X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Japanske Donkey-trommer på PAL Cube?


Svar
GoodtimesGoodtimesSkrevet 16/10-04 15:56 
Hej

Jeg har lige investeret i Donkey Konga (PAL), og jeg tænkte på også at anskaffe den japanske version, som skulle indeholde nogle helt andre sange, og derved få et ekstra sæt bongo-trommer. Men er japanske bongo-trommer konpatible med en PAL Cube monstro?
JoachimMAJoachimMASkrevet 16/10-04 16:15 
Ja, det er de sagtens.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
JmogJmogSkrevet 16/10-04 18:23 
Mine virker i hvert fald fint.
3of193of19Skrevet 16/10-04 21:13 
Husk at du ikke kan gemme dit save med Freeloader i det japanske Donkey Konga 1. Køb hellere 2'eren.
The DaneThe DaneSkrevet 16/10-04 21:47 
Det er også muligt at købe begge samlet (DKK 1+2), som også skulle være billigere (aner ikke hvorfor) på Lik-sang.

Hvad betalte du forresten, og hvorhenne købte du den? For jeg så den til 500,- i Merlin igår.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
GoodtimesGoodtimesSkrevet 16/10-04 23:40 
Jeg købte min fra overstock.dk for 425 kr... Og så var der naturligvis lige en porto på 30 kr oveni. Fantastisk spil :-)
The DaneThe DaneSkrevet 17/10-04 02:12, rettet 17/10-04 02:14 
Ok

For lige at nævne det, så kan man få det hos Gameplay til 32£ og ekstra trommer til 19.99£
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
BlossomBlossomSkrevet 17/10-04 08:28 
cdwow har det til 29.99 og fri fragt
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
The DaneThe DaneSkrevet 17/10-04 13:03 
Så er spørgsmålet vel bare hvorvidt der kommer told på ved CD-Wow - for på Gameplay er den slags jo sat på i forvejen.

Derudover om man stoler på CD-wow at få det sendt til tiden.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
NaieraNaieraSkrevet 17/10-04 13:06, rettet 17/10-04 13:07 
CD-WOW sender igennem Sverige så der skulle ikke ske noget. HVIS der skulle ske noget, så er de meget hurtige til at smide en kupon tilbage i hovedet på dig, med det beløb du blev fortoldet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MinhMinhSkrevet 17/10-04 13:21 
Det er da ikke 100% sikkert de sender gennem Sverige længere? De sidste par bestillinger jeg har modtaget fra CD-WOW har ikke været gennem Sverige, men de blev dog ikke fortoldet. Det var vist noget med de ville forsøge sig af andre veje som forsøg, men det kan selvfølgelig godt være de sender gennem Sverige igen.
Spiller nu: World Of Warcraft: Cata..., Super Street Fighter IV...
NaieraNaieraSkrevet 17/10-04 13:23 
Ja, jeg fik også en enkelt DVD sendt direkte fra HK, som blev fortoldet, men som sagt smed de altså bare en kupon med det beløb jeg skulle betale efter mig. Den brugte jeg så på en anden DVD, som blev sendt igennem Sverige...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
IqonIqonSkrevet 17/10-04 14:51 
Er det ikke omkring en måned siden at de havde lidt problemer med pakker, der blev sendt direkte fra HK? Nu kommer de vist alle gennem Sverige igen.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
NaieraNaieraSkrevet 17/10-04 15:43 
Jo, det er ved at være et godt stykke tid siden, at jeg selv var ude for det og hørte om andre der var ude for det...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig