X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Grand Theft Auto til NES


Svar
DizzyDizzySkrevet 04/11-04 16:37 
Ja den er god nok, der er ved at blive lavet en version til NES af dette kultspil :)

Grand Theft Auto til NES

Det er ikke færdig udviklet endnu, men bliver gratis at downloade når det er færdigt.

Grand Theftendo
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
HankyHankySkrevet 04/11-04 17:18, rettet 04/11-04 19:40 
Hvorfor lige dét spil ;P

Der findes alt for mange udgaver af det, og jeg
må indrømme at det lige er før at GBC-udgaven ser
pænere ud :P

... ,men okay :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Michael_Michael_Skrevet 04/11-04 18:25 
Læs f.eks link´et:)
Det er hans fritidshobby, og noget han længe har tænkt på.
Han forklarer også hvorfor han mener det er bedre med lidt perspektiv i grafikken end den top-down grafik man finder på GBC.
HankyHankySkrevet 04/11-04 19:42 
Det har jeg evt. læst :)

Havde jeg sådanne skills, og den fritid havde jeg valgt
at fremstille andre titler, men det er jo min mening :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
WonderboyWonderboySkrevet 04/11-04 20:53 
er du sikker hvorfor skulle man lavet et spil til nes der er meget floter til de nye konsoler jeg tror først på det når jeg ser det.
I love monster land
dRxLdRxLSkrevet 04/11-04 20:56 
Hvorfor samler folk modelskibe eller andre tilsyneladende besynderlige ting? Hvis han (som jeg) nu en gang befinder sig godt med at programmere assembler, så lad ham dog ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Michael_Michael_Skrevet 05/11-04 21:30 
Wonderboy>
er du sikker hvorfor skulle man lavet et spil til nes der er meget floter til de nye konsoler jeg tror først på det når jeg ser det.

Et spils kvalitet og spilbarhed hænger jo ikke altid sammen med det visuelle. Hvis kernen i GTA er god nok burde den kunne virke på mindre stærke konsoller.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 05/11-04 21:46 
Kunne have været godt med en SNES version ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig