X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Første Halo 2 anmeldelse


Svar
ComradeComradeSkrevet 24/10-04 22:31 
Det amerikanske OXM har anmeldt Halo, og det har givet det 9,7 så det ser ud til at indfri alle forventninger :)

Billede taget af anmeldelsen fra bladet
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
85 emne(r).
1 2 > »

Svar
ComradeComradeSkrevet 24/10-04 22:31 
Det amerikanske OXM har anmeldt Halo, og det har givet det 9,7 så det ser ud til at indfri alle forventninger :)

Billede taget af anmeldelsen fra bladet
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
SephirothSephirothSkrevet 24/10-04 22:34 
PoP: Warrior Within 9.6 - spændende!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
ValkyrieValkyrieSkrevet 24/10-04 23:25 
well de gav Halo 1 9.5 så må vi da håbe;)

-Val
Well crucify the insincere tonight...
WehnerWehnerSkrevet 24/10-04 23:28 
Jeg kan godt leve med, at det kun er en lille smule bedre end Halo 1, helt bestemt :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
MrCaseMrCaseSkrevet 25/10-04 05:58 
kun...? kun, siger du...

Alle anmeldelser er i jo relative. Forstået på den måde at de er i forhold til de forventninger det er rimeligt at stille til et spil på det givne tidspunkt.

Så med det i mente er det da fantastisk at det kan høste endnu bedre karaktere end Halo 1. For Halo 1 var noget af en sensation da det kom ud. Så hvis Halo 2 kan blive endnu en 'ægte' sensation er det da en utrolig bedrift.

Så en lille smule bedre en Halo... er jo fantalastisk! :)
(jeg glæder mig helt tosset!)
Have you considered sucking less?
WehnerWehnerSkrevet 25/10-04 09:38 
Hvilket den dæmpede ironi i mit indlæg jo understreger for den vakse læser :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 25/10-04 10:21 
Sephiroth>
PoP: Warrior Within 9.6 - spændende!

Det må man sige. Jeg ser også meget frem til det spil.

Det bliver spændende at se, om andre anmeldere er ligeså positive.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DommergaardDommergaardSkrevet 25/10-04 11:39 
Cool! Ja, det bliver spændende at se de andre anmeldelser rulle ind.
yokanabsteryokanabsterSkrevet 25/10-04 15:34 
Er selfølgelig godt. Men jeg glæder mig nu til at se nogle mere objektive blade...
soon the world will be one big computer
MrCaseMrCaseSkrevet 25/10-04 20:00 
Wehner>
Hvilket den dæmpede ironi i mit indlæg jo understreger for den vakse læser :)

Bemærk venligst tidspunktet for oprettelsen af mit indlæg ;)
Have you considered sucking less?
WehnerWehnerSkrevet 25/10-04 21:21 
Fair :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 25/10-04 22:54, rettet 25/10-04 22:54 
Det skal nok blive godt. Lad os bare håbe at oxm er troværdige med deres score med hensyn til Halo 2.

Det bliver rigtig spændende at se hvad edge giver det...
I win, you loose
enfenenfenSkrevet 26/10-04 08:57 
Der er i hvert fald ikke længe til, at vi selv sidder med spillet i hånden :)

Jeg har allerede forudbestilt og betalt, så det skal blive godt at modtage spillet :)
What is the Matrix?
OkottaOkottaSkrevet 26/10-04 12:39 
Argh!!

*Hvor* svært kan det egentligt være?

Det er så gammeldags med splitscreen.

Men altid noget at fire mennesker kan spille online, på samme maskine.

FUBAR
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 28/10-04 09:29, rettet 28/10-04 09:53 
Umiddelbart ret skuffende.

Men forhåbentlig leverer spillet på andre områder...

Okotta>
Men altid noget at fire mennesker kan spille online, på samme maskine.

En feature som ifølge IGN også er med i Ghost Recon 2.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 28/10-04 14:53 
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ.










æv
By the power of Grayskull!
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 28/10-04 15:40 
Bede-x>
Okotta>
Men altid noget at fire mennesker kan spille online, på samme maskine.

En feature som ifølge IGN også er med i Ghost Recon 2.

Og hvad så... det er da stadig en fed feature ;)
I win, you loose
yokanabsteryokanabsterSkrevet 28/10-04 16:07 
GOOD NEWS! for alle de xbox-live glade. Nogle af dem der har downloadet pirat versionen ( puhaaa ), har testet det online og man skal bruge 109-kbs-up og for at hoste 10 personer og have 20-kbs-up per person der joiner et spil, så kører det smooth, det vil sige at man skal have 80-kbs-up for at kunne spille 4 personer online på en box. Det lyder næsten for godt!
soon the world will be one big computer
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 28/10-04 17:00 
Det er sq lækkert at høre :) Jeg glæder mig til nogle heftige ctf kampe over live
I win, you loose
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/10-04 17:48 
Yokanabster>
...det vil sige at man skal have 80-kbs-up for at kunne spille 4 personer online på en box

Det er der vel ikke nogen der har?
Spiller nu: Phantasy Star IV
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 28/10-04 18:05 
ironi?
I win, you loose
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/10-04 18:20 
Jeg har 512/256 Og jeg kan da max uploade med 25 :/ Og jeg har ikke hørt om private der har mere end 512 i upload.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 28/10-04 19:41 
Yokanabster>
GOOD NEWS! for alle de xbox-live glade. Nogle af dem der har downloadet pirat versionen ( puhaaa ), har testet det online og man skal bruge 109-kbs-up og for at hoste 10 personer og have 20-kbs-up per person der joiner et spil, så kører det smooth, det vil sige at man skal have 80-kbs-up for at kunne spille 4 personer online på en box. Det lyder næsten for godt!

Jeg går ud fra at du mener det ironisk (eller har misforstået tallene), som det allerede er blevet påpeget, men derudover kan de så vidt jeg kan regne ud ikke have checket det på Xbox Live, men på XBC eller KAI, hvilket vel også kan kræve andre forbindelser grundet anden kode.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 28/10-04 20:11, rettet 28/10-04 20:12 
Konsolkongen>
Jeg har 512/256 Og jeg kan da max uploade med 25 :/ Og jeg har ikke hørt om private der har mere end 512 i upload.

At uploade med 25 KB/s (kilobyte) passer godt med en 256 Kb/s (Kilobits) linie.

Mon ikke det menes at Halo 2 kræver ca. 109 Kb/s og ikke 109 KB/s upstream...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 28/10-04 20:26 
lige præcis.. men det er ikke alle der kender forskellen. 109kbps = 13,625 kB/s
I win, you loose
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/10-04 20:42 
Jeg har aldrig hørt nogen snakke om det på den måde.

Men jeg regnede også med at det var det i mente.
Spiller nu: Phantasy Star IV
yokanabsteryokanabsterSkrevet 28/10-04 23:40, rettet 28/10-04 23:46 
Hmm, jeg har bare kopieret ved han selv har skrevet. Og hvad mener du med Kilobyte/bit per sekund, kbps, tror jeg der menes? Jeg har ikke meget forstand på det selv, men syntes at tallene lyd rimelige, jeg har selv 2mbps upstream.

Edit: Eller hvad står kbps for, hvis det ikke er det samme som kb/s
soon the world will be one big computer
BeanoBeanoSkrevet 29/10-04 08:28 
Kb/s og Kbps er det samme... men Kb og KB er ikke det samme.

Dit upstream på 2 mbps er det samme som 2048 Kbps (kilobit) og 256 KBps (kilobyte).

Jeg *tror* de mener kbps da man normalt regner i kilobits og megabits når man taler om båndbredde.
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 29/10-04 10:49 
det lyder næsten fjollet, at det kun er 80000bits der skal bruges for at 4 personer kan spille halo2 glat! Hvem har nogensinde hørt, om et onlinespil der er programeret så effektivt? Det er jo lige før, at isdn folk uden problemer kan være med så! Undskyld mig, men det er vist ønsketænkning.
By the power of Grayskull!
BeanoBeanoSkrevet 29/10-04 11:18 
Tja måske... men omvendt ville 80 KB/s upstream (= 640 kb/s) være ALT for meget at kræve for sølle fire spillere.
yokanabsteryokanabsterSkrevet 29/10-04 13:36 
Ahh, ok. Så er defenitionerne på plads. Folk ovre på IGN's halo board er også igang med mange diskussioner om emnet.
soon the world will be one big computer
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 29/10-04 13:43 
det ved jeg da ikke. JEg mener med forskellige projektilers baner osv, så er der meget at tage højde for. Det er temeligt komplext, med alle de ting der skal tages højde for i den slags spil. Men ja det kunne være lækkert hvis den var mindre, men standarten for en glat oplevelse med så komplekse skydespil er 20 KB/s pr. spiller. Men vi snakker glat oplevelse her. dvs. at kan man leve med lidt lag, så kan 3 måske spille med en upload på 512Kb/s altså ca. 50 KB/s.

den eneste gang jeg ville spille 4 personer ville være når der var 2 xboxe i huset! (altså umoddede) ;)
By the power of Grayskull!
yokanabsteryokanabsterSkrevet 29/10-04 13:59, rettet 29/10-04 14:00 
Jeg ved det er lidt off topic men jeg gider ikke at lave en ny tråd: 2 nye Halo 2 trailers ( reklamer ) der kører på de amerikanske tv kanaler lige nu. ***SPOILERS*** EXTREMT MEGET NYT FOOTAGE***

640x480 30sec ( flotteste )
http://www2.mythica.org/halo/hbo/halo2_commercial1.mov

320x240 60sec
http://www2.mythica.org/halo/hbo/halo2_60sec_commercial.mov
soon the world will be one big computer
MrCaseMrCaseSkrevet 29/10-04 16:11 
Hvordan skal jeg dog modstå fristelsen til at se de film...?`

...Led mig ikke i fristelse...
Have you considered sucking less?
BeanoBeanoSkrevet 29/10-04 18:05 
Syntes da ikke der er noget spoiler-agtigt over de videoer - vel ikke mere end at se trailer til en film.
jaesjaesSkrevet 29/10-04 18:19 
EXTREMT MEGET NYT FOOTAGE

Så for hardcore fans er det vel spoilers... :)
BeanoBeanoSkrevet 29/10-04 18:30 
Well... man må jo selv bestemme, men jeg syntes nu der er noget værre pjat at kalde det "spoilers" :)
yokanabsteryokanabsterSkrevet 29/10-04 20:56, rettet 29/10-04 21:02 
Jeg syntes heller ikke det er spoilers da de selv er udsendt af bungie. Men nogle folk er gået fuldstændig amok på andre fora, så *SPOILER* er bare for en sikkerheds skyld.

Edit: MRcase, se du bare filmene. Amerikanerne risikerer at få dem kastet i hovedet når de ser tv.
soon the world will be one big computer
ValkyrieValkyrieSkrevet 29/10-04 21:14, rettet 29/10-04 21:17 
jaes>
EXTREMT MEGET NYT FOOTAGE

Så for hardcore fans er det vel spoilers... :)

EJ det synes jeg ikke. Hvis man har fuglt text based info ind til nu er der intet der bliver afsløret.

Det er primært cheif som siger en af hans typiske one liners, ala "Your on" eller "I won't"!:D Men det er ok... Chief er en mand af få ord, og mere action;)

Man ser en prophet kort der siger noget på god gammeldags engelsk...(grunts har fået en accent konkurent!!!)

Men den er fed. Jeg følte mig ihvert fald ikke spoiled, men på den anden side begyndte jeg ikke at tude efter LOTR spoilerne som nogen gjorde.

Dog synes jeg det kan ødelægge meget. jeg kan huske at Matrix Reloadeds fedeste scener var i traileren... de skulle virkelig have gemt alle smitherne vs neo kampen til filmen! Ville have været en rigtig fed oplevelse IMO;)

EDIT: Har lige set hele 60 sekunder sekevensen..:O

Det så rigtig fedt ud..:) men stadig ikke OMG spoilers IMO;)



-Val
Well crucify the insincere tonight...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 29/10-04 21:19, rettet 29/10-04 21:19 
Hvis man ser trailerne frame by frame, så er der spoilers!

Og nu...Anmeldelse Nr2 er landet fra OXM-AUSTRALIA.
http://www.aussiexbox.com.au/template_sec_games.cfm?page_id=78614749110031005&se_id=149&site_id=11003

10/10

Det første af slagsen i bladet.
soon the world will be one big computer
ValkyrieValkyrieSkrevet 29/10-04 21:36 
Seriøst - Det kan man sige om alt der giver nye informationer!:/

Nogen mennesker synes det er spoiler at læse et preview på IGN eller se coveret... Udover et vis køretøj er der intet som egentlig ikke er vist i den ene eller anden form.(udover dialogen)

-Val
Well crucify the insincere tonight...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 29/10-04 22:37, rettet 29/10-04 22:38 
Det er et spørgsmål om hvor grænsen "spolerende" for spiloplevelsen går, jeg syntes ikke det er spolerende.

Jeg lister lige eventuele spoilende ting i de nye trailere:

Nye fartøjer, edderkop robot, prophet taler engelsk, ny covenant race drones in action, gammel brute lignende væsen tortuerer elite uden armor ( evt, borkerkrig )ny halo eksploderer.

Jeg ved at det er lamt :) Det er bare det som andre har brokket sig over.
soon the world will be one big computer
BeanoBeanoSkrevet 29/10-04 23:05 
Yokanabster>
Halo 2, jeg har prøvet det... It won't let you down

Mon dieu... :-/
yokanabsteryokanabsterSkrevet 29/10-04 23:17, rettet 29/10-04 23:41 
Beano>
Yokanabster>
Halo 2, jeg har prøvet det... It won't let you down

Mon dieu... :-/

Min gud, jamen jeg har prøvet MP hos M$ :) ingen warez.

Opsumering:

http://bungie.net/News/Story.aspx?link=F175AA00-7D48-425E-ABAD-51C4807D3E71
___________________________________
Reklamer:

30-sec 3,8mb
http://download.microsoft.com/download/2/9/7/297aa5f8-6ebe-498b-b0a5-bc692dc08cc8/Halo2_AlreadyHereCutdown_Textless_1Mbps_640x480.wmv

60-sec 7,3mb
http://download.microsoft.com/download/2/9/7/297aa5f8-6ebe-498b-b0a5-bc692dc08cc8/Halo2_AlreadyHere_60s_Textless_1Mbps_640x480.wmv
__________________________________________

MP featurette- 88mb
http://download.microsoft.com/download/7/a/a/7aa5f21b-09d6-41b6-a647-b3f2da348db2/Halo2_Multiplayer_2mb.wmv
soon the world will be one big computer
RuneSPRuneSPSkrevet 30/10-04 15:23 
Har i hvert fald ikke skuffet mig :/

Men det var også svært med de forventninger til som jeg havde til det efter Halo..
ValkyrieValkyrieSkrevet 30/10-04 16:30, rettet 30/10-04 16:31 
Jeg kan bare ikke se hvordan folk har fået den ide at Halo 2 skulle have co-op på live?

Hvordan blev det forventninger? Det har Bungie da aldrig sagt?

Jeg, er ihvert fald ekstremt glad for at der overhovdet er co-op i! Og tilmed 4 player co-op er da rigtig fedt, synes jeg!

Der er jo så mange tekniske vandskligheder med at få co-op online i!

Bare forstil jer den mængde kode der skal ændres!

Kan I huske at Halo var bygget op i zoner! En person kunne ikke stå i den ene ende af banen mens den anden var i den helt anden. Man blev spawnet hen til den anden så! Jeg kan fostille mig ligende vandskligheder, i Halo 2!

Måske også bare det at få det til at køre stabilt. Jeg kan forstille mig at voice feature ville være et must for kommunikation og samarbejde over live. Der vil næppe være råd til lag hvis man spillede på legendary!

RS3 havde jo online co-op, men jeg tror bare at størelsen, køretøjerne og AIen i Halo 2 gør det ret vandskeligt at proppe det hele online, og få det til at køre ordentligt.

Jeg tror også det ville kræve mange måneders ny optimering over live!

Det var vist nået ligende som Bungie sagde da de blev spurgt om hvorfor der ikke var co-op på system link, og det samme med halo co-op online med Gearbox.

-Val

Halo 2 musik; Marty, Incabus og Breaking Benjamin!
Well crucify the insincere tonight...
MarcusMarcusSkrevet 30/10-04 16:58 
Jeg synes den er lidt af en afslører...præcist ligesom en masse film reklamer er det.

Men det bliver fedt at prøve, specielt i 2 spiller med delt skærm(det er ikke ofte man hører det på dansk) :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 30/10-04 17:17 
Selv den japanske presse, som normalt ikke er så pjattet med FPS som vi er i vesten, har givet Halo 2 en glimrende score...

Famitsu Xbox gav spillet 37/40 (10, 9, 9, 9) - 1 pind bedre end DOA: Ultimate (10, 9, 9, 8) som ellers burde være rettet mere mod det japanske marked.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
ValkyrieValkyrieSkrevet 30/10-04 18:20 
heh... har du scans/links palle?:)

vil gerne se et famitsu review der giver sådan en score:)

-Val
Well crucify the insincere tonight...
ComradeComradeSkrevet 30/10-04 18:59 
Det såkaldte Halo killer; "Killzone" ser ud til ikke at leve op til titlen..

Har lige set videoanmeldelsen, og det ser skuffende ud, specielt AI'en ser ud til at være dårlig.

Killzone 7,5
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
85 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig