X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Animal Crossing + Online = Homeland?!


Svar
RuneSPRuneSPSkrevet 23/12-04 15:11, rettet 23/12-04 15:11 
Hey synes lige jeg ville gøre opmærksom på dette MMORPG til GC, Homeland. Det ligner Animal Crossing blandet med diverse RPG elementer. Det kommer eftersigende med 2 discs, en til online mode og en til offline mode. Online mode er komplet gratis, og man kan spille op til 35 personer (hver en GC kan fungere som server), så helt MMO er det dog ikke. Det kommer i første omgang kun ud i Japan.

Der er en film

her
FourDFourDSkrevet 23/12-04 15:44, rettet 23/12-04 15:47 
Umiddelbart ser det lidt underligt ud, men det bliver helt klart spændene.
Kan godt lide soundtracket ^_^
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
bootsbootsSkrevet 23/12-04 22:00 
Det er sjovt; men når jeg ser figurerne i Homeland, så minder de mig om én af figurerne fra mumitroldene... Har japserne mon lånt fra finnerne??
The DaneThe DaneSkrevet 23/12-04 23:13 
Det har du ret i. Men det kunne også være noget "Legend of Zelda: Wind Waker" + "Animal Crossing".

Det ser da sjovt ud.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
King ChaosKing ChaosSkrevet 24/12-04 00:38 
boots>
Det er sjovt; men når jeg ser figurerne i Homeland, så minder de mig om én af figurerne fra mumitroldene... Har japserne mon lånt fra finnerne??

De tv-tegnefilm som er lavet over Tove Janssons bøger er rent faktisk japanske.
KeenKeenSkrevet 24/12-04 00:57 
ja det ligner virkelig noget fra mumitroldene, og hvad var det for noget med den der flyvende hval/torsk?!

ser ret underligt ud :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig