X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

san andreas 9.9 på ign. wow


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 26/10-04 09:17 
Her er linket

http://ps2.ign.com/articles/559/559560p1.html?fromint=1

Jeg har selv xbox og nintendo... Men jeg blev bare helt paf da jeg så det. Jeg har aldrig rigtigt brudt mig om de gamle spil, af små latterlige årsager. Men d... Se hele indlægget
For The Love Of The Game
60 emne(r).
« < 1 2

Svar
OkottaOkottaSkrevet 31/10-04 02:30 
Jamen vi er sådan set enige - jeg synes også at kameraet noglegange er sat lidt lavt, bagved bilen, men det generer mig dog ikke i selve spillet :-)

Er jeg på vej op ad en bakke, så sætter jeg bare farten lidt ned.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
HyakotakeHyakotakeSkrevet 31/10-04 12:06 
...eller du kan trykke lidt op på 'right analogue stick' og på den måde rykke kameraet lidt op, men det kræver helst at du har 2 tommelfingre på højre hånd... :-) Men nej, det er absolut en lille-bitte (næsten) ubetydelig detalje, som Rockstar nok retter til GTA4 engang :-)
CoreCoreSkrevet 31/10-04 12:47 
Jeg forstår ikke hvorfor mine stats siger at jeg har 20 mission attempts, og 12 missions completed, når jeg loader hver gang jeg dør, bliver busted eller får en "mission failed"...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 01/11-04 08:58, rettet 01/11-04 09:35 
Okotta>
Frameraten dykker engang imellem, men ikke så ofte som i de forrige GTA spil.

Engang imellem?

Syntes godt nok at frameraten er temmeligt ustabil og endda meget ofte i GTA:SA :(

Ikke at forveksle med at jeg syntes GTA:SA er dårligt, for det er det bestemt ikke.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 01/11-04 17:32 
Er det til at finde i butikkerne?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
D.B.M.D.B.M.Skrevet 06/11-04 05:40 
Core>
Jeg forstår ikke hvorfor mine stats siger at jeg har 20 mission attempts, og 12 missions completed, når jeg loader hver gang jeg dør, bliver busted eller får en "mission failed"...

Paramedic, vigilante, taxi og firefighter tæller også som missioner og dem har du vel ikke gennemført alle sammen første gang du prøvede dem!?
CoreCoreSkrevet 06/11-04 08:05 
Jeg har med vilje slet ikke aktiveret dem (endnu)...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dRxLdRxLSkrevet 02/12-12 20:48 
Så lige denne dybdeborende artikkel om hele Hot Coffee sagen, ret spændende læsning og en anelse desillusionerede hvis man havde håb om at mainstream spilleindustrien gør noget godt for mediet.

The Man Who Spilled Hot Coffee
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 02/12-12 22:10 
I betragtning af hvor mange penge der var på spil, så synes jeg da egentligt det var overraskende, at det kom så langt og var så planlagt, som artiklen giver udtryk for. Udover den efterfølgende, håbløse PR-håndtering, så synes jeg historien tjener til Rockstar og udviklernes ros. Det eneste rigtigt desillusionerende er vel amerikanernes absurde syn på censur ift. sex kontra vold.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 03/12-12 07:42, rettet 03/12-12 07:45 
Sådan kan man godt udlægge det. Jeg betragter dog ikke udviklere med hjertet på rette sted som del af industrien (ie problemet). Industrien er i mine øjne alle jakkesættene udenom dem.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
60 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig