X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSP - ikke helt fejlfrit


Svar
CanonCanonSkrevet 20/12-04 15:37 
Læs og se lige det her:

Gamesarefun.com
Bah...
222 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Svar
CanonCanonSkrevet 20/12-04 15:37 
Læs og se lige det her:

Gamesarefun.com
Bah...
NaieraNaieraSkrevet 20/12-04 15:43 
Og når man tager dine sædvanlige præferencer i betragtning, får du det til at lyde som om at der absolut ingen fejl var på en eneste DS...

Hvilket jo selvfølgelig er en lodret løgn.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SonicSonicSkrevet 20/12-04 15:49 
Hehehe, stakkels sony, dårlig start på håndholdtmarkedet :D
Go nintendo, go :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
CanonCanonSkrevet 20/12-04 15:54, rettet 20/12-04 15:55 
Naiera>
Og når man tager dine sædvanlige præferencer i betragtning, får du det til at lyde som om at der absolut ingen fejl var på en eneste DS...

Hvilket jo selvfølgelig er en lodret løgn.

Jeg har hverken hørt eller læs om nogle fejl på DS'en, men det kommer nok. Og jeg er ikke en der bare forsvarer Nintendo's DS, og er modstander af Sony's PSP. Tværtimod, så hælder jeg en lille smule mere på PSP'en, end på DS'en - så du kan ikke sige, at jeg mener der absolut ingen fejl er på DS'en.
Bah...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 20/12-04 16:05, rettet 20/12-04 16:05 
Naiera>
...får du det til at lyde som om at der absolut ingen fejl var på en eneste DS...

Den eneste fejl, der blevet offentliggjort er maskiner med en enkelt død pixel, så PSP har tydeligvis flere problemer. At dømme ud fra dit indlæg er du ikke bedre til at kommentere sagen upartisk...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
NaieraNaieraSkrevet 20/12-04 16:21 
Jeg har ingen interesse i at fremhæve PSP'ens kvaliteter på bekostning af DS'en.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ChronoChronoSkrevet 20/12-04 17:11 
Det er en sej feature at PSP'en kan bruges som våben - det er da ikke en fejl :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
happyEDhappyEDSkrevet 20/12-04 20:00 
Psp'en køre kun melle 90 min - 3 timer hvis man spiller RR

Men trods dens små tig der er galt, ser det stadig ud til at være en fed håndholdt,
Og regner med at købe en på ebay i starten af januar, godt nok til urimelige priser;)

Her er en lille smagsprøve.
http://www.gamespot.com/psp/driving/ridgeracer/media.html?gcst=onthespot_120904.asx

"KLIK PÅ ON THE SPOT"
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
TweelTweelSkrevet 20/12-04 20:26 
I følge dette link skulle batteri levetiden blive bedre med tiden... men kommentaren er lidt underlig.
Nå, jeg ville under alle omstændigheder købe DS'en først, forhåbentlig bliver nogle af problemerne med PSP'en rettet i mellemtiden.

Link...
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
BeanoBeanoSkrevet 20/12-04 23:25 
Tweel>
I følge dette link skulle batteri levetiden blive bedre med tiden... men kommentaren er lidt underlig.

Ja men betyder selvfølgeligt at man skal investere i et nyt batteri når/hvis det kommer.
3of193of19Skrevet 21/12-04 04:34 
Det er jo ikke kun batteriet der måske bliver bedre.
Det er snarere sandsynligt at chipsættet og skærmen kommer til at blive mere efficiente, men de er jo ikke helt så nemt at skifte ud.
MrCaseMrCaseSkrevet 21/12-04 08:51 
Sjovt... fordi de første ps2ere var jo også helt i hampen.

Gad vide hvorfor et ellers rimeligt respektere elektronik-firma har så mange vanskeligheder med at producere et stykke hardware...
Have you considered sucking less?
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 21/12-04 09:29 
Måske fordi der er noget af en forskel på en normal konsol og en håndholdt...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
OkottaOkottaSkrevet 21/12-04 13:28 
IGN's artikel om PSP'ens batteri-levetid.

Tjaa
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SumezSumezSkrevet 21/12-04 14:33 
MrCase>
Gad vide hvorfor et ellers rimeligt respektere elektronik-firma har så mange vanskeligheder med at producere et stykke hardware...

Fordi de forstår at promovere det. :)
Jeg har desværre aldrig rigtig forbundet Sony med kvalitetshardware. Jeg har haft min NES i 15 år, og den virker fint (og er kun over det sidste år begyndt at have de klassiske problemer med connectoren efter jeg har kørt brugt-købte spil på den). Min Atari (købt brugt) og SNES virker ligeså som nye.
Men min PlayStation 1 skulle selvfølgelig være den første og hidtil eneste konsol, der begyndte at have problemer.
PS2'en har jeg heldigvis aldrig haft problemer med, selvom jeg har hørt det fra mange andre, men min er jo også en sen model.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RuneSPRuneSPSkrevet 21/12-04 15:13 
Men det er ikke kun konsollerne som har "sony-syndromet". En af mine venner arbejder i hvert fald i branchen, og han siger at mange af sonys produkter har en tendens til at pludselig gå i stykker. Uden nogen form for fremprovokation, som det også er tilfældet med PS2. Ak ja, min gode gamle Game Boy virker sgu stadig perfekt efter de knap 10-12 år og utallige tab på gulvet :)
flottenheimerflottenheimerSkrevet 27/12-04 17:04, rettet 27/12-04 21:31 
MrCase>
Sjovt... fordi de første ps2ere var jo også helt i hampen.

Gad vide hvorfor et ellers rimeligt respektere elektronik-firma har så mange vanskeligheder med at producere et stykke hardware...


Hvem siger at det er sandt? Jeg har på fornemmelsen, at det, ud over et par ægte sager, bare er rygter.

Trods stakkevis af udtalelser om at PS2en var noget hardwarejunk, tog jeg selv "chancen" og købte en af de aller første PAL PS2ere på release dagen (3999,- bananer). Den har altid virket, og virker stadig, helt perfekt.

Læs desuden C+VGs hands-on report af deres nye PSP - de har nu selv haft lejlighed til at lege med deres nyindkøbte PSP og finder heller ikke at rygterne taler sandt.

C+VG har en PSP
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
JAAJAASkrevet 28/12-04 00:19, rettet 28/12-04 00:19 
De folk, jeg hører fra, der købte RR PSP på launch dagen i Japan snakker begge om ca. 5 timers spilletid pr. opladning.
KilroyKilroySkrevet 28/12-04 09:14 
Det kan da ikke siges at være så slemt.
Kilroy Was Here
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/12-04 09:44 
Om jeg så kun kunne spille i 23 minutter, så skal jeg have en PSP og det kan kun gå for langsomt... ;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SephirothSephirothSkrevet 28/12-04 10:59, rettet 28/12-04 11:38 
Så har jeg sku bestilt svinet til ca. 2000 kr - selvom jeg ikke har råd - men hvad, jeg må bare ned og stå på flisen lidt længere tid den næste uges tid ;)

Prisen synes jeg er fair, for jeg er sikker på, den kommer til at koste nogenlunde det samme, når den udkommer herhjemme.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/12-04 12:14 
Hvor har du bestilt den henne?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SephirothSephirothSkrevet 28/12-04 12:15 
eBay
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
OkottaOkottaSkrevet 28/12-04 12:32 
Jeg forstår simpelthen ikke at du tør, specielt med alle de fejl der er blevet rapporteret.

Kudos for dit is i maven :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SephirothSephirothSkrevet 28/12-04 12:36 
Som sagt i en anden tråd, så vil fejlene altid blive blæst op til noget stort. Jeg oplevede fx. aldrig problemer med min PS2, der blev købt på lanceringsdagen, og den havde jeg i 3 år.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 28/12-04 14:36 
Det er jo heller ikke alle PSP-maskiner, der er fejl på, men risikoen for at få en med fejl er der jo...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
SephirothSephirothSkrevet 28/12-04 15:13 
Sådan er det jo på alle konsoller - selvom risikoen på Sonys nok er lidt højere ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SephirothSephirothSkrevet 29/12-04 12:51 
Nye priser på Liksang - nu begynder man at kunne være med:

Sony PSP Value Pack: US$ 439 / EUR 322 / GBP 228
Sony PSP Standard Pack: US$ 379 / EUR 278 / GBP 196
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
AnastacioAnastacioSkrevet 29/12-04 13:00 
Har også bestilt en PSP+RidgeRacers+Memory Stick.
Winners make it happen, Losers let it happen!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 29/12-04 14:26 
Så røg der en bestilling afsted på Value Pack + Ridge Racer + Lumines...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SephirothSephirothSkrevet 29/12-04 15:32, rettet 29/12-04 15:37 
Jeg fik Ridge Racers i julegave, men overvejr kraftigt at købe Lumines, da jeg kun har hørt godt om det. Edit: Og så skulle det være 100% på engelsk
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SaftenSaftenSkrevet 29/12-04 16:18 
Har haft min playstation 2 i 3 år, og den har overlevet et fald fra 2 meters højde ned på et trægulv, den har fungeret perfekt altid.
Jeg var dog nødt til at bytte den 3 gange i starten for at få fat i en der virkede.
Diskussionen om NES'ens, SNES'ens, N64'erens og Game Boy'ens overlegne standhaftighed i forhold til sony's produkter, er velberettiget, men på det grundlag at:
Teknikken til aflæsning af Nintendos cartridges er mere robust end den mere fintfølende laser-aflæsning af disc's som sony's (og for den sags skyld Microsoft's) produkter benytter sig af.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
AnastacioAnastacioSkrevet 29/12-04 19:13 
Skal også have Lumines, men et spil man virkelig SKAL holde øje med er Mercury!^^
Winners make it happen, Losers let it happen!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 29/12-04 21:43 
Sephiroth>
Jeg fik Ridge Racers i julegave, men overvejr kraftigt at købe Lumines, da jeg kun har hørt godt om det. Edit: Og så skulle det være 100% på engelsk

Ja - og da det er fra manden bag Rez, så kan det da kun være værd at eje... ;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SephirothSephirothSkrevet 03/01-05 21:11 
Det ser ud til, at pakken med min PSP kommer i morgen, hvor jeg er hjemme - perfekt!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SephirothSephirothSkrevet 04/01-05 13:49 
Så kom svinet sku!

Lækkert stykke hardware - der er et par døde pixels (de er vist svære at slippe uden om), men de er minimale og man ser dem kun, når skærmen er helt sort og generer på ingen måde.

Og jeg ELSKER Ridge Racers. Lumines - you're next!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 04/01-05 14:08, rettet 04/01-05 14:09 
he.. ang DS'sen og PSP'en..
så tjek lige denne video ;-)

PSP and DS Hand on review
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
OmenOmenSkrevet 04/01-05 14:19 
Jeg kan ikke helt bestemme mig...
Lumines og Ridge Racers lokker hårdt, men hvor stor er sansynligheden for at man i fremtiden vil kunne bruge US og EU spil på den japanske maskine?
Jeg ved godt at hvad Sony selv har meldt ud, men er det ikke det samme som MS gjorde med Xbox?

Jeg mangler kun lige det sidste gode argument for at klikke på "Order" knappen, så er der nogen der kan "hjælpe" ?
Vote Ficus!
HeroldHeroldSkrevet 04/01-05 14:27 
Jeg mener at det med Microsoft hang lidt anderledes sammen. På de stationære konsoller er du jo også afhængig af TV-standarden, hvilket jo ikke er et problem på de håndholdte.

Hvis de vil lave en håndholdt konsol, så skal den også være mobil - og hæmmer de med regionslås, så går der lidt af maskinen, IMO. Jeg tror roligt du kan bestille :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 04/01-05 14:38, rettet 04/01-05 14:38 
Sephiroth>
Så kom svinet sku!

Slap du for danske told/afgifter ?

(svin :) )
SephirothSephirothSkrevet 04/01-05 14:42, rettet 04/01-05 14:48 
Beano: Ja, maskinen blev sendt som gave. Omkring 2000 kr blev det i alt.

- og jeg har desuden lige været på posthuset med din pakke ;)

Omen: Jeg tror godt, du kan regne med, at Sony ikke regionslåser PSP'en i fremtiden. Btw, hvor har du tænkt dig at bestille fra?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
OmenOmenSkrevet 04/01-05 15:21 
Jeg havde egentligt tænkt mig Lik-Sang (Value Pak + Lumines og Ridge Racers bliver ca. 3100kr) med mindre du har et bedre sted?

Btw. Tak for tips'ne
Vote Ficus!
SephirothSephirothSkrevet 04/01-05 15:30 
Tror godt, det kan gøres en anelse billigere på eBay, men garanteret ikke meget - og så får du det heller ikke samlet.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RuneSPRuneSPSkrevet 04/01-05 16:52 
Jeg har dog hørt at filmene skulle være regionslåst?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 04/01-05 17:52, rettet 04/01-05 17:52 
Omen>
Jeg havde egentligt tænkt mig Lik-Sang (Value Pak + Lumines og Ridge Racers bliver ca. 3100kr) med mindre du har et bedre sted?

Jeg har bestilt præcis det samme på Lik Sang - jeg kunne ikke finde det billigere andre steder.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
AnastacioAnastacioSkrevet 04/01-05 18:49 
Har min PSP+Memorystick+RidgeRacers imorgen - bliver fedt^^

UMD Film er regionslåste ja.
Winners make it happen, Losers let it happen!
SephirothSephirothSkrevet 04/01-05 18:52 
Nogen der ved, hvor Memory Sticks kan købes billigt?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
zAcuzAcuSkrevet 04/01-05 18:55 
Men hvis filmne er regionslåste, hvorfor venter i så ikke det de udkommer hjemme? - Man kan så ikke se film på ens PSP, hvis man køber sådan en fra lik-sang? eller?

Hjælp jeg er nemlig meget i tvivl om jeg skal købe value pack og rigderacers nu? - Men hvis PSP'en kun kan se JPN film vil jeg ikk... Jeg vil nemlig bruge den som dvd fremviser på min tur til østrig?
AnastacioAnastacioSkrevet 04/01-05 19:03 
Du kan se dine DvD film på din PSP ;)
Winners make it happen, Losers let it happen!
SephirothSephirothSkrevet 04/01-05 19:03 
Du får nok svært ved at proppe en dvd ned i din PSP ;)

Så vidt jeg ved, kan du vha. din pc overføre dine egne film i MPEG4 (?) format.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
222 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig