X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Det svære farvel!


Svar
BlossomBlossomSkrevet 13/10-04 10:56 
Jep... Så sker det !!

Jeg har besluttet mig for at sælge hele min Nintendo 64 collection..

Det er ikke nogen let beslutning, specielt ikke når det har kostet "blod, sved og tårer" (og en masse knaster) at få samlet de spil jeg gerne ville eje.

Det er dog de færreste af spillene jeg nogensinde har spillet mere end et par timer, og børnene gider kun at spille på Cube, så nu skulle det altså være slut med at have alle de spil stående og fylde.

Jeg har oprettet nogle af de mest "specielle" spil i handelssektionen, da det jo kunne være at der var nogen herindefra der var interesserede.

Hele samlingen er dog på ca. 50 spil, så der er da lidt at komme af med.

Er der ikke andre herinde der har prøvet at skille sig af med noget de virkelig var glade for eller i tvivl om, om de skulle sælge eller ej ??
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
psychomantispsychomantisSkrevet 13/10-04 11:08, rettet 13/10-04 11:12 
Jeg synes du skal lade være med at sælge.

Jeg var engang så dum at sælge hele min PS1 samling og selvom det virkede som en god idé på tidspunktet (jeg spillede dem ikke rigtigt mere og jeg havde brug for pengene) så har jeg fortrudt mange gange siden. Jeg gør det ihvertfald aldrig mere. Enkelte spil kan jeg godt finde på at sælge/bytte men det er slut med at skille sig af med en hel samling. Udover det økonomisk er en dårlig handel og titlerne meget mere værd end du kan få for dem, så vil der altid være noget "hjertensbarn" over dem og man fortryder efter noget tid. Kunne det ikke være sjovt at gå tilbage om 5 år f.eks.? Selvom de første 3D spil (de er simpelthen for grimme) nok næppe vil være genstand for samme retrodyrkelse som 2D spillene, vil der sikkert ske noget tilsvarende engang.
KTCKTCSkrevet 13/10-04 11:09 
Ja, jeg har flere gange skaffet mig af med noget, af pladshensyn eller fordi jeg konkluderede at jeg ikke havde brugt det i længere tid. Næsten hver eneste gang har jeg dog forsøgt at skaffe det igen når nostalgien overmandede mig. Tit er det lykkedes, men det kræver i sidste ende at man har et kæmpe slot til at opbevare alt det skrammel man har fået samlet sammen.

Det er mit lod i livet at være samler, tror jeg...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Per SPer SSkrevet 13/10-04 11:26 
Pjat. Sælg du bare. ;P
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
ChronoChronoSkrevet 13/10-04 11:27 
Blossom>
Jeg har oprettet nogle af de mest "specielle" spil i handelssektionen, da det jo kunne være at der var nogen herindefra der var interesserede.

Hvor sælger du så resten?

Og hvornår sælger du dine SNES-spil?? :D
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 13/10-04 12:14 
KTC>
Det er mit lod i livet at være samler, tror jeg...

...og du er ikke alene! Jeg deler dine glæder, sorger og frustrationer :-)
BlossomBlossomSkrevet 13/10-04 12:20 
Tjah...

Jeg kan godt se jeres pointe, men jeg har egentlig aldrig intereseret mig for Nintendo 64'eren.
Det eneste vi faktisk har spillet er F-zero x, Mario Golf, Mario Tennis, Pokemon Stadium 1 + 2, Marioparty og Mariokart (i store mængder)
De fleste af disse titler er kommet til Gamecube, og jeg tror at grunden til at jeg har beholdt alle disse spil i så lang tid, var et eller andet samler - syndrom der pludselig overtog min fornuft.
Jeg har aldrig rigtig gidet at spille dem.

Derudover så har vi kun haft 64'eren sat til en enkelt gang eller 2 siden vi fik Cuben, og det var faktisk en kedelig oplevelse at spille Mariokart på 64'eren efter at være vant til at spille på Gamecuben.

Derudover, så er mine store hjertensbørn (zelda og mariospillene) jo Kommet til Cuben.
Zelda spillene fra N64 har jeg på bonusdiscen fra Windwaker.

Og min lille hemmelighed er, at jeg faktisk aldrig har spillet andre zelda spil end A link to the past og Windwaker.
Jeg synes ikke de fængede mig specielt til N64...

Men.... Jeg kan dog forsikre jer for, at det ikke er af økonomiske årsager, så hvis ikke folk vil punge ud for spillene, så bliver de stående på min salgshylde indtil der kommer en køber der vil...
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
KTCKTCSkrevet 13/10-04 12:21 
Jeg tror næsten kæresten har det værre med alt mit skrammel ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BlossomBlossomSkrevet 13/10-04 12:23 
Chrono>

Hvor sælger du så resten?

Og hvornår sælger du dine SNES-spil?? :D

Resten lægger jeg ind på min hjemmeside..

MINE SNES SPIL ??????

Er du ragende sindssyg mand ??? C¨,)

Jeg har ryddet meget op i dem.
Jeg har haft en del på QXL.
Derudover har der lagt en del på min hjemmeside.

Men jeg skal da også have ryddet lidt op i dem i den nærmeste tid.

De 150 spil jeg har tilbage ligger også bare og fylder..
(Der skal dog KUN ryddes op... Ikke renses helt ud)
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
BlossomBlossomSkrevet 13/10-04 12:39 
psychomantis>
Udover det økonomisk er en dårlig handel og titlerne meget mere værd end du kan få for dem,

Som jeg skrev i ovenstående indlæg så har spillene det fint herhjemme på min hylde indtil jeg får nogle gode priser for dem.

Jeg har ikke travlt.

Det kan godt være at nogle mener at jeg er langt ude, med nogle af priserne, men jeg kan da lige forsøge at give et cirka overslag på hvad jeg mener de er værd / tidligere har solgt samme titler til / hvad andre mener de er værd:

Paper Mario gik for kort tid siden for over 400 på qxl

Mariokart (qxl) gik for 231,-
Mario Tennis har jeg tidligere solgt uden problemer for 200 - 250
Mariogolf (qxl) gik for 281,-
Marioparty har jeg tidligere solgt for 200-250
Marioparty 2 har jeg tidligere solgt for 250-300
Marioparty 3 har jeg tidligere solgt for 350
Zelda Ocarina of time har jeg tidligere solgt for 175-200
Zelda Majoras Mask har jeg tidligere solgt for 350-400
Banjo Tooie har jeg haft flere intereserede købere til for ca. 400
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
RuneSPRuneSPSkrevet 13/10-04 12:52 
damn det var sgu meget!

Men prøv at tænke på hvor meget du så kan få for dem om 10-20 år :O!
DizzyDizzySkrevet 13/10-04 15:29 
Rune om 10-20 år virker spillene ikke længere ;-) (well næsten ikke)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
BlossomBlossomSkrevet 14/10-04 13:58 
Chrono>

Hvor sælger du så resten?

Og hvornår sælger du dine SNES-spil?? :D

Tjah.. Chrono... så er der fundet 37 Snes spil

Og så tror jeg også Nes samlingen ryger
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
dchangdchangSkrevet 14/10-04 14:06 
Hvad sker der? Er du i økonomiske problemer eller? Jeg tror seriøst at du kommer til at fortryde det hvis du vælger at sælge flere af dine samlinger. Hvis man regner sammen på det, er det jo dælme lang tid man bruger på at samle til sig med mails, bud, søgen m.m.

Bare min mening. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
BlossomBlossomSkrevet 14/10-04 14:31, rettet 14/10-04 14:33 
Næh... Ingen økonomiske problemer...
Har jo lige fået job, så min pung har det ganske udmærket...

Tjah... Jeg tror bare jeg er blevet træt af at have en masse stående som jeg overhovedet ikke bruger..

Jeg ved ikke engang hvorfor jeg begyndte at samle alle de spil.
Tror bare at jeg fik et eller andet flip med at jeg skulle have det hele...

Men det siger mig ikke en fløjtende fis at spille hverken Nes eller N64...

Min snes beholder jeg dog.. Det er jo mit hjertensbarn...

Jeg forstår godt hvorfor du siger som du gør Dchang...
Men jeg har bare et helt hav af spil liggende, som jeg rent faktisk aldrig har spillet, og som jeg bare har gemt.. For at ha dem...
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 14/10-04 14:46 
Blossom>
De 150 spil jeg har tilbage ligger også bare og fylder..
(Der skal dog KUN ryddes op... Ikke renses helt ud)

Ja, pas på, for komplet udrensning af en sådan samling kan senere i livet føre til diverse traumer af forskellig art. Pas på dine SNES-spil - gør nu ikke noget forhastet :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
RJKRJKSkrevet 14/10-04 15:03 
Blossom>
Men jeg har bare et helt hav af spil liggende, som jeg rent faktisk aldrig har spillet, og som jeg bare har gemt.. For at ha dem...

Lad nu være med at give os andre dårlig samvittighed ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BlossomBlossomSkrevet 14/10-04 15:20 
RJK>
Blossom>
Men jeg har bare et helt hav af spil liggende, som jeg rent faktisk aldrig har spillet, og som jeg bare har gemt.. For at ha dem...

Lad nu være med at give os andre dårlig samvittighed ;)


Hehe..
Der er en væsentlig forskel på os...
Jeg er kvinde... og har et gen der engang imellem tvinger mig til at rydde op..
DET har mænd ikke...

Hvis jeg fik bare en dag i min kærestes 1300 m2 værksted/hal, så ville det blive muligt at se betongulvet.. C¨,)
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
solid snakesolid snakeSkrevet 14/10-04 17:17 
Blossom>
Paper Mario gik for kort tid siden for over 400 på qxl

Den var også komplet og som ny. Din er jo ikke komplet
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/10-04 19:25 
Du er jo HELT fra den!!! ;-)

Hvis din kæreste har en hal på 1300 m2 er det da bare med at pakke dine ting pænt sammen i klima-venlige kasser og opmagasinere dér! :-)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig