X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Styrketræning


Svar
UriurUriurSkrevet 23/10-04 13:11 
Jeg har svært ved at finde udstyr som hjælper med til at træne ens ben. Er der nogen som kender et sted på nettet hvor man kan købe sådan noget udstyr? Jeg tænker på sådan noget benpres eller noget.
PalsgaardPalsgaardSkrevet 23/10-04 14:06 
Det eneste der virker er Squad, det kræver en stang og ca 150-200kg skiver smat et stativ hvor det kan stå på... Det skulle ikke være så svært at finde
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
FanboyFanboySkrevet 23/10-04 17:08 
Ja, squat er en virkelig god basis øvelse for træning af ben. Den når store dele af benet men også lidt af ryggen.

Du kan evt gå ind på www.getbig.dk, der er en figur af en mand, som du bare kan klikke på hvilken del af kroppen du vil træne, og så vil du komme videre til nogle øvelser der træner den del.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 23/10-04 17:15 
Og hvis du så skal have lidt for at komme lidt videre, så tryk på linket, de har bare mange gode ting derinde :-)

Sublimsport
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
quadquadSkrevet 23/10-04 19:56 
Som tidligere nævnt er bentræning betunget med tunge vægte og dyrt udstyr.

Hvis tiden er til dét, vil det være langt mere økonomisk at træne i et center hvor vægte og racks står til rådighed i forvejen. Spørg dig frem efter nogle som kan vise dig korrekt Squat-teknik samt Calf-Raises, så burde du være dækket ind af to tunge benøvelser der virkelig giver masse.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig