X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp mig (dybt personlig historie...)


Svar Sortering
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 19/12-04 19:34 
Jeg har brug for jeres hjælp i en sag der kan ændre hele min verden som jeg kender den i dag.

Jeg har længe haft mistanke til at min kæreste har haft en affære, I ved de sædvanelige tegn, telefonen ringer og når jeg tager den bliver der lagt på. Hun er også begyndt at gå en del ud med pigegruppen, og når jeg spørger hvem hun har været ude med siger hun ' nårrh bare nogle fra arbejde... du kender dem ikke....

og som nætterne går, er jeg begyndt at holde en del øje med når hun kommer hjem i taxi... men... den må holde rundt om hjørnet for jeg ser den aldrig ankomme og droppe hende af. Til trods for at jeg syntes jeg kan høre en bil ankomme i det fjerne og efter noget tid en bildør smække.

En dag tog jeg hendes mobiltelefon og ville lige chekke om der var nogle spor at komme efter på den, men det så hun og skreg op at jeg ALDRIG skulle røre ved hendes telefon igen NOGENSINDE, og hvorfor jeg lige skulle chekke den.

Hvor om alt er, jeg har aldrig drøftet utroskab med hende... men igår aftes ville jeg have sandheden frem, og besluttede at jeg ville følge efter hende.

Jeg besluttede at lægge mig i skjul bag ved bilen, så jeg kunne få frit udsyn hele vejen ned ad gaden, og så jeg kunne se med hvilken bil hun kom hjem.

Det var på netop det tidspunkt at jeg opdagede det store rusthul der var kommet på bagsmækken af bilen, og spørgsmålet som er så vigtigt kommer frem.

Skal jeg selv prøve at spartle hullet op, og lakere mm. eller skal man vælge en autoriseret til sådan en opgave?
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
AsseAsseSkrevet 19/12-04 19:44 
XD

Fandt du selv på den? ;P
DarkenDarkenSkrevet 19/12-04 20:00 
hehe nej, det er fra et bil forum et sted, ret fed da den kom op =D
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
DommergaardDommergaardSkrevet 19/12-04 20:03 
Haha! ;)
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 19/12-04 20:17 
mig jeg ville fjerne alt rusten med en fil og så lappe, med noget kulfiber, grunde det og så finde en lak der matcher, men hvis farven er ældet på bilen, bliver det nok svært..

kulfiber kits er lette at finde hos div. auto forhandlere..



PS. LOL!!!!
By the power of Grayskull!
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 19/12-04 20:40 
Mr.Good>
Fandt du selv på den? ;P

Nej desværre. Den er tyvstjålet fra et andet forum ;)
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
JoachimMAJoachimMASkrevet 19/12-04 21:06 
Ja, den er da lidt gammel. Men ret grinern:D
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig