X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DS Import


Svar
RJKRJKSkrevet 02/11-04 15:50 
Jeg har besluttet mig for at importere en DS. Spørgsmålet er så bare, hvor det skal være fra? Jeg har ikke den voldsomme erfaring med den slags. Krav er bare, at det skal gå så hurtigt som muligt og være så billigt som muligt - selvfølgelig ;)

Jeg har selv luret lidt på canadiske Video Games Plus.

Andre eller bedre forslag...?

VG+ :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
109 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
RJKRJKSkrevet 02/11-04 15:50 
Jeg har besluttet mig for at importere en DS. Spørgsmålet er så bare, hvor det skal være fra? Jeg har ikke den voldsomme erfaring med den slags. Krav er bare, at det skal gå så hurtigt som muligt og være så billigt som muligt - selvfølgelig ;)

Jeg har selv luret lidt på canadiske Video Games Plus.

Andre eller bedre forslag...?

VG+ :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HankyHankySkrevet 02/11-04 16:11 
Jeg følger lige med.
Har selv det samme i sinde ;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RonaldoRonaldoSkrevet 02/11-04 16:26 
Jeg har ikke handlet hos dem før, men det ser professionelt ud.

http://www.importmadness.co.uk
JimPPJimPPSkrevet 02/11-04 16:39 
Jeg vælger lige at spørge lidt dumt, Men det er en US version hos Import Madness ikke? og hvis ja, så ville den senere virke med PAL også lige som advance, eller?
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
NaieraNaieraSkrevet 02/11-04 16:42 
Ronaldo>
Jeg har ikke handlet hos dem før, men det ser professionelt ud.

http://www.importmadness.co.uk

Den har jeg kun hørt dårligt om.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RonaldoRonaldoSkrevet 02/11-04 16:43 
DS'en er ikke regions låst.
SumezSumezSkrevet 02/11-04 16:47 
http://www.playright.dk/forumemne.php?id=13663#155048]Det har vist været oppe at vende før.[/LINK]" target="">Det har vist været oppe at vende før.
Men er ikke desto mandre stadig uafklaret.
Den canadiske side ser fin ud, men problemet med at bestille derovre fra er jo diverse toldafgifter. Og så bliver det pludselig dyrt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 02/11-04 16:48, rettet 02/11-04 16:49 
Hvis Importmadness holder, er det jo en udmærket pris, især hvis gratis forsendelse også gælder til Danmark. (EDIT: Det gør det)
Hvad er det præcis, der skulle være dårlige ved dem?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 02/11-04 16:50 
Crap - søgte ellers på det ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SephirothSephirothSkrevet 02/11-04 16:51 
Jeg har kun haft god erfaring med VGPlus - importmadness har jeg "handlet" med en enkelt gang - her dukkede varen aldrig op.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
NaieraNaieraSkrevet 02/11-04 16:52, rettet 02/11-04 16:53 
Sumez>
Hvad er det præcis, der skulle være dårlige ved dem?

De skulle have problemer med at opfylde ordrer, så simpelt kan det siges (og det gjorde Morten så også)... Men prøv endelig, så kan du/I advare os andre hvis det går af helvede til...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SephirothSephirothSkrevet 02/11-04 17:12, rettet 02/11-04 17:16 
Hvilke spil havde I tænkt jer at købe ved launch? Feel the Magic XX/XY er umiddelbart det eneste, der ser interessant ud, synes jeg.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
ChronoChronoSkrevet 02/11-04 17:13 
Jeg har handlet hos VG+ en enkelt gang. De var hurtige til at sende, og spillet var i fin stand. Jeg måtte dog betale told.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RuneSPRuneSPSkrevet 02/11-04 17:18 
Jeg skal i hvert fald have Super Mario 64 x 4 :)

Det ser sgu nice ud, og så bliver det også nice at opleve den "gamle" legende =)

(drømmer om et 4 player Zelda-coop-oot-spil-i-stil-med-four-swords-bare-med-oot-grafik =)
RJKRJKSkrevet 02/11-04 17:22 
Sephiroth>
Hvilke spil havde I tænkt jer at købe ved launch?

Feel The Magic og SM64x4.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 02/11-04 17:34 
Jeg nøjes nok med SM64, og venter på Metroid :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/11-04 17:41 
Ikke en provokation, men en undren: Hvorfor vil man købe en DS, når en PSP formentlig ikke bliver ret meget dyrere end DS?

I mine øjne er spillene mere tiltalende, maskinen er teknisk bedre og har flere muligheder (film etc.). Hvad har DS som PSP ikke har (udover en lavere pris)?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
RJKRJKSkrevet 02/11-04 17:44, rettet 02/11-04 17:44 
Fordi man er ligeglad med platforme og derfor køber begge dele ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JAAJAASkrevet 02/11-04 18:06, rettet 02/11-04 18:08 
Der er vel også folk, der rent faktisk er interesserede i stylus/touch screen konceptet, eller simpelthen synes, at DS softwaren er mere tiltalende. Det ville jeg ikke finde vanvittigt overraskende. Personligt er jeg meget glad for DS'ens fold-sammen design, der gør at man undgår skærmridser uden at skulle bruge en speciel bæretaske. Der er mange ting, der kan få folk til at vælge en DS.

For mig er det ikke et spørgsmål om den ene eller den anden. Kun et spørgsmål om, hvornår de bliver købt. Umiddelbart stoler jeg mere på Nintendos launch hardware end på Sonys, så det bliver nok en DS først.
HulleHulleSkrevet 02/11-04 18:14 
Jeg har det så modsat af dig Palle. Hvorfor i alverden købe en PSP når man kan få en DS!

Her tænker jeg på spillene, der absolut er det vigtigste ved maskinen. Der er altså langt flere muligheder i DS end PSP. Kort og godt.

Kommer der gode spil til PSP som ikke findes lige på de stationære, så skal PSP da være velkommen hos mig. Men som det ser ud nu, er det svært at forestille sig noget på PSP der mærkbart kan ændre vores opfattelse og indlevelse i spil, som eksempelvis DS kan.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
msxtrdmsxtrdSkrevet 02/11-04 18:18, rettet 02/11-04 18:28 
Play Asia?
Du kan så selv bestemme hvor hurtigt det skal leveres (de har flere forsendelses muligheder (og dermed porto priser)). De tager kreditkort & paypal online.
Handler ved dem ret ofte, og er ret tilfreds både med varer, og leveringstid.
NaieraNaieraSkrevet 02/11-04 18:20 
msxtrd>
Play Asia?

Told & Skat...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
msxtrdmsxtrdSkrevet 02/11-04 18:27, rettet 02/11-04 18:29 
Jojo, hvis forsendelsen bliver knaldet. Playasia vil nok sende det som "sample" men toldvæsnet kan forlange faktura, hvis de fatter mistanke.
ChronoChronoSkrevet 02/11-04 18:30 
Jeg går og venter på om Lik-Sang sender fra EU. For så ville det jo nok være bedste sted at bestille.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 02/11-04 18:59 
Og hvordan/hvornår ved vi det...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 02/11-04 19:21 
Det bliver jo sikkert først efter udgivelsen :(
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 02/11-04 19:25 
Jeg har sat bestillingen hos Lik-Sang med Super Mario DS.
Har haft god erfaring med dem, derfor ;)
3of193of19Skrevet 02/11-04 19:28 
PalleJensen>
Ikke en provokation, men en undren: Hvorfor vil man købe en DS, når en PSP formentlig ikke bliver ret meget dyrere end DS?

I mine øjne er spillene mere tiltalende, maskinen er teknisk bedre og har flere muligheder (film etc.). Hvad har DS som PSP ikke har (udover en lavere pris)?



Gider man virkelig købe film som man kun kan se på PSP på UMD? Jeg ved jeg ikke gider give særlig mange penge for sådan en gimmick. Mere end 50-100 kroner gad jeg ikke give for en film på UMD; der er simpelthen ikke nok "value".

Gameplaymæssigt er der ikke noget man kan lave på PSP som ethvert traditionelt system ikke kunne klare. DS viser allerede nu med titler som Feel the Magic: XX/XY og "NintenDogs" spændende nye gameplaymuligheder.
DommergaardDommergaardSkrevet 02/11-04 20:22 
Hvor mange er med på at bestille? Kan vi evt. finde et sted med grupperabat? Jeg er klar på at anskaffe mig en DS på en betingelse. Det er sikkert blevet bragt op mange gange, men når jeg køber en US DS (grinern!) så vil jeg kunne spille PAL-spil på den? Den er jo regionsfri, ikke?
SephirothSephirothSkrevet 02/11-04 20:25 
Nu har jeg også bestilt fra Lik-Sang.
Så må vi jo se, om pengene rækker, når det er tid til lanceringen af PSP, som jeg osse har bestilt ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
NaieraNaieraSkrevet 02/11-04 20:34, rettet 02/11-04 20:36 
Sonic.dk>
Den er jo regionsfri, ikke?

Læs nu tråden igennem, mester... At bestille et større parti hjem forøger i øvrigt bare chancen for at skulle betale told drastisk.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DommergaardDommergaardSkrevet 02/11-04 21:56 
Sorry :)
jaesjaesSkrevet 03/11-04 00:38, rettet 03/11-04 01:44 
Stylus´en, EDIT: de to skærme og bagudkompabiliteten med GBA-spillene er det der trækker her.

I de previews jeg har læst om Feel the Magic, lyder det til at have et lidt tyndt gameplay. Generelt synes jeg ikke, at launch-titlerne er særlig interessante (US-launch, har ikke sat mig ind i hvilke japanske spil, der har engelsk tekst).

Importerer jeg en US-DS ved launch, bliver det nok med et par af disse:
Madden NFL 2005
Tiger Woods PGA Tour 2005
The Urbz: Sims in the City
Asphalt Urban GT

Har nogen sat sig ind i hvilke japanske spil til jap-launch, der er til at spille for folk, der kun kan sige hej og skål på japansk?
RJKRJKSkrevet 03/11-04 00:44 
Det er vel kun de fire spil fra Nintendo (Wario Ware Inc. DS, Big Concert! Band Brothers, Intuitive Stroke og Pokémon Dash), der ville have interesse? Og de ser heller ikke superspændende ud.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 03/11-04 01:36, rettet 03/11-04 01:42 
Fandt lige den japanske launch-liste frem, og ja, umiddelbart er der ikke meget, der tænder, og for mange spil der er svære at finde ordentlig info om :/

Er det samlergenet, prisen eller noget andet der gør, at I ikke importerer fra USA? :)
RJKRJKSkrevet 03/11-04 01:42 
Jeg importerer amerikansk konsol.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HeroldHeroldSkrevet 03/11-04 01:48 
Kan man lide GBA Wario Ware, så kan jeg anbefale det til DS - det er møgskægt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
jaesjaesSkrevet 03/11-04 01:53, rettet 03/11-04 01:57 
RJK>
Jeg importerer amerikansk konsol.

Jep, den var fanget, men kan godt forstå, hvis det ikke lød sådan :)

I virkeligheden er det måske også kun et par stykker, der ikke køber en amerikansk.

Anyway, så skal jeg have tjekket, hvad der kommer af gode sager i Japan og USA i de efterfølgende par måneder efter launch, før jeg beslutter om jeg vil importere. Det kræver sgu´ lidt benarbejde, og så er der jo også lige PSP, der skal holdes redde på :/

EDIT: Småting rettet...
kimmerkimmerSkrevet 03/11-04 08:38 
Synes nu ogsaa Mr. Driller DS ser godt ud.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
SeventhSunSeventhSunSkrevet 03/11-04 09:50 
Til alle interesserede (og Palle) kan jeg anbefale at læse det nye Edge.

De er MEGET glade for DS'en.


Hvis jeg køber en DS, skal jeg klart have Yoshi's Touch & Go - det lyder alt for fedt.

Super Mario 64 DS (som det hedder nu) synes Edge er lidt skuffende. Det er noget med at hovedspillet er stortset det samme som originalen, og kontrollen med stylus er ikke helt perfekt. Til gengæld skulle mini-spillene være rigtigt gode. De er jo også designet til DS'en.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HeroldHeroldSkrevet 03/11-04 11:04 
PalleJensen>
Ikke en provokation, men en undren: Hvorfor vil man købe en DS, når en PSP formentlig ikke bliver ret meget dyrere end DS?

Religion/fanboyisme/personlig smag/glæden ved at spille/man køber begge? :)

Indtil videre foretrækker jeg gameplaymæssigt DS, fordi den bare er sjovere - men jeg skal have en PSP pga. looket og funktionaliteter.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
happyEDhappyEDSkrevet 03/11-04 13:49 
Jeg skal bare have begge fordi, de begge har gode spil... er bare mest til DS'en , intil videre;)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
The DaneThe DaneSkrevet 03/11-04 14:00 
Køber nok også Sonys, men først og fremmest DSen - dog ingen spil endnu, det er jo op til jul (og HL2 o.lign. kommer også).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
CanonCanonSkrevet 03/11-04 14:54 
Nu er det annonceret at Mario Kart DS bliver en launch title i Japan!

Wee..
Bah...
Zzap!Zzap!Skrevet 03/11-04 21:09 
RJK>
Krav er bare, at det skal gå så hurtigt som muligt og være så billigt som muligt - selvfølgelig ;)

Hvad med indpakningen, så man ikke får en totalsmadret DS ind af døren? Men det er måske det samme hos alle import butikker?
Born to kill space
RJKRJKSkrevet 03/11-04 22:40 
Det håber jeg da ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
happyEDhappyEDSkrevet 04/11-04 09:23 
Jeg har bestilt ved playasia.com, det plejer og være i tip top stand;) (med TNT)
Men har faktisk også bestilt ved link sang men der skal man bekræfte først, så det dropper jeg.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
psychomantispsychomantisSkrevet 04/11-04 20:40 
Jeg har bestilt hos lik-sang. Af spil har jeg bestilt Super Mario 64 DS samt Mr. Driller Drill Spirits. Men jeg må indrømme, at jeg er en smule nysgerrig efter Feel the Magic XX/XY, da den seneste trailer efterlod mig med et stort bredt smil på læberne. Men den må nok vente til jeg ved noget mere om selve spillet.
ChronoChronoSkrevet 04/11-04 21:00 
Det kunne godt være man bare skulle smide den pre-order et sted nu, da flere begynder at lukke for pre-orders. De kan ikke følge med når Nintendo kun har 300.000 maskiner klar til launch.

Udsolgt
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 04/11-04 21:29 
Video Games Plus er faktisk lukket nu også. Så jeg tog DVD Box Office. De har så ikke Feel The Magic :(
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
109 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig