X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Ashlee Simpson lip sync


Reply
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 26/10-04 15:41 
http://media.ebaumsworld.com/ashlee-snl.wmv

dette klip skal simpelthen ses!
'sangerinden' ashlee simpson fucker up til en 'live'-performance på saturday night live. playback-båndet starter for tidligt, så hun når ikke at mime med! millioner af amerikanere ser hende danse rundt på scenen i panik...haha!

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/10-04 15:48 
lol :D Og så undskylder hun med at bandet spillede den forkerte sang!
Spiller nu: Phantasy Star IV
KeenKeenSkrevet 26/10-04 16:07 
Ganske morsomt klip der :)
WehnerWehnerSkrevet 26/10-04 16:12 
Det ville være sjovt, hvis det ikke var så trist, at der er så mange af den slags "musikere", der kommer frem i dag. Men pinligt er det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 26/10-04 16:51 
Endnu mere pinligt, når man erfarer, at hun kort forinden havde skældt og smældt over lipsync'ing som værende latterligt, og sværget til aldrig selv at ville synke så dybt... hykler!!!

(Så vidt jeg ved, var det teksten fra den tidligere sang, hun havde "sunget" som blev sat i gang til hendes andet nummer... altså er der nok en tekniker, der har fået bank og en fyreseddel bagefter :-) )
BeanoBeanoSkrevet 26/10-04 16:57 
LOL, man kan næsten høre dem i producer-rummet : "Pan away from her - PAAAAN AWAY!!"
PoulPoulSkrevet 26/10-04 17:57, rettet 26/10-04 17:59 
Pinlig situation, men også lidt mærkværdig efter min mening. I langt de fleste tilfælde synes jeg det er musikken som er playback, hvor vokalen så er Live. Ellers er det hele playback, hvilket jeg synes man meget ofte ser i tv-shows. Det har vel noget at gøre med at man ikke kan skabe noget ordentlig lyd til tv-seerne oder was?

Mon denne situation kommer med i hendes show på MTV??...:)
jaesjaesSkrevet 26/10-04 18:32 
I nogle tv-programmer er det politik, at musik SKAL være playback, så det eneste lidt pinlige er vel, at hun har udtalt, at hun ikke vil synge til playback - men når et album er nyt og skal promoveres, så "glemmer" de fleste sikkert den slags udtalelser ;)
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 26/10-04 18:56 
har i nogensinde hørt den optagelse der blev taget af Enrique Iglesias mens han lavede playback? Dvs. han gør overhoveder ikke noget for det skal lyde pænt, man skal bare se han synger de rigtige ord.. det er så über Karaoke, så det vil noget. :D
By the power of Grayskull!
PoulPoulSkrevet 26/10-04 18:57 
Tjekkede lige hendes site og der går folk da helt amok inde. Nogle ønsker hende død og alt mulig. Det er da fuldstændig overdrevet. Tror ikke der er ret mange artister/bands, som ikke har lypsyncet på det den ene eller anden måde i deres karriere. Det uheldige for Ashlee var så bare at hun blev busted, om så at sige...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 26/10-04 19:46 
ThunderBitch>
har i nogensinde hørt den optagelse der blev taget af Enrique Iglesias mens han lavede playback? Dvs. han gør overhoveder ikke noget for det skal lyde pænt, man skal bare se han synger de rigtige ord.. det er så über Karaoke, så det vil noget. :D

Har ikke hørt den, men hvis der findes et link ville jeg meget gerne høre den ;)
DommergaardDommergaardSkrevet 26/10-04 19:50 
Grinern... synd for hende, hun ser ellers rigtig nydelig ud ;)
BeanoBeanoSkrevet 26/10-04 19:51 
ThunderBitch>
har i nogensinde hørt den optagelse der blev taget af Enrique Iglesias mens han lavede playback?

Ja, men det var dog en fup optagelse :)
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 26/10-04 20:20 
kan ikke huske hvad siden heddeer, men der er alt muligt skægt i den dur..
By the power of Grayskull!
ValkyrieValkyrieSkrevet 26/10-04 20:39 
Sonic.dk>
Grinern... synd for hende, hun ser ellers rigtig nydelig ud ;)

Hun ser ikke ligeså fake ud som hendes søster(Jessica):S

-Val
Well crucify the insincere tonight...
WehnerWehnerSkrevet 26/10-04 21:25 
jaes>
I nogle tv-programmer er det politik, at musik SKAL være playback, så det eneste lidt pinlige er vel, at hun har udtalt, at hun ikke vil synge til playback.

Det er ikke playback'en jeg mener er pinligt. Det pinlige er, at hun ikke er så meget musiker, at hun kunne finde på noget, der kunne redde/hjælpe situationen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 26/10-04 21:50, rettet 26/10-04 21:55 
Hvad sker der for dansen? Foresten spiller bandet da meget fedt :) Det er da skandaløst at hun ikke kan høre hvor de er i sangen og så selv synge videre?!?!
soon the world will be one big computer
WehnerWehnerSkrevet 26/10-04 22:01 
Det var lissom der, jeg gerne ville hen :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PoulPoulSkrevet 26/10-04 22:07 
Det hjalp nok lige lidt at synge videre, efter som det jo var den forkerte sang. Man spiller jo ikke den samme sang to gange i streg på et direkte TV-show....
WehnerWehnerSkrevet 26/10-04 22:16 
Så hvis jeg er ude at spille med mit band, og alle de andre spiller den samme sang igen, så skal jeg bare vandre ned fra scenen?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PoulPoulSkrevet 26/10-04 22:34 
Nej, for jeg går ikke udfra at du lipsyncer? Skaden var jo sket og jeg mener ikke hun kunne have gjort noget for at redde den på dette tidspunkt.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 26/10-04 23:52 
Wehner>
Det er ikke playback'en jeg mener er pinligt. Det pinlige er, at hun ikke er så meget musiker, at hun kunne finde på noget, der kunne redde/hjælpe situationen.

Jamen, har hun ikke været doomed på forhånd? Hendes mikrofon var vel ikke slået til, når hun nu skulle lipsync'e, så selvom hun havde prøvet at synge rigtigt videre ville det jo slet ikke kunne høres i forhold til musikken...
jaesjaesSkrevet 27/10-04 01:53, rettet 27/10-04 05:12 
Det er ikke playback'en jeg mener er pinligt. Det pinlige er, at hun ikke er så meget musiker, at hun kunne finde på noget, der kunne redde/hjælpe situationen.

Nu er du ikke den eneste, der har skrevet i den her tråd, og desuden var det mere generelt ment :P
WehnerWehnerSkrevet 27/10-04 08:02 
Nejnej, det hele drejer sig da om _mit_ indlæg :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Username
Password
Remember me