X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Digital Devil Saga-videoer


Svar
SephirothSephirothSkrevet 21/12-04 17:02 
Med engelsk tale.
Et af mine mest ventede spil i 2005!

RPGamer - DDS
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SumezSumezSkrevet 27/02-05 14:29 
Hvad gør at du venter dette spil så meget? Har du spillet de andre spil i serien?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SephirothSephirothSkrevet 27/02-05 14:49 
Jeg importerede Shin Megami Tensei III: Nocturne fra USA tidligere på året, og de to spil skulle minde en del om hinanden, bortset fra, at DDS vist bliver mere som et typisk japansk RPG med cinematiske mellemsekvenser og voice-acting. Jeg har aldrig spillet Persona-spillene, som er en slags spin-off af Shin Megami Tensei, men de skulle osse være meget lig SMT.

Historien i SMTIII er voksen, og gennem hele spillet er der en helt speciel dyster stemning. Jeg er desuden helt skør med karakterdesignet og den grafiske stil i begge titler. Sværhedsgraden er høj, og spillet kræver, at du kender dine modstanderes svagheder.

Har lagt en preorder på DDS, hvor der følger en masse ekstra med. Man skal ofte være hurtigt ude med mange af Atlus' spil, da de hurtigt går ud af produktion.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SumezSumezSkrevet 27/02-05 14:57, rettet 27/02-05 14:58 
Jeg har også kigget en del på SMT3, som virker ganske spændende, og lidt mere interessant end alle de andre, masseproducerede japanske RPG'er vi får. Er det noget, du vil anbefale?
Har ikke spillet Persona-spillene, men de virker noget mere lettilgængelige end den "normale" Megami Tensei-serie, og er sikkert et godt sted at starte.
Jeg oprettede iøvrigt alle spillene i serien for nyligt på Play:Right:
http://www.playright.dk/serie.php?id=172
http://www.playright.dk/serie.php?id=173
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SephirothSephirothSkrevet 27/02-05 15:01 
Helt sikkert anbefalelsesværdigt, ja! I begyndelsen fandt jeg spillet dybt underligt - men på en fed måde, der er svær at beskrive. Køb det, hvis du vil have et anderledes RPG med udfordring :)

Kunne i øvrigt godt tænke mig at prøve Persona-spillene, men har ikke rigtig lyst til at betale den høje pris for dem på eBay.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SephirothSephirothSkrevet 11/04-05 16:36 
Så er spillet netop dumpet ind ad døren - impressions senere, hvis nogen er interesserede?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SumezSumezSkrevet 11/04-05 17:40 
Meget.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig