X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Big Brother Forever


Svar
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 31/10-04 21:16 
Det bliver mere og mere sygt.
Nu kommer reality-showet over dem alle - Big Brother Forever.

Ekstra Bladet
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 31/10-04 21:28 
-Yiiiiihaaa. :(



vi glæder os som små børn på lakridsmanden!
By the power of Grayskull!
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 31/10-04 23:21 
det er jo sygt...
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
HyakotakeHyakotakeSkrevet 31/10-04 23:27 
Damn, hvor jeg hader reality-shows... men DET her er fedt:

http://www.comedycentral.com/tv_shows/drawntogether/

:-) Lidt med på vognen er jeg måske, teoretisk set.
ValkyrieValkyrieSkrevet 31/10-04 23:41 
Hmmm.... For mig til at tænke på den første Robbison i 98 herhjemme!

Jeg kan huske den første reklame jeg hørte - Hvor jeg fik det indtryk at de skulle kæmpe til døden!

Se det ville have været underholdende! Det skulle selvf være folk der selv ville risikere at dø, eller bare folk med en hård straf i spjældet.

Vinderen skulle så kun vinde sin frihed eller en prøveløsladelse.

Det her fis hvor man skal se på jill gå på lokum er sygt og svagt og frastødende, men hvis de kæmpede til døden! Wow!

Bare tænkt på det andrelin rush når ens yndlings deltager ville dø! For første gang siden Gladiator kampene, ville de værste i vores samfund bidrage til samfundet istedet for at bruge vores penge i fængslerne! At levere solid god og informerende interaktiv realty show! Der er vel noget seriøst uetisk og moralsk forkasteligt ved at se andre mennesker dræber hinanden, men hvis de vælger det frivlligt ser jeg intet problem i det!(Hvis man vil dø, vil man dø!) Det skal bare have en sen sendetid så mindre børn ikke ser det, også skal det nok have censur. Altså, de skal ikke kappe ansigterne af hinanden eller lide(som f.eks. at blive spist af en haj).. Bare hurtige død... måske hoppe ud fra nogen af de høje kløfter der er i indonesien! Fordi det bliver smagsløst hvis de skære limps af hinaden og skuddueller har vi jo nok af på CNN. Det vil dog aldrig ske...

Seriøst... Vil nogen her have et problem med at se Peter Lundin gå på killing spree på en øde ø, på jagt efter talismanden sammen med 20 andre mordere?

-Val
Well crucify the insincere tonight...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 01/11-04 16:52 
Jaaa, lad os få noget 'Running Man' og 'Battle Royale' på TV3!!! :-D
MarcusMarcusSkrevet 01/11-04 17:43, rettet 01/11-04 20:53 
Sindsygt.....og endnu værre end tidligere "reality shows". Og det mest sindsyge ved det er ikke at folk vil være med men at de gider se det, det må været dedikeret til dumheden i vores samfund som åbenbart kan lokkes til alt. Personligt synes jeg det er synd og forkert at misvise dem sådan.

Damn, hvor jeg hader reality-shows... men DET her er fedt:

http://www.comedycentral.com/...

:-) Lidt med på vognen er jeg måske, teoretisk set.

Ja, sikke dobbeltmoralsk du er. ;)


Seriøst... Vil nogen her have et problem med at se Peter Lundin gå på killing spree på en øde ø, på jagt efter talismanden sammen med 20 andre mordere?

Ja det ville jeg. Og et fængsels system er jo til grin hvis man kan vinde sin frihed eller betale sig fri. Det eneste der giver meningen er hvis personen går med til at infiltrere et miljø hvor der er mulighed for at redde langt flere en risikoen ved at love ham frihed.

Ville det så ikke være fedt hvis Peter Lundin netop vandt sin frihed? Det ville vi alle elske....kriminelle som idoler og som så tilmed bliver løsladt. Smart ikke?

Jeg synes din tankegang er mere eller mindre syg og har ondt af hvis andre børn og unge idag har en lignende opfattelse.

Hvis du absolut gerne vil ha' at folk skal kunne vælge og dø så burde du måske gå ud og overveje at blive en aktiv fortaler for aktiv dødshjælp eller du kunne satse på at få en karriere indenfor action film som instruktør.

<EDIT>
Sindsygt menes som "sindet er sygt" og ikke sindsygt som en morder måske er det ved at være komplet utilregnelig fx.
3of193of19Skrevet 01/11-04 20:02 
Hyakotake>
Damn, hvor jeg hader reality-shows... men DET her er fedt:

http://www.comedycentral.com/tv_shows/drawntogether/

:-) Lidt med på vognen er jeg måske, teoretisk set.


Tak for tippet. Drawn Together er hylende morsom. Dét bliver nok det eneste reality show jeg kommer til at følge.
KalicolaKalicolaSkrevet 02/11-04 11:56 
HA HA.. big brother forever... den hopper jeg sgu ikke på..
For The Love Of The Game
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/11-04 16:33 
Men du er hoppet på alle de andre? :-D
ValkyrieValkyrieSkrevet 02/11-04 17:41 
Mysterious>
Seriøst... Vil nogen her have et problem med at se Peter Lundin gå på killing spree på en øde ø, på jagt efter talismanden sammen med 20 andre mordere?

Ja det ville jeg. Og et fængsels system er jo til grin hvis man kan vinde sin frihed eller betale sig fri. Det eneste der giver meningen er hvis personen går med til at infiltrere et miljø hvor der er mulighed for at redde langt flere en risikoen ved at love ham frihed.

Ville det så ikke være fedt hvis Peter Lundin netop vandt sin frihed? Det ville vi alle elske....kriminelle som idoler og som så tilmed bliver løsladt. Smart ikke?

Jeg synes din tankegang er mere eller mindre syg og har ondt af hvis andre børn og unge idag har en lignende opfattelse.

Hvis du absolut gerne vil ha' at folk skal kunne vælge og dø så burde du måske gå ud og overveje at blive en aktiv fortaler for aktiv dødshjælp eller du kunne satse på at få en karriere indenfor action film som instruktør.

<EDIT>
Sindsygt menes som "sindet er sygt" og ikke sindsygt som en morder måske er det ved at være komplet utilregnelig fx.

O_O

Okaaaay.... :I

Hvis de mennesker selv vil dø hvorfor skal du så sige de ikke må? Du er jo ikke tvunget til at se det på TV vel?

Ok fint... Så peter Lunddin kan bare.. blive isloeret på en øde ø!

Jeg lover dig - Alle der har prøvet at sidde i et lukket fængsel ved hvor hårdt det kan være! Jeg har en god ven der sad inde for et bankrøveri i 2 måneder i vesterfængsel, og hvis folk hellere vil have sprøjten eller dø med stil på TV, så kan jeg ikke se problemet i det!

Det handler jo om at staffe mennesker..

Jeg synes bare det kunne være et meget fedt eksperiment, dybere underholdning end de sukkersøde cookie cutter programer der køre normalt på TV!

Det handler jo ikke om at være en kynisk nasser khader freak eller sådan noget og bare stå og grine af små sultne børn på CNN, men bare få noget mere seriøst ud af det!

Har du set den der film med ham der journalisten der fik savet hovedet af i Irak, af de der terrorister?(det er overalt på nettet)! På mit arbejde stod der i sidste uge 10-20 mennesker og kiggede på den video og blev frastødt og et par kastede op.. Men folk kan jo se at det er seriøst og det griber folk jo!

Det er jo ikke et dumt gameshow mere hvis nogens folks liv står på spil, men hvis de ikke har noget at miste tror jeg det ville blive populært!

Folk vil jo gerne se i reality show at beborerne kommer op at slås eller har diskutioner eller har sex eller giver hinanden blow jobs for åben skærm eller whatever.. Det handler vel om det uetiske og umoralske som folk godt vil se, og er vel fundamentet for reality shows succes!???

Du har ret til din mening, men jeg tror man giver folk der er dømt til døden en chance... Jeg er i forvejen imod dødstraf, men hvis folk selv vil..

Også er der det mned præsentationen. Som sagt er der da ingen der gider at se på dem skære kropsdele af hinanden eller lide.. Men måske bare sådan noget som at stikke hinanden med sprøjter, og sidste man standing vinder, så muligheden for at blive alene på en ø indtil han dør^_^
Well crucify the insincere tonight...
MarcusMarcusSkrevet 03/11-04 20:33, rettet 03/11-04 20:39 
Jeg har ikke noget imod den egentlige idé i gerne at ville dø selvom det er en tøsedrenge udvej. Det jeg har noget imod og synes er sygt er at man synes at død og ulykker er fedt at se på. Animeret kan jeg gå med til da det ofte er humor orienteret, men jeg synes fx. at jackass er rimelig langt ude og der må være noget der er galt når man nyder at se det. Måske skyldes det at man selv mener man klarer sig dårligt og gerne vil ha' bekræftet andre har det værre....hvem ved.

Tidligere var jeg for dødsstraf, men jeg begynder at hælde mere til nej siden med det argument som er at et mord ville kunne blive opstillet med en uskyldig hvis gerningsmændende har penge nok. Og det ville være lidt problematisk hvis en person blev henrettet uskyldigt og derefter naturligvis ikke kunne løslades med erstatning eller hvad man nu vil gøre.
Samme problem ville her være hvis en person der gerne vil overleve bliver presset udefra eller inde fra fængslet til at sige ja til henrettelse i stedet for fængslet....hmm jeg har ikke helt taget stilling til det.

Jeg er ligeglad hvor populært det ville blive, idioter(altså folk der ikke er kloge men de kan godt være intelligente) kan lokkes til stort set alt som vi allerede har set overvældende beviser på fx. i verdenskrige og nutidens optagelse af det ydre og når først nogle bevægelser starter så har folk en tendens til bare at følge med uden at de selv tager stilling og vælger, hvilket er trist.

Jeg mener ikke at det er noget der skal bruges som underholdning da emnet i høj grad er seriøst og derimod bør bekæmpes så det heller ikke ses i nyhederne men kun for sjov i tegneserier eller film.
Ang. filmen med de gidsler i Irak så er der jo netop samme problem. Alt for mange er optaget af ekstremer idag og bliver tilfredsstillet på en helt absurd måde....altså går de ind for at se sådanne film og så vil andre ikke være udenfor og ser derfor også filmen. Da denne ting er noget der virkeligt skete og er dybt tragisk og ikke er en form for underholdning men information så er det dog mere forståeligt men ligefrem at tillade folk at slå hinanden ihjel som underholdning i fjernsynet synes jeg er meget forkert. Folk burde i stedet være glade for at se at andre havde det godt og lære noget om lykken i stedet for at fokusere på had, elendighed og ligegyldighed.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jeg håber at tingene er ordentligt formuleret da jeg ikke har gennemlæst det hele igen...sig endelig til hvis der er noget uforståeligt.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig