X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Cybercity og router


Svar
WehnerWehnerSkrevet 02/11-04 21:15 
Jeg har i nogen tid brugt mit Cybercity-abonnement sammen med en normal hub/switch. Nu ønsker jeg dog af forskellige årsager at sætte en rigtig router (allnet 1298) til i stedet. Jeg vil gætte på, at jeg bare sætter netkablet fra CC-routeren ind i min routers WAN-indgang. Men skal jeg bruge et krydset kabel?

Og er der andre ting, jeg skal være opmærksom på?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KTCKTCSkrevet 02/11-04 21:59 
Umiddelbart skal du bruge samme type kabel som du ville, hvis du skulle tilslutte en PC. Mange routere og switches kan dog selv tilpasse sig det kabel der bliver sat til.

Ting du skal være opmærksom på... Husk at route porte til ting du skal hoste :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
WehnerWehnerSkrevet 02/11-04 22:13 
Jeg skal bare ind i den og åbne hver eneste port den har lukket - hader den slags bøvl og min manual er selvfølgelig tysk ~_~
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 02/11-04 22:26 
Desværre virkede det ikke, og jeg har ikke lige et krydset kabel, der kan nå. Må prøve at flytte routeren i morgen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nullernullerSkrevet 02/11-04 22:55 
Wehner>
hader den slags bøvl og min manual er selvfølgelig tysk ~_~

Gå på firmaets hjemmeside der findes manualen 99,9 % i en engelsk udgave. eller måske endda på dansk.

mvh nuller
Nu med Xbox 360
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig