X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Erfaringer med therage.com


Svar
JimPPJimPPSkrevet 26/12-04 02:44, rettet 26/12-04 02:44 
Kunne ikke lige finde nogle tråde hvor therage.com optrådte?

Nå, men...

Er der nogle gæve gutter/inder her inde, der har erfaring med at købe fra denne side, og jeg tænker på:

- Kom varen frem
- Var der told på den
- Hvor langtid gik der fra bestilling til levering.

Takker på forhånd for hjælpen.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
PalleJensenPalleJensenSkrevet 26/12-04 09:24 
Jeg har handlet med The Rage flere gange og der er gået smertefrit.

Varen kom altid frem i fin stand, der var ikke røget moms på og der gik mellem 4-7 dage fra pakken var bestilt til jeg modtog den.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 26/12-04 10:10, rettet 26/12-04 12:32 
Jeg har førhen haft rigtigt gode erfaringer med dem i gennem 4-5 år, men de sidste to bestillinger gik helt i kludder for dem og pakkerne tog 1 måned at komme frem (pakkerne tog hele 3 uger at blive ekspederet fra dem).

I forbindelse med de to sidste bestillinger, oplevede jeg at de direkte har løjet overfor mig vedr. om de havde varen på lager og hvornår de kunne sende, og om pakken var afsendt eller ej. De har desuden også haft nogle "tekniske problemer" som de først forsøgte at skyde skylden på mig for, men siden indrømmerede at fejlen var deres uden at give en undskyldning.
Fejl sker men når en online butik bliver arrogant og direkte lyver overfor kunden, bliver jeg sku' sur!

Så meget skuffende behandling jeg har fået hos dem de sidste to gange og har gjort at jeg ikke har tænkt mig at bestille hos dem igen!

Men ellers er mine erfaringer mht. forsendelser fra The Rage, at pakkerne normalt "glider" igennem tolden da de sendes som gave. Bare pakken er så lille at den ikke tiltrækker opmærksomhed - dvs. spil er der normalt ikke problemer med.
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 26/12-04 11:00, rettet 26/12-04 11:06 
Jeg købte Xbox Live kit hos dem tilbage i "gamle dage", hvor det endnu ikke var nået til Europa. Det tog 2 uger for varen at nå frem. De meddelte hvornår varen var sendt og overholdte den lovede leveringstid så jeg kan godt anbefale butikken.

EDIT: Og der kom ikke told på
I win, you loose
NaieraNaieraSkrevet 26/12-04 12:37, rettet 26/12-04 12:39 
Jeg har nogenlunde samme erfaringer som Beano. I flere år er det altid gået rigtig godt når jeg bestiler hos dem, men sidste gang gik det mere eller mindre galt. Det tog uforklarligt lang tid at få sendt spillet, hvilket så resulterede i at jeg modtog en $5 kupon nogle dage senere.

Jeg vil dog hellere have mine spil til tiden, så jeg er begyndt at handle hos Videogamesplus.ca. Dét er dælme en god butik. Den Canadiske dollar er desværre en smule høj for tiden, men det er stadigvæk billigere end hos Amerikanske butikker fordi de kun tager $5 (Canadiske!) i forsendelse. De er ligeså billige som DVD Box Office, der ofte plejer at tage de $5 mere per spil, hvor du så får "gratis" forsendelse. Med VG+ har du så den fordel, at du rent faktisk har en chance for at vide, om de har skidtet på lager. En ting DVDBO jo nægter at lade nogen vide noget som helst om.

Jeg har bestilt 5-6 spil fra VG+ indenfor de sidste par måneder, også i starten af December, og de er alle kommet frem indenfor en uge. Ofte tager det kun 4-5 dage. Den her butik vil jeg helt sikkert anbefale over TheRage.

Jeg er en sej online spilbutik
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
CronossCronossSkrevet 26/12-04 13:36 
Enig med Meller - som også bestiller mine spil :P

De sidste par spil jeg har fået fra dem, er kommet på omkring 3 dage, hvis man ikke tæller weekenderne med.
Det er en genial butik, som kun er en smule dyrere end The Rage.
RitesRitesSkrevet 26/12-04 13:58 
Sig mig, er det spørgsmålet ikke blevet spurgt en million gange nu?

Jeg købte Xbox Live fra dem og det gik relativt smertefrit, bortset fra at deres Visakort-system sutter helt vildt.
» a winner is you «
BeanoBeanoSkrevet 26/12-04 15:13 
Rites>
Sig mig, er det spørgsmålet ikke blevet spurgt en million gange nu?

Jow, men åbenbart stadig relevant da deres service ikke er som den har været.
OkottaOkottaSkrevet 26/12-04 16:11 
Woo hoo!

Frækt nok
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ValkyrieValkyrieSkrevet 26/12-04 16:12 
RQvsnapz>
Jeg købte Xbox Live kit hos dem tilbage i "gamle dage", hvor det endnu ikke var nået til Europa. Det tog 2 uger for varen at nå frem. De meddelte hvornår varen var sendt og overholdte den lovede leveringstid så jeg kan godt anbefale butikken.

EDIT: Og der kom ikke told på


Ditto med mig!

Har det fint og vil gerne anbefale therage;O
Well crucify the insincere tonight...
MinhMinhSkrevet 26/12-04 16:35 
Naiera>
...

Jeg vil dog hellere have mine spil til tiden, så jeg er begyndt at handle hos Videogamesplus.ca. Dét er dælme en god butik. Den Canadiske dollar er desværre en smule høj for tiden, men det er stadigvæk billigere end hos Amerikanske butikker fordi de kun tager $5 (Canadiske!) i forsendelse. De er ligeså billige som DVD Box Office, der ofte plejer at tage de $5 mere per spil, hvor du så får "gratis" forsendelse. Med VG+ har du så den fordel, at du rent faktisk har en chance for at vide, om de har skidtet på lager. En ting DVDBO jo nægter at lade nogen vide noget som helst om.

Jeg har bestilt 5-6 spil fra VG+ indenfor de sidste par måneder, også i starten af December, og de er alle kommet frem indenfor en uge. Ofte tager det kun 4-5 dage. Den her butik vil jeg helt sikkert anbefale over TheRage.

Har lige været inde og set deres pris på Metroid Prime Echoes. Fik en lang næse, da jeg selv bestilte det til canadiske $65 hos dvdboxoffice :( og ser de sælger det til $50. Men jeg vil lige høre hvordan det foregår m.h.t. forsendelse, om toldrisiko?
Spiller nu: World Of Warcraft: Cata..., Super Street Fighter IV...
NaieraNaieraSkrevet 26/12-04 16:43 
Jeg ville ikke have omtalt VG+, hvis der var risiko for at ting blev snuppet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 26/12-04 17:39, rettet 26/12-04 18:25 
Valkyrie>
Ditto med mig!

Har det fint og vil gerne anbefale therage;O

Men hvornår har i sidste købt hos dem med gode resultater?
MinhMinhSkrevet 26/12-04 18:00 
Naiera>
Jeg ville ikke have omtalt VG+, hvis der var risiko for at ting blev snuppet.

Cool! Jamen så vil jeg da lægge en ordre hos dem næste gang jeg skal have NTSC spil :D.
Spiller nu: World Of Warcraft: Cata..., Super Street Fighter IV...
ValkyrieValkyrieSkrevet 26/12-04 20:36 
Beano>
Valkyrie>
Ditto med mig!

Har det fint og vil gerne anbefale therage;O

Men hvornår har i sidste købt hos dem med gode resultater?

Jeg har brugt dem "en" gang. Da jeg skulle købe Live fra USA.

Hvornår var det nu at det var? 2002? 2003? Kan ikke huske det:D tror det var vinter 2002!?
Well crucify the insincere tonight...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig