X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt monster Grafikkort,


Svar
nullernullerSkrevet 24/10-04 23:16 
JEg har et grafikkort som jeg er nød til at sælge, det er et

AOpen Aeolus FX5700LE-DV256 NVidia GeForce FX 5700LE / 256 bit / AGP 8x / 256 MB DDR SDRAM / 2048 x 1536 / VGA / DVI / S-Video out. det står til 1.003 kr .ex fragt på edbpriser,

og hvis jeg får 600.- incl fragt, så er det okay.

det er helt nyt (det er taget ud af en ny pc, der ikke skulle bruge et så stort grafikkort) og det er i org. kasse, med driver og dvi adapter.

mvh nuller
Nu med Xbox 360
jaesjaesSkrevet 25/10-04 00:02 
Jeg er muligvis interesseret, men har lidt spørgsmål:

- Hvad svarer det til hastighedsmæssigt, hvis vi taler Radeon-kort (som jeg har lidt mere styr på)?

- Nogle nyere grafikkort kræver en ret stor strømforsyning/tager meget strøm fra strømforsyningen, er det tilfældet hér?

- Er det nogenlunde støjsvagt?
PapandPapandSkrevet 25/10-04 00:08 
400 budt.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
nullernullerSkrevet 25/10-04 10:48 
Jaes ang. hastighed og lign, jeg vil forslå at man går ind og søger lidt på google, da jeg heller ikke er så stiv i de nye grafikkort.mht. hastighed, ydelse osv.

der sidder en blæser på det, og man kan da godt høre den, med det er altså ikke så galt.

/nuller
Nu med Xbox 360
tastasSkrevet 25/10-04 12:04 
jaes>
Hvad svarer det til hastighedsmæssigt, hvis vi taler Radeon-kort (som jeg har lidt mere styr på)?

Jeg ved ikke om flg. link kan hjælpe lidt.

http://graphics.tomshardware.com/graphic/20031229/vga-charts-03.html#unreal_tournament_2003

Desværre er der dog ikke for et 5700LE kort.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
jaesjaesSkrevet 25/10-04 15:39 
Ville gerne have undgået Google, da det kan være noget af et arbejde, at finde tests der er noget ved :)

Men har fundet frem til, at LE er billigudgaven af 5700, selvom det sjovt nok står efter Ultra på Edbpriser, og så må jeg sige nej tak.

Og udmærket test på TH, Tas :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig