X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fable Finter


Svar
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 19/10-04 16:22 
hej jeg sad og tænkte om ikke i der ude i det ganske land, havde fundet nogle finter eller småting i fable, som let kunne overses.
Jeg selv er igang med gennemgang nr. 2, hvor jegg har valgt den onde fremgangsmåde og har fundet ud af at hvis jeg tager til Oakvale dræber alle og tager kampen op mod alle de townguards jeg kan inden jeg dør og derefter løber hejm til guilde og heroes, så har jeg tjent en små 33000 exp + det løse i underkatagorierne. en dejlig måde at booste sig selv på.

Hvis i ikke allerede har gjort det er Oarchard Farm værd at loote, men tag fiskestang og spade med, før i gør det. Der re nogle små gode ting og en nøgle.

Jeg kunne godt bruge nogle finter til at finge nøgler, da jeg lige nu er oppe på 8 eller ligende.
Hvad med sværdet i stenen? Det sidder bare fast.
Eller templet med guderne.

kom med jeres ting og lad os bytte erfaringer.
By the power of Grayskull!
KeenKeenSkrevet 19/10-04 16:26, rettet 19/10-04 18:37 
Flere af dine spørgsmål er besvaret i denne tråd

Edit: man behøver ikke at starte forfra når man har gennemført det, man skal bere se "credits" færdig, dog kan man ike få nogle flere side quests når det først er gennemført!

Lige her
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 20/10-04 07:26 
det er altsammen meget godt, men hvad har i fundet af forskellige ting, for der er meget som der ikke står i de guides.
Desuden er det sjovere med rigtige krigshistorier!
By the power of Grayskull!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig