X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Vib-Ribbon til en tyver


Svar
Zzap!Zzap!Skrevet 14/10-04 23:30, rettet 15/10-04 00:06 
Jeg var ude i Fisketorvet her til aften, og der har Axel Music sat en af sine bargain-bin stande op (stuen, hovedtorvet). Der er en kurv med gamle Playstation spil, blandt dem var der kun to der var noget værd, MDK, som jeg allerede har og Vib-Ribbon.
Jeg købte den ene ud af fire eksemplarer af Vib.

Denne thread er først og fremmest en "alert" til dem der alligevel bor i nærheden og dermed har, nok en af de sidste chancer, for at skaffe sig spillet til andet end samler priser.
Men efter at tråden hermed har tjent sit formål, er det oplagt at forsætte med snak om spillene i Vibri serien, så værsågod. :)

Mit første indtryk efter en halv time er, at jeg er glad for at jeg ikke har givet fuld pris for det. Ikke dermed sagt at det ikke er noget værd - overhovedet! Men der er simpelthen for lidt kød på gameplayet og for lidt indhold i selve spillet, til at jeg ville lægge en plovmand for det her.
Men det er et oplagt budgetspil, og det er egentlig synd at der ikke rigtig er et marked for den slags små hors d'oeuvres, der skal også være mulighed for at små, men gode ideer kan komme frem, og måske overordnet set, hjælpe med til hæve kreativiteten i branchen.

De første fire numre (altså dem der følger med spillet (og som også kan spilles på en almindelig afspiller)) er helt fænomenale (af Masaya Matsuura som sædvanlig når det er Nana-On Sha spil) de sidste to er lidt mere generiske, men stadig ok.
Born to kill space
SumezSumezSkrevet 14/10-04 23:34 
Jeg har da set det til 50kr adskillige steder... Har ikke købt det fordi jeg som sagt flere gange ikke bryder mig om det rent gameplay-mæssigt.
Men altså, 20kr kan jeg næsten ikke lade gå.. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 14/10-04 23:36 
Iøvrigt er det da Laugh & Peace, der har lavet musikken, som diskuteret andetsteds, og jeg kan rigtig godt lide alle sangene, inklusive de to sidste.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Zzap!Zzap!Skrevet 15/10-04 00:06, rettet 15/10-04 00:12 
Sumez>
Iøvrigt er det da Laugh & Peace, der har lavet musikken, som diskuteret andetsteds
Fuldstændigt rigtigt! :0) Jeg læste også den tråd for længe siden, men har åbenbart glemt det, måske fordi L&Pes stil ligger forholdvis tæt op af Masaya Matsuuras.
I øvrigt en genial ide at bruge "wow" (som i wow and flutter) som en faktor i musikken.
Born to kill space
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig