X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Afløser til FF:CC?


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 27/10-04 11:03 
30 timer inde i FF:CC er Azalon og jeg ved at være lidt trætte ensformigheden.

Så hvad er det næste vi kan gå i gang med?


Personligt så jeg gerne, at det var et spil med en lidt mere vedkommende historie.
Og måske lidt mere avanceret opgraderingssystem.

Charme, kampsystem og grafik skal naturligvis være på mindst samme niveau ;-)

P.S. Jeg vil gerne kunne spille det inden længe, så afstå venligst fra at foreslå Zelda: Four Swords eler lignende som ikke udkommer lige foreløbig - medmindre det er SÅ fedt, at det man bare SKAL importere ;-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
The DaneThe DaneSkrevet 27/10-04 11:10 
Four Swords er ikke så fedt, at det absolut skal importeres - men det er så billigt, at det vil være bedre at importere ;).

Men når det er op til opgraderingssystemet så er Paper Mario 2 ikke svaret. Historien er god, men opgraderingen er meget simpel (og musikken ensformig i kampene).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SeventhSunSeventhSunSkrevet 27/10-04 11:25 
Jeg skulle måske sige, at det er et absolut must at spillet er co-op.

Kan man det i Paper Mario 2?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
The DaneThe DaneSkrevet 27/10-04 11:56 
Nej - det er ene og alene.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KalicolaKalicolaSkrevet 27/10-04 14:42 
Jeg har ikke selv prøvet det. Men Tales of symphonia skulle være en god afløser ville jeg mene. Læs et par anmeldelser om det. Jeg syntes selv at det virker top dollar.
For The Love Of The Game
RuneSPRuneSPSkrevet 27/10-04 16:29 
Baldurs Gate? Der er 2 player coop som er ganske godt IMO! Måske lettere ensformigt efterhånden, men god historie IMO! :)

Det kan dog snildt gennemføres på under 10 timer... men hvis du har en Xbox vil jeg dog anbefale at købe det der til da GC versionen desværre lider af rimelig dårlig framerate :(
WehnerWehnerSkrevet 27/10-04 17:18, rettet 27/10-04 17:24 
Jeg tror ikke du finder den helt dybe historie i den type spil, Seventh, men hvis vi snakker co-op hack'n'slash i fantasy setting, så er der i hvert fald:

Baldur's Gate: Dark Alliance 1 og 2
D&D Heroes
Gauntlet: Dark Legacy
LotR: Return of the King

Jeg har genneført dem allesammen med min kæreste, og de er alle værd at spille til en hvis grad. Jeg har vurderet dem i vurdersektionen. De fås ikke alle til GameCube, men svjh har du også andre formater?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
la0sla0sSkrevet 27/10-04 17:48 
Tales er helt sikkert værd at skaffe... et rigtig traditionelt rpg, med masser af charme og lækkert gameplay
Hvad sker der?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig