X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Pokemon FR/LG FAQ


Svar
SøgAArdSøgAArdSkrevet 31/10-04 23:43 
Jeg mangler en ordenligt FAQ til de seneste spil i Pokemon serien. Der skal forklares hvad det bedste er at gøre i de forskellige områder, hvilke Pokemon's der er bedst/smartest at fange, hvor hemmelige items befinder sig osv.

Har kigget på GameSpot og GameFAQS, men deres FAQ's er bare ikke "gode" nok.

Kan nogen hjælpe?
Home is where the hardware is..
Michael_Michael_Skrevet 01/11-04 09:01 
Hvis du har spillet Red, Blue, Yellow el. Green tidligere burde du ikke have de store kvaler.

Ellers kan du kigge på denne FAQ:

FAQ FireRed/LeafGreen
SøgAArdSøgAArdSkrevet 01/11-04 13:37, rettet 01/11-04 13:40 
Jeg har ALDRIG rørt et Pokémon spil, før nu! :)

EDIT: Det jeg vel nærmest leder efter, er en guide til hvilke Pokémons og moves man skal* vælge.

*: Er BEDST at vælge.
Home is where the hardware is..
Michael_Michael_Skrevet 01/11-04 14:45, rettet 01/11-04 14:47 
Helt grundlæggende er der ikke Pokemon el. moves der er bedre end andre. Det er et af de mere geniale, strategiske træk ved spillene.
De forskellige typer af Pokemon har såvel svagheder som styrker overfor andre typer, bl.a. er vand svagt overfor elektricitet (men det vidste du vel:))
Det er DINE evner som træner (valg af Pokemon, valg af kamperfaring for de enkelte Pokemon) som i sidste ende gør udfaldet.
Det sagt, bør du træne den første Pokemon du får af Prof. Oak så meget at den hurtigt ryger op i levels. Ligegyldigt hvilken du vælger, vil den på et tidspunkt udvikle sig til en meget stærk allieret.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig