X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 2 Leaked


Svar
BrummelumBrummelumSkrevet 14/10-04 14:37 
Microsoft has launched an investigation into the leak of a version of Bungie's forthcoming Xbox title Halo 2, which has made its way onto Internet piracy sites and newsgroups almost a month before the title is due to launch.

Gamesindustry
XBL Gamertag: Brummelum
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 14/10-04 15:07 
Trist, og så en måned før...
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
WehnerWehnerSkrevet 14/10-04 15:11 
Det kan jo lære dem at udgive deres spil, når det er færdigt i stedet for at holde os hen i åndeløs venten :)

Men seriøst, så skulle den absolut eneste grund til at downloade Halo 2 være at prøve det før alle andre og så købe det originalt på releasen. Jeg tror ikke det kommer til at betyde noget videre for salget.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 14/10-04 15:14 
Wehner>
Men seriøst, så skulle den absolut eneste grund til at downloade Halo 2 være at prøve det før alle andre og så købe det originalt på releasen.

Ellers kan man jo heller ikke bruge Live.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 14/10-04 15:17 
Netop.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JesperJesperSkrevet 14/10-04 15:37 
Også dumt, hvis man har planlagt at købe det - det vil være ligesom at stjæle noget i en butik, og så dagen efter gå ind og betale for det....

Den leakede version skulle også være fransk :!
BeanoBeanoSkrevet 14/10-04 15:58 
Man kan undre sig over hvorfor at MS "reklamerer" med at den er leaked - der vil sikkert være en masse der nu vil begynde at efter lede efter spillet på nettet. En fortielse ville have tjent MS/Bungie bedre.
HankyHankySkrevet 14/10-04 16:21 
Beano>
Man kan undre sig over hvorfor at MS "reklamerer" med at den er leaked - der vil sikkert være en masse der nu vil begynde at efter lede efter spillet på nettet. En fortielse ville have tjent MS/Bungie bedre.

Det tror jeg også på, men havde de valgt at holde
mund, var det nok sluppet ud alligevel.. det er altsammen
bare et spørgsmål om tid...
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 14/10-04 16:32 
Well... vel ingen grund til at smide benzin på bålet :)
yokanabsteryokanabsterSkrevet 14/10-04 17:32, rettet 14/10-04 17:35 
Forudsigeligt, og spas efter min mening. Det er så få der vil downloade den version, og det er så besværgligt, og alligevel skaber det super diskkussion på alle halo/xbox boards.

EDIT: Men nu ser det vidst ud til at tage fuldstændig overhånd
det flyder med screens, videoer og impressions.
soon the world will be one big computer
WehnerWehnerSkrevet 14/10-04 18:03 
Som sagt tror jeg mange lige vil have en smagsprøve, men ender med at købe det alligevel.

Moralske skrupler til en side, så ville jeg simpelthen ikke turde vælge et download, der er så meget fokus på. Man kunne godt forestille sig Microsoft blive lidt 'middelalderlige' på dem, der henter det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 14/10-04 19:33 
Yokanabster>
EDIT: Men nu ser det vidst ud til at tage fuldstændig overhånd
det flyder med screens, videoer og impressions.

....Som man selv kan vælge om man ser eller ej. Ikke desto mindre holder jeg mig væk fra Halo boards (bliver svært) indtil spillet udkommer den 11. for der er altid en eller anden nar, der synes det er sjovt at ødelægge overraskerne i spillets plot.
I win, you loose
ViolatorViolatorSkrevet 14/10-04 21:38, rettet 14/10-04 22:10 
Det er hvad man får ud af, at tilbageholde et spil alt for længe :D

Kan ikke lade være med at sidde og grine lidt for mig selv - jeg har ikke tænkt mig at downloade spillet, men synes nu stadig det er dybt komisk. Microsoft, med deres store ambitioner og armbevægelser, kan ikke engang holde deres ypperste trumfkort tæt på kroppen i endnu en måned. Så kan I lære det, svin!
BeanoBeanoSkrevet 14/10-04 21:56 
Violator>
Det er hvad man får ud af, at tilbageholde et spil alt for længe :D

Ja det er bare for ringe at det tager tid at trykke millioner af DVD'er, pakke dem ned og sende dem ud til alle verdens hjørner... svineri !

;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/10-04 21:59, rettet 14/10-04 22:00 
There, there... "forsinkelsen" handler jo blandt andet om at spillet skal lokaliseres til 8(?) sprog og der skal laves en PAL-udgave. Jeg synes sgu det er fint at spillet kommer næsten samtidig alle steder. Alternativet var måske at Europa skulle vente i al for lang tid.

Edit: du kom mig i forkøbet, Beano! ;)
ViolatorViolatorSkrevet 14/10-04 22:09 
Den første linie af mit indlæg skulle ikke tages alvorligt - det skal resten dog :D
ViolatorViolatorSkrevet 14/10-04 22:22 
Beano>


Ja det er bare for ringe at det tager tid at trykke millioner af DVD'er, pakke dem ned og sende dem ud til alle verdens hjørner... svineri !

;)

Vil det sige, at Microsoft rent faktisk ikke kan trylle? Det påstår de da ellers selv :D
WehnerWehnerSkrevet 14/10-04 22:37 
Violator>
Kan ikke lade være med at sidde og grine lidt for mig selv - jeg har ikke tænkt mig at downloade spillet, men synes nu stadig det er dybt komisk. Microsoft, med deres store ambitioner og armbevægelser, kan ikke engang holde deres ypperste trumfkort tæt på kroppen i endnu en måned. Så kan I lære det, svin!

Jeg er gamer, så jeg elsker Microsoft.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ViolatorViolatorSkrevet 14/10-04 22:45 
Hvis du kan elske et firma, er du jo syg i skralden :D
WehnerWehnerSkrevet 14/10-04 22:46 
Nope, det er hvis man kan elske _med_ et firma.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ViolatorViolatorSkrevet 14/10-04 22:50 
Point taken - du tvister den godt :D
PlaykidPlaykidSkrevet 15/10-04 00:24 
Hvorfor skal der ske så meget l*** når man er væk :/
Spiller nu: Halo 3
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 19/10-04 19:34 
Det gør vi da allerede, var det SP eller MP i spillede?
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
CrishakeCrishakeSkrevet 19/10-04 19:38, rettet 19/10-04 19:39 
Wehner>
Som sagt tror jeg mange lige vil have en smagsprøve, men ender med at købe det alligevel.

Moralske skrupler til en side, så ville jeg simpelthen ikke turde vælge et download, der er så meget fokus på. Man kunne godt forestille sig Microsoft blive lidt 'middelalderlige' på dem, der henter det.

Det kan du vidst kun have ret i..

Microsoft siger, at de vil give op til $100.000 i bøde, til dem de "finder" der downloader deres titel :D

- Cris
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 19/10-04 20:36 
Mon ikke det er et erstatningskrav der er forbeholdt indbyggerne i staterne? Jeg tror ikke på at det ville gå igennem herhjemme. Desuden.... Enhver rigtig fan venter selvfølgelig til den 11. og køber Halo 2 CE ;)
I win, you loose
CrishakeCrishakeSkrevet 19/10-04 21:24 
hehe, ja.. Nu er jeg ikke så meget inde i Halo 2.. Men kunne aldrig drømme om at downloade et spil jeg har set op til så længe..!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig