X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Castlevania Aria CM


Svar
Star SoldierStar SoldierSkrevet 27/04-03 18:31 
CM fra Aria of Sorrow

Direct DL (*.MPG)

AOS
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
la0sla0sSkrevet 27/04-03 18:44 
mmmm... det ser sgu spændende ud.
Hvad sker der?
SumezSumezSkrevet 27/04-03 18:59 
Ærgerligt det ikke rigtig viser noget vi ikke har set i forvejen (og på engelsk)
Ok, kampene mød døden og kæmpen var vist nye, men de ser også fede nok ud. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 29/04-03 00:12 
Det får 9/10 i det svenske hardcore-magasin Super PLAY!
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
Per SPer SSkrevet 29/04-03 20:59 
Super Play er ikke et hardcore magasin - det er et GODT - multiplatform spilmagasin, som jeg ville ønske at vi havde i Danmark. Det er SÅ meget bedre end resten.

- det gælder også for G2G. Inden der er nogen der får for travlt. Et spilmagasin der er de penge værd det koster.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
3of193of19Skrevet 29/04-03 21:29 
Så G2G er ikke noget værd, selvom JEG skriver til bladet?! Jeg føler mig såret. ;-)
SumezSumezSkrevet 29/04-03 22:43 
Er det svenske Super Play det gamle Power Player?
Eller?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 30/04-03 00:30, rettet 30/04-03 00:30 
Per S >
Super Play er ikke et hardcore magasin - det er et GODT - multiplatform spilmagasin

Alle magasiner, der bringer artikler om Neo Geo
(delvist oversat fra Edge eller ej) er et eller andet sted bare en smule hardcore... >:) Men Edge Retro er selvfølgelig pure hardcore sammenlignet.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 30/04-03 00:35 
Sumez >
Er det svenske Super Play det gamle Power Player?
Eller?

Jeg kender kun det gamle danske Power Player og det har da aldrig været oversat fra svensk? Det mener jeg bestemt ikke. Om noget så er det beslægtet med det gamle 'Nintendo Magasinet', da jeg kan erindre, at begrundelsen for bladets lukning var en plan om at gå multi. PP blev også lanceret umiddelbart efter. Eller også skal jeg bare have genopfrisket hukommelsen... remind me if so.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
NaieraNaieraSkrevet 30/04-03 00:39, rettet 30/04-03 00:41 
Det skiftede direkte fra Nintendo Magasinet til Power Player, og ikke så vildt lang tid efter blev Power Player multi-format. Jeg begyndte at købe det dengang.

Efter et lille års tid som multiformat, lukkede bladet desværre helt :(
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 30/04-03 00:58 
StrideR >
Jeg kender kun det gamle danske Power Player og det har da aldrig været oversat fra svensk?

Jeg er relativt sikker på at du tager fejl. Anmelderne har svenske navne (måske ikke så langt fra dansk), man kender ingen af dem og - mest markant - det står altså i kolofonen, at bladet er oversat fra hhv. engelsk og svenska...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 30/04-03 01:05 
Jeg graver lige nogle frem i morgen... Men 'Nintendo Magasinet' var da mig bekendt pure dansk ?
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
RJKRJKSkrevet 30/04-03 01:14 
Mig bekendt er det skam også oversat fra svensk...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 30/04-03 01:27, rettet 30/04-03 01:27 
Nintendomagasinet og Power Player var det samme blad i to forskellige formater.
Begge havde en temmelig begrænset dansk redaktion (til f.eks. mailboxen)
Hovedsagelig var det dog en svensk produktion, og alle de kendte navne er svenskere (Tobias, Jonas, osv.). Er dog lidt i tvivl om Martin"-San", eller havde de bare formået at oversætte ham så godt at han også virkede ret dansk? :!

Men jeg ved at bladet fortsatte i Sverige, og at Tobias, kendt for at have gjort spil som Final Fantasy og Chrono Trigger kendte i skandinavian lang tid før nogen af Squares RPGs (udover SoM) overhovedet blev udgivet her, var chefredaktør, og sidst jeg hørte noget (et par år siden), direkte fra en svensker, fandtes bladet endnu, men vistnok under et andet navn end Power Player. Det er derfor jeg spørger om det er Super Play.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 30/04-03 11:22, rettet 30/04-03 11:23 
Nu stod der jo ikke efternavne i Power Player, men hvis man kigger på Super Play, så kan man jo se at redaktionen blandt andet er Tobias Bjarneby, Martin Johansson og Jonas Svensson... Tobias er redaktøren BTW, så mon ikke...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 30/04-03 11:41, rettet 30/04-03 11:44 
Fint, så er svaret på mit spørgsmål altså ja ;)
Kunne være jeg selv skulle have taget mig sammen til at gå ind på superplay.se og set.
Gid de ville fortsætte med at udgive det i Danmark. Jeg har samtlige Nintendomagasinet Power Player fra ca. 90 til bladets meget pludselige danske død i.. var det 96?
Og det var fandeme et genialt blad. Den slags kunne vi virkelig bruge i Danmark. Måske kunne de overtales til at udgive det her igen? ;)

Og yeah, Gamers2Gamers er faktisk ret fedt, men budgettet er for småt og dermed også begrænset indhold :/. Et "rigtigt", stort blad med samme skribenter ville være virkelig sejt (og det er slet ikke fedteri, jeg mener det sgu).

Ligegyldig tilføjelse: Hoh, så lige navnet GeckoYamori øverst i forummet på superplay.se. Så ved man da det er den ægte, hardcore community der holder til der ;) Han er klart en af mine yndlingsremixers på OCR.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig