X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ny Gmail invitations-tråd


Svar
bootsbootsSkrevet 20/12-04 23:27 
Er der mon stadig nogen herinde der ikke har fået sig en Gmail adresse?

Jeg har 3 invitationer. Send en mail til mig med dit navn og nuværende mail adresse, så sender jeg en invitation.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 21/12-04 00:07 
Hvad er Gmail? :S
Home is where the hardware is..
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 21/12-04 00:12 
Googles gratis omline-mail. Du får 1 GB plads ;)

Har vist også 3-4 invites tilbage. Send en mail til pieyanthikos@gmail.com med jeres mail-adr., og jeg kan sende dem afsted.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 21/12-04 09:31 
Jeg har også et par invites. Skriv bare...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
OvermindOvermindSkrevet 21/12-04 10:27 
Jeg vil meget gerne have en invitation.
You are not a Tanaka!!
BobbeBobbeSkrevet 21/12-04 23:08, rettet 21/12-04 23:10 
Jeg tror også jeg har nogle, send en PM.

Edit: Har 10, så kan godt give en del væk ;)
Spiller nu: Wii
SøgAArdSøgAArdSkrevet 03/02-05 16:02 
En der gider maile en til mig? Sigar85@hotmail.com

Den Bobbe sendte virker åbenbart ikke mere :/
Home is where the hardware is..
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 03/02-05 16:16 
Fået én af nogen endnu? Ellers sender jeg med det samme :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 03/02-05 16:16 
Invite sendt...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
MIKA-LMIKA-LSkrevet 03/02-05 17:21 
Kunne også nemt bruge en.

mikael.buch@playright.dk
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
NaieraNaieraSkrevet 03/02-05 17:31 
Sendt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ViolatorViolatorSkrevet 03/02-05 18:06 
jeg kunne sgu også godt bruge en :D

morten_kra@hotmail.com
GreaseballGreaseballSkrevet 03/02-05 18:17 
Sendt
CanonCanonSkrevet 03/02-05 19:17 
Uha det ville være dejligt:-)

kurt12@sol.dk
Bah...
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 03/02-05 19:37 
Jeg ville da også blive glad for en :=) sostersalsa@hotmail.com
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 03/02-05 19:41 
Canon og Søster-Salsa >

Sendt :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
flottenheimerflottenheimerSkrevet 03/02-05 20:30, rettet 03/02-05 20:31 
Jeg vil også gerne have en :-)

flottenheimer(snabela)oncable.dk

Thanks in advance!
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
ZaPeZaPeSkrevet 03/02-05 20:58 
flottenheimer > Sendt !
flottenheimerflottenheimerSkrevet 03/02-05 21:38 
Takker! gmail oprettet.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
SøgAArdSøgAArdSkrevet 17/02-05 20:28 
You need it?

Go!
Home is where the hardware is..
KakarotKakarotSkrevet 17/02-05 21:23 
Har 50, så bare send en PB med jeres Email :)
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
Zzap!Zzap!Skrevet 17/02-05 22:20 
Har også 50, så bare sig til.
Born to kill space
WikzoWikzoSkrevet 17/02-05 23:20 
Jeg har også 50 invitationer :)
KakarotKakarotSkrevet 17/02-05 23:38, rettet 17/02-05 23:41 
Lille tip..

Man kan også bare gå ind på Gmail, skrive ens mailadresse, og en tilfældigkode, så vil man få at vide at ens konto ikke ser ud til at være oprettet, og om man vil indtaste de sidste oplysninger. Vupti, så har man en G-Mail..
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
jaesjaesSkrevet 09/02-06 21:56 
Hvordan ligger det med Gmail og spam, er den ligeså slem som fx Hotmail? Kan man forwarde Gmail til en POP3-konto?

Jeg har nemlig brug for en ny sekundær mail-konto, jeg kan bruge til forumregistrering, nyhedsbreve osv. Altså en mail-konto, hvor det ikke gør så meget, hvis den bliver gaflet af spammernes bot-programmer.

Hvis det lyder som noget for mig, kan en så undvære en invitation?
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 09/02-06 22:00 
Gmail tager sig af det meste spam jeg har fået, så er ganske godt tilfreds :)

Man kan godt forwarde det til en POP3-konto, selvom jeg ikke lige selv har fået det gjort. Det er dog ikke særlig svært.

Skal jeg sende en til den mail, der er i din profil herinde?
jaesjaesSkrevet 09/02-06 22:08 
Pieyanthikos>
Gmail tager sig af det meste spam jeg har fået, så er ganske godt tilfreds

Jeg stoler ikke så meget på spamfiltre, eller rettere, jeg synes det er irriterende, at man bliver nødt til at tjekke dagligt, om der er røget en god mail i filteret (for det sker jo), for så er det jo næsten det samme som at bruge tid på at slette spam :)

Tak for tilbud om invite, men venter lige til nogle uden filteret aktiveret evt. skriver.

For lige at blande noget andet end i det. Alternativt kunne jeg vel oprette en ekstra mail på mit domæne, men så kan spambotsne vel gætte sig frem til min primære mail?
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 09/02-06 22:10 
Du kan bare få en invite hvis det er - har 99 at gøre godt med ;)
HeroldHeroldSkrevet 09/02-06 22:28 
Er filteret aktiveret pr. default? Jeg har ikke aktiveret noget, og får intet spam overhovedet. Min mailadresse står heller ikke tilgængeligt nogen steder på nettet, så den er svær at sniffe :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BaggyBaggySkrevet 09/02-06 22:35 
Har 100..
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
dRxLdRxLSkrevet 09/02-06 22:36 
jaes>
Jeg stoler ikke så meget på spamfiltre, eller rettere, jeg synes det er irriterende, at man bliver nødt til at tjekke dagligt, om der er røget en god mail i filteret (for det sker jo), for så er det jo næsten det samme som at bruge tid på at slette spam :)

Ifølge den it-ansvarlige for det humanistisk fakultet ved Københavns universitet klarer filteret "spamassassin" at sortere over 14000 beskeder om dagen uden nogensinde at have lavet en falsk positiv. Jeg har heller aldrig fået en eneste spam mail på min hum.ku.dk adresse selvom den står på flere websider. Så det kan jo være at det filter er rimeligt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
jaesjaesSkrevet 10/02-06 12:05 
dRxL>
"spamassassin"

Ifølge hjemmsiden, kan false positives, som det jo åbenbart hedder på geeksk, forekomme, så jeg forholder mig stadig kritisk. Men tak for forslaget.

Pie:
Send bare den invite, så kan jeg teste lidt selv. Tak.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 10/02-06 12:48 
jaes>
Jeg stoler ikke så meget på spamfiltre...

Jeg vil opfordre dig til at bruge Thunderbird som din email klient.
Jeg får omkring 30 - 40 spammails om dagen på mit private domæne, og den fanger de fleste.
De sidste 4 - 5 stykker kan man markere og trykke "J" (for Junk), så husker den det.

Jeg kan huske nogle meget få gange, at den har opsnappet ikke-junk, og det har aldrig været særligt vigtige ting. Mest nyhedsbreve, som jeg egentlig gerne ville have.

Det er ikke perfekt, og typisk er det de samme spammails der slipper igennem i en periode, men det fungerer langt bedre end Spam Inspector, som jeg tidligere betalte for og brugte sammen med Outlook.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
jaesjaesSkrevet 10/02-06 13:07 
Jeg bør lige slå fast, at jeg ikke leder efter spamfilter, da jeg ikke modtager en eneste spammail, hverken på mit domaine eller min webmail/sekundær mail, som jeg bruger til nyhedsbreve osv. Den eneste grund til, at jeg vil have ny webmail er, fordi man ikke kan forwarde til POP3 fra min nuværende webmail. Jeg satser på, at holde det sådan, så jeg slipper for at bruge filtre nogensinde ;)
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 05/05-06 15:23 
Hm, og her troede jeg ellers, at det var forbi med deres invitations-pjat ;) Er der en der har en invitation i overskud, som jeg kan få lov at benytte mig af?
JAAJAASkrevet 05/05-06 15:43 
PM din email til mig, så får du en.
WehnerWehnerSkrevet 05/05-06 15:44 
Jeg har sendt en til den mail, du viser i profilen :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 05/05-06 15:46, rettet 05/05-06 15:47 
Tak for den hurtige respons, og tak til Wehner og Jimmy Marcus Larsen ... Sidstnævnte er jeg ikke sikker på hvem er, men jeg fik også en invite fra vedkommende :)

EDIT: Og naturligvis også til JAA, ej at forglemme :)
WehnerWehnerSkrevet 05/05-06 15:49 
Det er Chrono.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 05/05-06 15:53, rettet 05/05-06 16:42 
Og tak til Chrono ;)

Jeg tillader mig lige at bruge tråden til endnu et spørgsmål. Jeg havde satset på at skifte 100% til gmail, fordi Hotmail er ved at gå mig lidt på nerverne (desuden er min hotmail flere år gammel og jeg får nok en 5-10 spam mails dagligt)

Er der nogen måde, hvorpå jeg kan "flytte" min MSN konto over på gmail adressen?

EDIT: Endte med at gøre det på old school måden. Installere MSN, gemme mine contacts, oprette ny konto, importere contacts, slette MSN, starte Adium og bruge den nye konto her :)
HellefiskHellefiskSkrevet 03/02-07 19:52 
Er det overhovedet muligt at fremskaffe sig en invite nu? Jeg kan ikke rigtig finde nogen efter at have googlet efter dem..
JinkJinkSkrevet 03/02-07 19:55 
Jeg har lige sendt dig en invite :>
HellefiskHellefiskSkrevet 03/02-07 20:00 
Det var hurtigt :) Mange tak..
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig