X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tegnebordet.dk


Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/10-04 15:03 
Jeg fandt den her fantastiske side igår, ved et rent tilfælde. Underligt at jeg aldrig har ledt før. Jeg har altid savnet et sted at vise mine kunstneriske egenskaber frem for verden. NU kan det ENDELIG lade sig gøre MUhahahahah...

Nå men jeg tænkte på om der var andre her inde fra PR der også havde en profil hos TB så man kunne tjekke andres kreationer ud!

Tegnebordet - for alle tegnere!!!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 21/10-04 15:18 
Jeg har en profil derinde i hvertfald. Mit brugernavn er Mads .. meget originalt :)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/10-04 15:34 
Hovs glemte vist lige at sige at mit brugernavn er: timmy_the_monkey!

Det er da nogle fede tegninger du har fået bikset sammen. Slap af der er nogle af de hoveder derinde der er syge til det skidt!!!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/10-04 15:39 
Der er flere herfra P:R der er oprettet på Tegnebordet.

Jeg selv går under... øh... Hyakotake, og jeg ved Sumez også er der. Flere kreative sjæle?
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 21/10-04 16:29 
PS2Freak er også på TB og går under navnet Estacado.
YamadaYamadaSkrevet 21/10-04 17:31, rettet 21/10-04 17:31 
Yamada er mit... har dog kun gamle værker, men kigger stadig derinde :)
"I'm here because I chose to be here! Destiny has nothing to do with it!" FFVIII
CrishakeCrishakeSkrevet 21/10-04 19:29 
Kendte godt siden.. Synes det er en rigtig god idé (hvis man kan tegne). Kan ikke selv tegne nemlig ;)
HulleHulleSkrevet 21/10-04 20:24 
Kan desværre heller ikke tegne, gid jeg kunne :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
LessCDTLessCDTSkrevet 04/11-04 21:02 
Jep, har også en profil - Betyder dog ikke, at det er nogle flotte tegninger... =)
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
FourDFourDSkrevet 05/11-04 21:58 
Timmy - du tegner rigtig fedt! Kan godt lide Ole Lukøje og RepairDroid! :D
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
HardballerHardballerSkrevet 05/11-04 22:34 
Damn du tegner nice, timmy..
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig