X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Here we go again


Svar
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 21/10-04 11:50 
Nu er det så åbenbart blevet Rockstar's tur til, at være offer for piratkopiering. Den fulde version af GTA: SA + manual og cover er at finde på nettet.

Sheesh.

Heldigvis påvirker det ikke udgivelsesdatoen.

Grand Theft Auto: San Andreas jacked
(...)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/10-04 13:23, rettet 21/10-04 13:25 
Hvorfor er der pludselig så stor fokus på, at spillene kan fås i piratudgaver? De sidste mange år, har det været helt normalt, at spillene kunne fås før udgivelelsdatoen via newsgroups og FTP servere.

Det er naturligvis træls, at pirater på en eftermiddag skal ødelægge et produkt som mange mennesker har brugt måneder, måske år af deres liv på at lave og at folk downloader det uden at tænke på konsekvenserne, men det er der ikke noget nyt i.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KTCKTCSkrevet 21/10-04 13:30 
Det er nok fordi det handler om de store hypede titler, som bliver blæst op i medierne. Når så den første af disse titler dukker op og bliver skrevet om i diverse medier, så ruller lavinen...

Nej, det er bestemt ikke noget nyt fænomen, at spil dukker op på nettet før de officielt er udgivet, men antipirat-virksomhederne ser ud til at vælge en mere aggresiv taktik nu, for at begrænse udbredelsen. De truer jo med bål og brand, FBI, myndigheder, fængselsstraf og hvad ved jeg. Det skulle heller ikke undre mig om det hjælper i den sidste ende...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig