X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Musikerne på Play:Right


Svar
WehnerWehnerSkrevet 11/10-04 00:31, rettet 25/07-08 11:22 
Jeg tænkte at dem, der spiller musik, kunne skrive lidt om det her. Jeg har indtryk af, at vi er nogle stykker.

Selv spiller jeg bas i et pop-band kaldet Rocky Raccoon: http://www.myspace.com/RockyRaccoonBand

Tidligere har jeg meget spillet med heavyguitariste... Se hele indlægget
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
146 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
00Void00VoidSkrevet 29/03-06 17:42 
Hov..

Jeg har desuden også et soloprojket hvor jeg laver elektronisk musik.

Jeg gider ikke loop-programmer.. Så det er lavet med Cubase, en trommemaskine. Og så ellers modulerede lyde fra det virkelige liv.

Nummeret Noise er dog lavet med en guitar, en mixer og en monitor.. (den er ikke redigeret på nogen måde)

ccd030:Resist Bandside - Soundvenue
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
SumezSumezSkrevet 01/04-06 19:45, rettet 01/04-06 19:45 
Lidt for minimalt for mig, men en god start. Lytter du ellers selv til nogen former for noise eller måske IDM?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
00Void00VoidSkrevet 02/04-06 16:29 
Purient synes jeg godt om. Men det er det eneste noise jeg har hørt.
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
WehnerWehnerSkrevet 12/04-06 18:13 
Jeg hørte den her for et års tid siden, men i elendig kvalitet, så nu der blev linket til en bedre version på alt.guitar.bass, tænkte jeg, at jeg ville dele.

Det er en asiatisk gut, der spiller en helt forrygende version af George Harrisons 'While My Guitar Gently Weeps'. På ukulele no less. Det er et meget varieret arrangement, og han bygger den godt op, så hør det hele.

Aldrig mere grin af dette tåbelige instrument
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 12/04-06 19:20, rettet 12/04-06 19:28 
Han giver den godt nok fuld banjo til sidst. Flot spillet, jeg er dog ikke så meget til lyden af ukuleler, når der spilles fingerspil - Det lyder som en guitar, hvor strengene ikke trykkes ordentligt ind.

Mere med Jake Shimabukuro:
http://www.youtube.com/watch?v=7-zS7SPs1hc&search=Jake%20Shimabukuro
http://www.youtube.com/watch?v=HDkayrVkwhc&search=Jake%20Shimabukuro
00Void00VoidSkrevet 12/04-06 19:58 
Jeg er for nyligt begyndt at lave ambient og drone.. Måske nogle gad give et lyt og evt noget ris/ros.

Link
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
FourDFourDSkrevet 21/11-06 12:18, rettet 24/07-07 17:39 
Jeg har i løbet af de sidste 4-5 måneder eksperimenteret lidt med noget musik på amatør plan. Genren skifter med min generelle interesse for musik på det givne tidspunkt. Men der er generelt tale om Indie, Rock og Electronica.
Det er, forholdsvist, lo-fi, og ikke vældig godt produceret i grunden :)
Alle instrumenter og vokaler er indspillet, og produceret af mig selv. Ingen samples brugt :)

Add mig!

Mistery
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
00Void00VoidSkrevet 21/11-06 12:47, rettet 21/11-06 12:48 
Cartridge>
Jeg har i løbet af de sidste 4-5 måneder eksperimenteret lidt med noget musik på amatør plan. Genren skifter med min generelle interesse for musik på det givne tidspunkt. Men der er generelt tale om Indie, Rock og Electronica.
Det er, forholdsvist, lo-fi, og ikke vældig godt produceret i grunden :)
Alle instrumenter og vokaler er indspillet, og produceret af mig selv. Ingen samples brugt :)

Add mig!

Jeg giver dig noget respons senere.
Nu burde du fortælle mig om du ikke godtnok var på roskilde. Da jeg faktisk er sikker på jeg snakkede med dig kort, sammen med Mathias (Matt) og Martin fra roskilde?

Men. måske ikke


-------------

Desuden, er der nogle ambient/drone/noise/industrial lyttere vil jeg gerne have lidt respons på mit nyere projekt Aura

Aura Music Sphere Passion
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
FourDFourDSkrevet 21/11-06 13:17, rettet 21/11-06 13:20 
Jo, det husker jeg godt :) Ohh the memories..
Anyhow, jeg kan virkelig godt lide din musik!
Helt utroligt stemningsfuldt. Kunne dog godt savne lidt sammenhængen på nogen af numrene. Men navnet, Aura, beskriver det jo meget godt. Jeg adder dig lige!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
MusicManMusicManSkrevet 21/11-06 18:50 
Musikerne på P:R kunne jo oprette en profil på www.musicnetwork.dk ? :)
Zzap!Zzap!Skrevet 21/11-06 22:10 
00Void, jeg kommer lidt til at tænke på tidlig Tangerine Dream og Can, og måske også nogle af My Bloody Valentines mere ambiente numre. Er det helt forkert?
Born to kill space
WehnerWehnerSkrevet 21/02-07 21:22 
Siden sidst har jeg købt en Fender Jazz mere - denne gang fra 1974 og med ahorn-gribebræt, så den er mere over i Marcus Miller, som jeg tripper på for tiden, end min 1969 med rosentræ.

Nå, men jeg har også været med til at starte et band op, og vi har lige indspillet to numre, bare på en normal pc uden ret godt gear, lagkageproduktion ftw.

Og så er det jo på høje tid, at få lavet et space. Så det har vi så gjort:

http://www.myspace.com/rockyraccoonband

Der er ikke så meget endnu, men lidt billeder og de to numre ligger der altså.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
QQSkrevet 01/03-07 03:12 
Jeg har været i studiet med mit kopiband, P.Dizzy, og indspille et par numre, og vi er så småt i gang med at spille rundt omkring på gymnasier og mindre spillesteder i sønderjydske. Vi er dog ikke blege for at køre langt for et betalt job, så hvis der skulle sidde nogen interesserede derude, er i meget velkomne til at kontakte os.

Demo mm. kan findes på vores nyligt opsatte hjemmeside.

P. Dizzy
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
sinarsinarSkrevet 01/03-07 17:36 
Godt kørt. Dizzy er ikke det nemmeste at eftergøre.
Spiller nu: Halo 3
Krans.KKrans.KSkrevet 01/03-07 17:50 
Nå men jeg vil da også lige tilføje mig selv.

Jeg har spillet spade i snart et år, og opfatter efterhånden mig selv som rimelig velbevandret på instrumentet. Jeg spiller mest covernumre, og kan især godt lide at spille Jimi Hendrix, Rage Against the Machine, Primus, ZZ Top, Pantera, The Pretenders, Rolling Stones samt meget andet.
Min favoritspade er SG-varianten med klassisk sort finish, og jeg elsker at give den fuld tryk på whammybaren. Kommer vennerne på besøg for at jamme, kan jeg til husbehov også spille lidt bas.
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 02/05-07 14:18 
Jeg er ved at være lidt på udkig efter en elguitar, efter at have solgt min hidtil eneste for nogle år siden og derefter kun spillet klassisk guitar. Det skal ikke være noget fancy, bare en man kan sidde og lege lidt med derhjemme, men den skal selvfølgelig være i nogenlunde kvalitet.

Nogen anbefalinger til hvad og hvor man skal købe? Bør jeg gå på jagt i den blå avis e.l., for at finde noget der er nogenlunde godt til en billig pris, eller kan man godt finde en ny der er OK til (slag på tasken) omkring de 2000,-?
(...)
00Void00VoidSkrevet 02/05-07 15:01 
Fox McCloud>
Jeg er ved at være lidt på udkig efter en elguitar, efter at have solgt min hidtil eneste for nogle år siden og derefter kun spillet klassisk guitar. Det skal ikke være noget fancy, bare en man kan sidde og lege lidt med derhjemme, men den skal selvfølgelig være i nogenlunde kvalitet.

Nogen anbefalinger til hvad og hvor man skal købe? Bør jeg gå på jagt i den blå avis e.l., for at finde noget der er nogenlunde godt til en billig pris, eller kan man godt finde en ny der er OK til (slag på tasken) omkring de 2000,-?


Tag mig!
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
jaesjaesSkrevet 02/05-07 15:18, rettet 02/05-07 15:23 
Fox McCloud>
Nogen anbefalinger til hvad og hvor man skal købe? Bør jeg gå på jagt i den blå avis e.l., for at finde noget der er nogenlunde godt til en billig pris, eller kan man godt finde en ny der er OK til (slag på tasken) omkring de 2000,-?

Det korte svar: Køb brugt :)

Det længere svar:
Køb kvalitet fra starten, ellers bliver du ret sikkert skufftet. Desuden kan en el-guitar holde i årtier uden særlig store udgifter til vedligeholdelse, så det er ikke sådan, at man skal ud at investere i en ny i tide og utide.

Hvis du er heldig kan du sikkert finde et godt tilbud til 2000 kr. Men at købe en ny guitar til almindelig udsalgpris, så er 2000 kr. næppe nok.

Så mit råd er, køb noget anerkendt. Det er selvfølgelig et vidt begreb, men det kommer jo an på hvilken type du vil have (Stratocaster, Telecaster, Les Paul osv.). Forelæg dine ønsker på et godt musikerforum, så får du sikkert en masse konkrete bud.

En Stratocaster (original eller god kopi) er en god allround-guitar rent genremæssigt, men er der ikke noget med, at du er til hård metal? Her vil en Les Paul (eller god kopi) måske være at foretrække, men en Stratocaster kan bestemt også godt tage fra, med den rigtige forvrænger ;)

EDIT: De såkaldte "Super Strats", moderne fortolkninger af Stratocasteren, er også meget brugt til metal.

Hvilken guitar havde du i øvrigt dengang?
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 02/05-07 15:33, rettet 02/05-07 15:33 
00void: Fornuftig pris og rart med al tilbehøret :) Er det en guitar du har prøvet?
(...)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 02/05-07 15:46, rettet 02/05-07 15:56 
jaes>
er der ikke noget med, at du er til hård metal?

Det er kun en af mange genrer jeg godt kan lide :) Jeg tror ikke jeg skal have fat i en decideret metal-guitar.

Hvilken guitar havde du i øvrigt dengang?

Det var en billig Stratocaster til omkring 3000,-. Mener den var produceret i Japan :)

Det er måske netop en Stratocaster (original eller kopi) jeg skal have fat på igen, da det er en allround-guitar jeg kunne tænke mig. Var dog også lige inde og kigge på en Gibson Les Paul på Wikipedia efter du nævnte den og rent designmæssigt er den vildt fed :)

Hvor meget tror du minimum jeg skal give for at få en af de bedre guitarer, ny? Jeg ved ikke helt om jeg vil kaste mig ud i et privatkøb af frygt for at der skulle være problemer.
(...)
00Void00VoidSkrevet 02/05-07 15:47 
Ja. Det er en fin guitar på alle måder. Dog ikke så lækker at spille på sammenlignet med en 8000 kr Gibson.
Men, den dækker alle tænkelige behov, og forstærkeren er virkelig god.
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
WehnerWehnerSkrevet 02/05-07 15:58 
Jeg er godt nok bassist, men jeg vil også anbefale dig at købe en strat. Måske en Squier eller en Fender fra Mexico. De kan fås ret billigt brugt i både den Blå Avis og Gul og Gratis.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 02/05-07 16:08, rettet 02/05-07 16:09 
Fox McCloud>
Hvor meget tror du minimum jeg skal give for at få en af de bedre guitarer, ny? Jeg ved ikke helt om jeg vil kaste mig ud i et privatkøb af frygt for at der skulle være problemer.

Du bor i København kan jeg se. Så kan du tage et smut forbi Aage og prøve udstyret fra 00Voids link, og bagefter smutte forbi Super Sound, da de ligger tæt på hinanden. De har formentlig disse pakker, da de er ejet af Eskilkden:
http://guitar.eskildsen.dk/ShowProduct.aspx?productId=13677
http://guitar.eskildsen.dk/ShowProduct.aspx?productId=13678

På papiret lyder de jo interessante, men det meste lyder jo godt på papiret :)

Ang. et godt nykøb. Jeg har ikke fingeren på pulsen i øjeblikket, men mit gæt er 5000 kr. Så kan du måske finde noget billigere på tilbud.

Ved brugtkøb skal man rigtig nok kunne undersøge de hyppigste faldgrupper, men da du tilsyneladende har spillet guitar i noget tid, kan du nok opdage det meste. Vigtigt er det, at gribebrættet er lige, og at du må lade købet gå tilbage efter nogle dage, så du kan teste om guitaren holder stemningen. Det meste andet kan man justere sig fra.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 02/05-07 16:40 
Nogen der kender til Epiphone Dot Studio? Er den værd at købe?
Home is where the hardware is..
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 02/05-07 18:01 
Tak for hjælpen, jeg må helt sikkert ind forbi Aage og prøve billig-guitarerne og se om jeg kan leve med den kvalitet eller om jeg skal spæde til og have noget bedre. Men jeg er en rimlig casual guitarist, så jeg er nok ikke så kritisk som jeg bør være mht. lyd :)

Et helt andet spørgsmål: Kan man bare tilslutte ens computer til den aux indgang på Marshall forstærkeren i den nævnte guitarpakke, hvis man vil indspille på computeren?
(...)
WehnerWehnerSkrevet 02/05-07 18:13 
Det mener jeg bestemt (det med Aux).

Derudover, så skal du i lige så høj grad som lyd, være bevidst om, hvordan guitaren føles. Ligger strengene ordentligt, rasler de, er den for tung, hvordan føles strengene at trykke ned etc. Det er vigtigt at have et instrument, der føles lækkert, for så kommer man til at spille mere på det.

Nåja, og hvis sælgeren siger ting som "strengene skal bare sættes op/ned" eller "det kræver bare lidt justering af truss rod'en" etc., så få dem til at gøre det for dig _inden_ du betaler.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 02/05-07 20:23, rettet 02/05-07 20:24 
Ja, følelsen er super vigtig ved alle instrumenter, og nok især strengeinstrumenter. Og sikkert allermest ved el-guitarer, da man "manipulerer" meget med strengene. Min første guitar, som var noget ragelse, var nærmest direkte ubehagelig at spille på.

Og lær at justere den selv henad vejen. Det er ikke svært, og der findes guides på nettet. Men butikken bør gøre det første gang.
WehnerWehnerSkrevet 02/05-07 20:26 
jaes>
Og sikkert allermest ved el-guitarer

Tro mig, lige så meget ved basser :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
TurricanTurricanSkrevet 02/05-07 20:33 
Et helt andet spørgsmål: Kan man bare tilslutte ens computer til den aux indgang på Marshall forstærkeren i den nævnte guitarpakke, hvis man vil indspille på computeren?

Nej det kan man ikke. Headphone udgangen vil nok være en bedre ide, men generelt lyder sådan noget ret slemt.

Vil du gerne indspille på PCeren, så kan jeg stærkt anbefale en Guitarport. Du burde kunne finde en for under en tusse, og til prisen er der bare slet, slet ikke noget der kan følge med.

Guitarport
The Gods pause for a moment...
sinarsinarSkrevet 02/05-07 22:16 
Wehner>
Jeg er godt nok bassist, men jeg vil også anbefale dig at købe en strat. Måske en Squier eller en Fender fra Mexico. De kan fås ret billigt brugt i både den Blå Avis og Gul og Gratis.

Enig, en billig strat er absolut bedste kvalitet for pengene.
Spiller nu: Halo 3
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 03/05-07 15:11, rettet 03/05-07 15:13 
Wehner, Jaes: Råd noteret :)

Turrican>
Vil du gerne indspille på PCeren, så kan jeg stærkt anbefale en Guitarport. Du burde kunne finde en for under en tusse, og til prisen er der bare slet, slet ikke noget der kan følge med.

Tak for linket, det er helt sikkert et produkt jeg vil se nærmere på senere hen.

sinar>
Enig, en billig strat er absolut bedste kvalitet for pengene.

Hvad med denne Stratocaster fra en af Aage's guitarpakker. Er den model mon værd at kaste penge efter?

Fender Standard Stratocaster New 2006
(...)
sinarsinarSkrevet 03/05-07 17:32 
sinar>
Enig, en billig strat er absolut bedste kvalitet for pengene.

Hvad med denne Stratocaster fra en af Aage's guitarpakker. Er den model mon værd at kaste penge efter?

Ja, den guitar ser rigtig fornuftig ud. Jeg har hørt gode ting om Crate også, men har aldrig selv prøvet den.

Har forresten lige været i Aage for at købe deres VoxAC15 (rawks).
Spiller nu: Halo 3
WehnerWehnerSkrevet 01/08-07 23:44, rettet 01/08-07 23:48 
Hølmkjær>
Lækker bas Lasse! Jeg tænker nu mere på om du kan spille funk med den metaldims over pickupperne... (har aldrig fundet ud af hvad jeg skal kalde den) Men du slapper måske oppe på halsen? Har en Jazz Bass der ligner en del, med samme metaldims (også en over det sted man sætter strengende fast, faktisk), men den bruger jeg også kun i mit Dizzy Mizzy Lizzy coverband, så det går lige...

Jeg rykker den lige herover, så vi ikke hi-jacker den anden tråd :)

Jeg har faktisk skruet den af allerede - den ser bare så cool ud. Hvilken årgang er din Jazz Bas? I gamle dage havde de altid begge pickup covers, men i dag er det kun visse re-issues og signature-modeller.

Den store nederste, der sidder over stolen, har aldrig været noget bevendt, men Marcus Miller er meget kendt for at bruge den forreste en del - han bruger den angiveligt som stopklods, når han spiller slap:

http://www.youtube.com/watch?v=sIqfDHP0D5s&mode=related&search=

EDIT: Ses meget tydeligere her: http://www.youtube.com/watch?v=NHdN_O5k3WM&mode=related&search=
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
QQSkrevet 02/08-07 10:44 
Nice :P

Min er bare en 30+ år gammel japaner-kopi af mærket Orfeo.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
WehnerWehnerSkrevet 02/08-07 10:54 
Det er fedt med gamle basser fordi træet et blevet vænnet til svingninger og vibrationer i årenes løb og træet er knastørt. Det påvirker lyden positivt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 04/08-07 14:38, rettet 08/08-07 10:22 
Så har mit nye band lavet vores første demo. Den er indspillet på en pc med et godt lydkort med 2x XLR indgange, men altså ikke i et studie.

Resultatet kan høres her, og jeg er meget tilfreds med både basspillet/lyden og demoen som helhed. Jeg brugte min 1969 Jazz på alle numre undtagen Parody of Love, som jeg spillede på min mere Marcus Miller-agtige 1974 Jazz, der har ahorngribebræt i modsætning til 1969erens rosentræ.

http://www.myspace.com/RockyRaccoonBand

Jeg håber der er nogle af jer, der har tid og lyst til at høre numrene og måske endda give en kommentar enten her eller på MySpace. I må også meget gerne add'e os.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
sinarsinarSkrevet 07/08-07 16:49 
Wehner>
Så har mit nye band lavet vores første demo.

Tillykke med demo'en. Dammit, det er top blæret bas spil! ( stakkels guitarist ;) )
Spiller nu: Halo 3
jaesjaesSkrevet 07/08-07 17:15 
Det er ret fedt det meste af det, Wehner. Sårn' en god blanding af nyt og gammelt. Pøj pøj med projektet.
WehnerWehnerSkrevet 10/08-07 09:13 
sinar>
stakkels guitarist ;)

Nu er det jo per definition ikke synd for guitarister :) Ej, tak for de pæne ord.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 05/01-08 02:10, rettet 05/01-08 02:16 
Vi har spillet vores første koncert - på Studenterhuset i Aalborg. Jeg har lagt billeder op på min Facebook. Det lader til, at dette link er tilgængeligt for alle, så jeg forsøger:

Edit: Men ellers må I sådan set gerne add'e mig :)

Wehner er næsten ligeså lækker som sin 1969 Jazz
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 05/01-08 15:37 
Der er nogle gode billeder imellem :-) top geil.

Nu I alligevel er inde på myspace, så tag herhen:
http://www.myspace.com/thecleansingnet
og hør et par death metal samples.
Vi er igang med at indspille plade, trommerne er indspillet, og vi er igang med guitarsporene, det skal nok blive godt.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
WehnerWehnerSkrevet 05/01-08 15:58 
Whoa, jeg er venner med en af stifterne af Mercenary, det lyder jo som ren popmusik ved siden af :)

Men tight er det!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 05/01-08 22:55 
Hehe, yeah well, man kan vist roligt sige vi ikke har den samme stil ;-) selvom vi nok alligevel har nogle catchy elementer i flere sange.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
SumezSumezSkrevet 07/01-08 22:06, rettet 07/01-08 22:07 
Hvis nogen af Jer med bands nogensinde spiller i København, må i da lige sige til..

(og efter at have hørt Azalons musik finder jeg ud af at jeg åbenbart stadig ikke har nogen idé om forskellen på black og death metal)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 07/01-08 22:13 
Pas på med Jeppes band. Man får en ustyrlig lyst til impulsiv opkast ;)
Ekspempel på black:
Dimmu Borgir - Blessings upon The Throne of Tyranny
...og death:
Morbid Angel - Rapture

Der findes mange mange flere eksempler, men hvis ikke du kan skelne forskellen på disse numre, lykkes det nok aldrig :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 08/01-08 10:25, rettet 08/01-08 10:26 
Juggernaut>
Pas på med Jeppes band. Man får en ustyrlig lyst til impulsiv opkast ;)

Hehe, yeah well, du kan jo lade være med at drikke sjatter ;-)

Juggernaut>
Ekspempel på black:
Dimmu Borgir - Blessings upon The Throne of Tyranny

Dimmu er black/death og nok ikke et ærketypisk eksempel på black. Prøv hellere med Immortal - Battles In The North fra 1995.
Noget af det nye Immortal har death influencer, og derfor gør det det klart sværere at skelne forskellen.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
SumezSumezSkrevet 08/01-08 10:49 
Det lyder pisse overskueligt
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CronossCronossSkrevet 08/01-08 11:30 
Death er tungt, black er gay ;-)
SumezSumezSkrevet 08/01-08 11:47 
Synes ikke umiddelbart det Azalon har på sin side lyder vildt tungt sammenlignet med f.eks. doom, men derimod enormt energisk.
Og synes nu jeg har hørt noget black metal der var skruet ret godt sammen, selvom det ikke lige er min genre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 08/01-08 12:14 
Prøv hellere med Immortal - Battles In The North fra 1995.


Jeg giver mig. Så bliver det vist heller ikke mere black. Kommer til at tænke på den video hvor de står og ser skumle ud på klipperne :) Ikke særligt proffesionelt.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
146 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig