X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Knækket led i headset. Hvad gør jeg?


Svar
WehnerWehnerSkrevet 20/10-04 22:06 
Så er mit headset også knækket :(

Det er det lille "led", hvormed man klikker de to dele sammen.

Tilfældigvis har jeg min bon endnu, da det blev købt sammen med min Crystal Xbox. Hvordan er folks erfaring med at få dem ombyttet? Det har bestemt ikke lidt overlast - pludselig var det bare knækket.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/10-04 22:11 
Lim det. Har lige taget et nyt i brug, det har jeg også limet for at forebygge.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 20/10-04 22:13 
Joh, men hvis jeg kunne få et andet, var det vel endnu bedre.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
StriferStriferSkrevet 20/10-04 22:24 
I værste tilfælde, har jeg set et i Elgiganten til 69,-.
XBL Gamertag: ZeNtiX
KeenKeenSkrevet 20/10-04 22:26, rettet 20/10-04 22:31 
jeg er faktisk glad for at mit knækkede, det er meget mere behageligt at have på når man spiller xbox

Jeg har bare sat det sted hvor det er knækket op imellem de der to gummiting ved øret...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 20/10-04 23:35, rettet 20/10-04 23:42 
Knight Keen>
jeg er faktisk glad for at mit knækkede, det er meget mere behageligt at have på når man spiller xbox

Jeg har bare sat det sted hvor det er knækket op imellem de der to gummiting ved øret...

Hehe, det har jeg også gjordt, det er mere behageligt :)
Edit: dog forstår jeg ikke hvorfor ms ikke retter fejlen i headset'ene?
soon the world will be one big computer
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 21/10-04 07:29 
der er rigtigt mange der har fået deres headsets byttet rundt omkring, så det er ikke noget problem. prøv at skrive til Microsoft og brok dig over kvaliteten.
By the power of Grayskull!
SeventhSunSeventhSunSkrevet 21/10-04 09:32, rettet 21/10-04 09:33 
Tilsyneladende er der RIGTIG mange der knækker deres headset lige der - me too!

Nu er det limet sammen, og hvorfor i laverden skulle man have lyst til at skille det ad?


Nå men - er det ikke noget med at der kommer et nyt headset sammen med Halo 2?

Headset på xbox.com
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 26/10-04 22:00 
Update:

Man ringer til Microsoft, og så sender de en et nyt på garantien. Skulle ankomme inden for 10 arbejdsdage.

Federe end at lime det - så kan man skifte øre.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 26/10-04 22:29 
Ja der er garentien.. og der er DR. Leth måden.

jeg jog et rødglødende ståltråd igennen låsen i headsettet og lavede en lykke og stræmmede op.
så knækker den ikke der mere og sidder total fast nu..
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig