så tænder han for alarmen og man må ikke skyde ham. Der må være en helt bestemt måde hvor på man kan snige sig og han ikke ser mig.

Hjælp!
Bashful Neophyte
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 27/12-04 18:55 
Prøv Gamefaqs.
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
KeenKeenSkrevet 27/12-04 21:05 
nu er det lidt lang tid siden, men er det ikke den bane hvor man skal ind i det der lille fort hvor man ikke må blive opdaget

hvis det er den jeg tænker på hvilken mand er det så der er problemet?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 27/12-04 22:48 
Jeg havde et problem på netop den bane (hvis det er den samme vi snakker om), da jeg kom til at quicksave et meget uheldigt sted. Hver gang jeg quickloadede lige efter tunnellen, opdagede vagten mig med det samme og slog alarm, så der var Game Over. Jeg måtte starte et godt stykke tilbage for at undgå denne "glitch".

Er det banen med grønt græs, og du render gennem dale (høje bakker på begge sider af banen), kommer til et par kontrolposter osv. og skal til slut ind i basen gennem en tunnel?

Hvis ja, så sneg jeg mig langs venstre kant og smuttede ind af et vindue. Derfra kunne jeg snipe hver vagt stille og roligt (men ja, den er virkelig irriterende, og jeg hader den slags snige-missioner, især når man får Game Over ved blot et fejltrin).
nerosnerosSkrevet 28/12-04 00:07 
Ja det er den bane med det høje græs og dale. Man skal vist snige sig hen om bag i en lastbil hvor der så skulle komme et exit men hver gang jeg gør det er der aligevel en bestemt vagt der opdager mig og slår alarm tror jeg nok. Man må ikke skyde ham så er det game over. Han er vist den som på en eller anden måde skal give tilladelse til lastbilen om at fortsætte igennem tunellen. Jeg må vist prøve mig systematisk frem. Aarh irriterende bane.
Bashful Neophyte
KeenKeenSkrevet 28/12-04 00:12, rettet 28/12-04 00:16 
den person jeg tror du snakker om går frem og tilbage , så du skal bare løbe når han ser den anden vej

Du har vel forresten set den mand der patruljerer omme bag ved kasserne ikke?!

Hyakotake>
jeg hader den slags snige-missioner

Det er da en af de bedste baner i hele spillet :)
nerosnerosSkrevet 28/12-04 11:10 
Okay tak for hjælpen jeg prøver om det virker.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig