X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PES 4 in the house


Svar
HNHNSkrevet 14/10-04 17:26 
Yes så fik jeg mit.

Merlin i Esbjerg var så flinke at sælge et stk til mig idag.
NaieraNaieraSkrevet 14/10-04 17:28 
*har spillet det i snart en måned*

;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PoulPoulSkrevet 14/10-04 18:16, rettet 14/10-04 18:16 
Hehe...ja det var da vældigt flinkt af dem at sælge dig et spil som har releasedate idag....;-)

Anyways....må indrømme at jeg er fristet til at køre ud at hente et eksemplar, men modstår indtil videre fristelsen og venter på XBox version. Bare de dog snart offentligjorde releasedate....:(
kingsizekingsizeSkrevet 14/10-04 19:36, rettet 14/10-04 19:37 
softxchange skriver 26.Nov!

www.softxchange.dk
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
HeroldHeroldSkrevet 14/10-04 20:33 
Det udkommer i morgen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
NaieraNaieraSkrevet 14/10-04 20:57 
Men nok ikke lige til Xbox...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
CbingCbingSkrevet 14/10-04 20:59 
Håber også det kommer imorgen.............!

Forresten nærmer vi os 40 brugere på www.pesdanmark.dk ;-)

Kom glad!

//BING!

Link...
"That one goal made the difference"
PoulPoulSkrevet 14/10-04 21:04, rettet 14/10-04 21:04 
kingsize>
softxchange skriver 26.Nov!

Det er naturligvis en mulighed, men det er nok bare rent gætteri. Konami har jo ikke offentligjort en releasedate endnu. Håber ikke vi skal vente så længe, for jo længere vi skal vente, jo sværere bliver det at modstå fristelsen til at købe PS2-versionen....:)
APHAPHSkrevet 16/10-04 20:34 
Jeg har lige et spørgsmål.

Hvordan er Master Ligaen egenligt struktureret i PES4? Jeg håber så sandelig, at der er flere divisioner end i PES3.

Hvad er iøvrigt jeres indtryk af spillet samlignet med PES3?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
ChronoChronoSkrevet 16/10-04 20:58 
Jeg har anmeldt det på GameSector, så der er ingen grund til at gentage alt for meget her. Men mit generelle indtryk er at spillet er en lille smule bedre end PES3, men også kun en lille smule! Der er utroligt få ændringer, og ændringerne er nærmest alle af ren kosmetisk karakter - både hvad angår gameplay, grafik og ligaer.

Når spillet så samtidig ikke har online-funktion som på Xbox, så forstår jeg ikke hvorfor det i det hele taget er blevet udgivet på PS2.

Anmeldelse...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 16/10-04 21:44 
For at Konami kan tjene penge?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 16/10-04 21:50 
De har vel lært det af mesteren ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
FizbanFizbanSkrevet 17/10-04 09:02 
Jeg synes generelt at spillet er blevet mere flydende. Spillere løber noget bedre for hinanden, og man kan lave meget bedre spil op af banen. En ny feature er at man kan vælge ikke at aflevere til spilleren nærmest, og spille fordi ham videre til spilleren bagved.
Tilsammen synes jeg at dette er med til at gøre spillet en del bedre end 3'eren, selv load-tiderne er meget bedre incl. nogle af menuerne er bedre. Fx. kan man loade sine formations direkte fra menuen, hvor man ændre dem, uden at skulle ud i en specielt menu for at loade.
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
ChronoChronoSkrevet 17/10-04 10:14 
Men det sker stadig at man nogle gange afleverer til den forkerte spiller, fordi det er umuligt at gætte hvilken af de otte retninger man kan trykke der peger tættest på den man vil aflevere til. Man kan selvfølgelig bare aflevere med højre analog stick, men jeg vil hellere have rigtig analog kontrol.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
APHAPHSkrevet 17/10-04 12:12 
Chrono>
Ændringerne er nærmest alle af ren kosmetisk karakter - både hvad angår gameplay, grafik og ligaer.

Vil det så sige at ML er opbygget på samme måde som i PES3? - altså med en 2. division med 8 hold og en 1.div med 16 hold.

Er det muligt selv at vælge hvilke hold, der skal spille i de forskellige divisioner?

Jeg har iøvrigt hørt, at det skulle være muligt at starte en ML, og spille med det pågældende holds oprindelige spillere, så man ikke nødvendeigvis skal spille med Vornander, Huylens og de andre boldspassere. Er det sandt?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
ChronoChronoSkrevet 17/10-04 13:05 
Paasch>
Vil det så sige at ML er opbygget på samme måde som i PES3? - altså med en 2. division med 8 hold og en 1.div med 16 hold.

Jeps... Der er fire ligaer at vælge imellem.

Paasch>
Er det muligt selv at vælge hvilke hold, der skal spille i de forskellige divisioner?

Nej.

Paasch>
Jeg har iøvrigt hørt, at det skulle være muligt at starte en ML, og spille med det pågældende holds oprindelige spillere, så man ikke nødvendeigvis skal spille med Vornander, Huylens og de andre boldspassere. Er det sandt?

Jeps. Og man kan også vælge kun at udskifte et par stykker for stadig at have en lille smule udfordring tilbage.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
APHAPHSkrevet 17/10-04 14:16 
Chrono>
Der er fire ligaer at vælge imellem.

Det vil så sige at alle 138 klubhold ikke er med i ML?

Jeps. Og man kan også vælge kun at udskifte et par stykker for stadig at have en lille smule udfordring tilbage.

Udfordringen ligger vel i at undgå at gå konkurs, for det må man da næsten gøre med det samme, hvis man vælger et stjernespækket hold.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
ChronoChronoSkrevet 17/10-04 14:27, rettet 17/10-04 14:28 
Hehe, det kan du da have ret i :)

Jeg ved ikke om alle klubhold er med i ML. Men angående det med at skifte holdene rundt, så kan det jo gøres manuelt ved at skifte rundt på spillere og ændre klubnavne.. men det er nok de færreste der vil bruge tid på.

En fin detalje er forresten at man kan ændre navne på alle ligaer - det kunne man vist ikke i PES3. Så kan de få lidt bedre navne end A, B, C og D.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig